www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Di Mei 07, 2024 2:59 am
Lasapparaat, interessant?
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Gereedschappen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
den stoker
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 48
Geregistreerd op: 9-6-2005
Berichten: 4297
Woonplaats: ham

BerichtGeplaatst: Di Feb 21, 2006 4:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

bij vancraenbrouck in opglabeek (maar ook in reusel en in budel)
zijn er goede lastoestellen te koop, de man die mijn bus helpt oplassen is gisteren naar de prijs gaan kijken
de prijzen begonnen op 150 euro maar voor een model waar je goed mee aan een kas kan lassen mocht je 265 euro neertellen,dit vind ik nog een betaalbare prijs,nu moet je nog wel een 175 euro bijtellen voor gasfles,
dit toestel van 265 euro was er eentje op wielen en daar kon de gasfles bij opstaan, ik ga volgende week eentje kopen en zal jullie op de hoogte houden en een fotoken posten,
plus je hebt 2j garantie !
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
den stoker
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 48
Geregistreerd op: 9-6-2005
Berichten: 4297
Woonplaats: ham

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 08, 2006 12:45 am    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb vorig weekend een laspost bij vancraenebroek gekocht in opglabeek, is eigenlijk een nederlandse keten, een goede post (met twee jaar garantie) voor mijn plaatwerk van de barn te lassen koste mij 315 euro, dus dat viel nog mee,maar dan moet je nog een degelijk lasmasker hebben, een fles gas en die onstpanner daarop,
alles bijeen zit ik nu bijna aan 600 euro (dit is dan wel startensklaar, draad bij enal)
ik vind dit nog een redelijke prijs en mijn lasser heeft er zondag al meegewerkt en zei dat het een hele goede post was
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Gereedschappen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group