www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Di Mei 07, 2024 4:29 am
LAYS ADDICTION-de beste foto's geselecteerd(Update 09/05/08)
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Miniaturen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
de fiftyfucker
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 15-12-2003
Berichten: 329
Woonplaats: dmd

BerichtGeplaatst: Do Feb 02, 2006 7:25 pm    Onderwerp: bus Reageer met quote

Geen paniek is een perfecte barndoor van bj 50 deze is gewoon voor de tentoontelling van kuifje overplakt met stickers( normaal geen probleem om te verijderen)eigenaar is lottermann organisator van bad camberg
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
De Lays
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 7-2-2004
Berichten: 2244
Woonplaats: Lubbeek - VLB

BerichtGeplaatst: Do Feb 02, 2006 7:31 pm    Onderwerp: Re: bus Reageer met quote

de fiftyfucker schreef:
Geen paniek is een perfecte barndoor van bj 50 deze is gewoon voor de tentoontelling van kuifje overplakt met stickers( normaal geen probleem om te verijderen)eigenaar is lottermann organisator van bad camberg


Ik had al zoiets in het achterhoofd.... THX voor de info !

_________________
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
De Lays
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 7-2-2004
Berichten: 2244
Woonplaats: Lubbeek - VLB

BerichtGeplaatst: Za Apr 29, 2006 12:26 am    Onderwerp: Reageer met quote

nieuwste aanwinst....


_________________
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
vwdude
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 34
Geregistreerd op: 30-3-2005
Berichten: 2503
Woonplaats: Lichtaart

BerichtGeplaatst: Za Apr 29, 2006 9:24 am    Onderwerp: Reageer met quote

hehe nice, ik heb er ne gele
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
De Lays
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 7-2-2004
Berichten: 2244
Woonplaats: Lubbeek - VLB

BerichtGeplaatst: Do Dec 14, 2006 7:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Even deze topic van onder het stof halen...

De nieuwe aanwinsten, waaronder enkele al een tijdje geleden, maar ook enkele vers geleverd door de Luftpost


Een Huski, vrij zeldzaam aan het worden, zeker in deze (complete) toestand. Ik had er al eentje, maar deze is dus volledig !


Een oudere Lesney met dubbele deuren, ook compleet en alles perfect werkend.


Een nieuwe bezinepomp(oud model) om bij de collectie te plaatsen als decoratie, onlangs gekocht op een supergezellige beurs...


Figuur van Schuco. Ik had al reeds zoiets in de verzmeling, maar er zijn enkele verschillende exemplaren van op de nieuw-markt. Dit keer met een Karmann ghia.


Een cabrio, mijn eerste ! Bracht mijn vader mee uit Oostenrijk


Deze vond mijn schoonvader ergens op een rommelmarkt, enkel het zwaailicht op het dak ontbreekt, voor de rest compleet!
Op schaal 1/16, dit is wel al vrij groot om te verzamelen...


Last but not least... De lekkerste van allemaal, 2 porsche's gebracht door de heilige sint, ondertussen al verorbert tot maagschroot

_________________
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
Herbie53
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 7-1-2004
Berichten: 5072
Woonplaats: 9340 lede ovl

BerichtGeplaatst: Do Dec 14, 2006 8:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

zeer knappe collectie
_________________
1302LS cabrio 1970
T2b 1977
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
De Lays
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 7-2-2004
Berichten: 2244
Woonplaats: Lubbeek - VLB

BerichtGeplaatst: Za Jan 13, 2007 10:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Even de nieuwe exemplaren met jullie delen.

Een van mijn deftigste nieuwe dingen, de schaal is ietsje groter dan 1/18, van Bandaï...





Ik had onlangs nog een ADAC STRASSENWACHT gekocht, maar had dan dit ouder exemplaar op het oog... dusheb ik die vorige 'Tayo' verkocht, al was dat ook wel een zeer mooi exemplaar vond ik


'Fillmore' kreeg ook een plaatsje op het schap !



And last but not least...

Nog een blikken exemplaar, ik ben van plan me meer op dit segment van miniaturen toe te leggen, kwesite van een lijn te trekken... Dus ook op dezelde schaal en merk zoals de vorige exemplaren van 'KLM' en 'SCHELL' nu deze T1 pick-up split...


_________________
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
Herbie53
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 7-1-2004
Berichten: 5072
Woonplaats: 9340 lede ovl

BerichtGeplaatst: Za Jan 13, 2007 10:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

nice collectie ge zijt goe bezig
_________________
1302LS cabrio 1970
T2b 1977
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
_Pascal_
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 16-9-2006
Berichten: 1509
Woonplaats: Tessenderlo

BerichtGeplaatst: Za Jan 13, 2007 10:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

enig idee wat uwe hobby u al gekost heeft? respect voor de collectie heb al eens door uw albums gebladerd, dat stopt precies niet....
_________________
What doesn't kill you makes you smaller. ~Super Mario

1964 kever ragtop
1965 1500S square
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Herbie53
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 7-1-2004
Berichten: 5072
Woonplaats: 9340 lede ovl

BerichtGeplaatst: Za Jan 13, 2007 10:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

tes een hobby he en tja over nen prijs spreken we dan niet hoor ik spreek uit ervaring van somige denk ik na mijn aankoop ook amaai zoveel geld voor eigenlijk een miniatuur maar je je hebt er respect voor dan he
_________________
1302LS cabrio 1970
T2b 1977
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Miniaturen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 2 van 7

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group