www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Apr 26, 2024 9:17 am
Iemand ervaring met Erard verzekeringen?
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Dale
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 18-8-2009
Berichten: 4544
Woonplaats: Willebroek

BerichtGeplaatst: Vr Jul 22, 2011 6:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dan lijkt Marsh mij toch interessanter in mijn geval aangezien ik mijn daily toch liever bij KBC zou houden. Wink

Thx voor de respons allemaal. Very Happy Wink

_________________
Dale's cruizer
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
dj_
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie



Geregistreerd op: 25-6-2006
Berichten: 1345
Woonplaats: West-Vlaanderen

BerichtGeplaatst: Vr Jul 22, 2011 6:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

keverke68 schreef:
bij erad moet je dagelijkse ook bij hun verzekeren en voor dagelijkse wagen kan ik niet over zetten voor gene wat ik nu maar betaal


Toch allemaal vreemde boel .... bij mij geen voorwaarden of van moeten ... niks ... enkel oldie daar en dagelijkse niet ....

_________________


www.westcoastbugs.com

WCB Presents 10th Coast Run - 25/09/2016 - Wenduine (aan zee)
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
stdovali53
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 17-8-2005
Berichten: 278
Woonplaats: kortemark

BerichtGeplaatst: Vr Jul 22, 2011 7:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

mijn verzekeraar heeft eens inlichtingen genomen bij erard om te zien hoe en wat er verzererd is , was verplicht om dagelijkse daar te verzekeren , en oldtimer is (was ) niet verzekerd in buitenland ,,
_________________
ovaal1953 standaard
RAGTOP 1959 project
type 34; 1965
Type 34; 1966 pigallie uitvoering,!!
type 34 1968
Porsche 912 1968 bahama yellow
kever 1975 eerste lak origineel 80000
vw t2b deluxe 1978 eerste lak
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
dj_
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie



Geregistreerd op: 25-6-2006
Berichten: 1345
Woonplaats: West-Vlaanderen

BerichtGeplaatst: Vr Jul 22, 2011 9:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

stdovali53 schreef:
mijn verzekeraar heeft eens inlichtingen genomen bij erard om te zien hoe en wat er verzererd is , was verplicht om dagelijkse daar te verzekeren , en oldtimer is (was ) niet verzekerd in buitenland ,,


Diene mens heeft niet de just info genomen denk ik ... Mijn andere verzekeraar gaat ook niet zeggen dat het daar beter is Laughing want dan loop ik daar weg Laughing
Bel of mail die mensen zelf eens ....

_________________


www.westcoastbugs.com

WCB Presents 10th Coast Run - 25/09/2016 - Wenduine (aan zee)
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
pp
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker



Geregistreerd op: 28-2-2010
Berichten: 148
Woonplaats: Lier

BerichtGeplaatst: Vr Jul 22, 2011 9:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

stdovali53 schreef:
mijn verzekeraar heeft eens inlichtingen genomen bij erard om te zien hoe en wat er verzererd is, was verplicht om dagelijkse daar te verzekeren, en oldtimer is (was ) niet verzekerd in buitenland,,

Uw verzekeraar is ne rare Wink

Klopt dus niet. Ik heb al enkele jaren enkel een oldtimerverzekering bij Erard. Mijn groene kaart is overal geldig, dus ook wel degelijk in het buitenland. Bovendien heb ik via hen een bijstand/pechverhelping voor de oldtimer voor maar 20€/jaar. Ik ben 100% tevreden van Erard en kan ze aanbevelen.

Uiteraard zullen zij - net zoals alle andere verzekeraars die oldtimerpolissen aanbieden - enkel het goedkoopste tarief kunnen aanbieden onder bepaalde voorwaarden (geen woonwerkverkeer), maar dat is normaal. Je kan niet én weinig verzekering betalen, én een volwaardig risico zijn.

_________________
www.PPress.be - Classic Car Photography
www.facebook.com/PPress.ClassicCarPhotography
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
oldbeetle
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie



Geregistreerd op: 23-6-2004
Berichten: 1065
Woonplaats: Ter Vichten

BerichtGeplaatst: Vr Jul 22, 2011 9:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb mijn oldtimers bij marsh weggehaald en mijn daily en de moto bij mijn andere verzekeraar ook en zit nu met een pakket van 7 voertuigen bij erard . Ik bespaar zo meer dan 500 € per jaar aan premies ...
Reken en tel na enkele jaren en het loont zeker de moeite om eens te informeren. Mijn daily was 100 € goedkoper, de moto 200 €, ...

_________________
Christophe.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Kippenijn
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 42
Geregistreerd op: 25-6-2011
Berichten: 273
Woonplaats: Assenede

BerichtGeplaatst: Vr Jul 22, 2011 11:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Iedereen zal zijn verzekering wel de beste vinden. Je moet niet alleen kijken naar wat je de betaalt maar ook naar wat je in de plaats krijgt. Zit zelf bij kbc via een verzekeringskantoor ( dus niet via de bank) en ben daar zeer tevreden van. Hoe meer je ergens verzekert hoe groter de kortingen worden meestal. NAtuurlijk is 90 euro niet veel maar daar is bij erard geen woon werk verkeer in meeverzekerd zie ik op hun site. Woon-werkverkeer houd het meeste risico in. In het andere geval dat ze bij hun prijzen stellen scheelt het praktisch niets met bv kbc. Ook hun pechverhelping moet je zien wat je er voor krijgt. 'k wil hier nu erard wel niet afbreken he, verre van zelfs maar je moet vooral gaan waar je je goed behandeld voelt en geen nummerken.
_________________
kever 1300 1971
Fiat punto 1.9jtd 2002 (daily)
Opel vectra c combi 2.0dti 2004

Very Happy


www.VintageWaasland.be
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
spaardingske
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 1-4-2004
Berichten: 3225
Woonplaats: Booischot

BerichtGeplaatst: Za Jul 23, 2011 6:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

tis ook relatief belachelijk om ne oldtimer ingeschreven wagen te verzekeren voor woon-werk verkeer . hy mag der zowiezo toch ni aan deelnemen .

Die pechverhelping is in alle buurlanden . ze brengen uwe auto tot thuis of aan een garage .

ik ben ook 100% tevreden en heb ook al veel geld uitgespaard Smile mijn daily kwam ook goedkoper uit en de oldtimers ongeloofelijk veel goedkoper uit .

_________________
'59 Standard
Fastback'70
Golf iv (daily)
Panel '64
Golf 2 '87

Victoria Vicky "64
Victoria v-fix sport "39
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Kippenijn
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 42
Geregistreerd op: 25-6-2011
Berichten: 273
Woonplaats: Assenede

BerichtGeplaatst: Zo Jul 24, 2011 7:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Goch, belachelijk vind ik da nie. Woon werk verkeer mag idd nie volgens de wetgeving ma als ik die verplaatsing beschouw als testrit, wie gaat mij dan tegenhouden. Ze kunnen me idd wel langs de kant zetten dan ma soit. Alsk dan iets tegenkom benk verzekertechnisch wel in orde. Tenminste, zo legde mijne makelaar het uit en die heeft mij al meerdere keren uit de shit geholpen met de bakkers met de blauwe streep. Bij verzekering als oldtimer wordt er vanuit de meeste verzekeringen moeilijk gedaan bij eventueel schadegeval, bij classic car loop je da risico minder. Ma tis en blijft een persoonlijke voorkeur. Voor de een zal dit beter uitkomen voor de ander dat.
_________________
kever 1300 1971
Fiat punto 1.9jtd 2002 (daily)
Opel vectra c combi 2.0dti 2004

Very Happy


www.VintageWaasland.be
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
pp
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker



Geregistreerd op: 28-2-2010
Berichten: 148
Woonplaats: Lier

BerichtGeplaatst: Zo Jul 24, 2011 8:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

spaardingske schreef:
tis ook relatief belachelijk om ne oldtimer ingeschreven wagen te verzekeren voor woon-werk verkeer . hy mag der zowiezo toch ni aan deelnemen.

In de huidige oldtimerwetgeving staat niets vermeld over woonwerkverkeer...

_________________
www.PPress.be - Classic Car Photography
www.facebook.com/PPress.ClassicCarPhotography
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group