www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 8:17 pm
kinderstoel

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
panzer




Geregistreerd op: 12-7-2004
Berichten: 61
Woonplaats: Wuustwezel

BerichtGeplaatst: Vr Sep 03, 2004 10:18 pm    Onderwerp: kinderstoel Reageer met quote

Aangezien mijn vrouwke in januari normaal bevalt moet ik volgend jaar een maxicosi in een kever van 61 (geen gordels) kunnen zetten. Heeft iemand hier ervaring mee? Ben bereid gordels te zetten maar welke best?
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
appelsien




Geregistreerd op: 19-7-2004
Berichten: 5
Woonplaats: aalst

BerichtGeplaatst: Zo Sep 05, 2004 9:04 am    Onderwerp: kinderstoel Reageer met quote

ik heb nieuwe gordels geplaatst (ale mijn ventje) voorin.

Ze komen van bij scarab art 14-600 oprolgordel universeel gehomologeerd (79.33€/stuk).

Er zijn ijzertjes bij waarmee ge gemakkelijk (met een beetje logisch denkvermogen Wink ) de ganse boel kunt installeren met een paar vijzen.

De gaten onderaan naast de deur waren bij ons reeds voorzien maar waren niet zichtbaar, dus efkles een klein gaatje Shocked in de bekleding maken en klaar is kees.

Ze zijn zeer degelijk en spannen goed aan. Very Happy

Veel succes met de nieuwe projecten!!!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
appelsien




Geregistreerd op: 19-7-2004
Berichten: 5
Woonplaats: aalst

BerichtGeplaatst: Zo Sep 05, 2004 9:05 am    Onderwerp: kinderstoel Reageer met quote

ik heb nieuwe gordels geplaatst (ale mijn ventje) voorin.

Ze komen van bij scarab art 14-600 oprolgordel universeel gehomologeerd (79.33€/stuk).

Er zijn ijzertjes bij waarmee ge gemakkelijk (met een beetje logisch denkvermogen Wink ) de ganse boel kunt installeren met een paar vijzen.

De gaten onderaan naast de deur waren bij ons reeds voorzien maar waren niet zichtbaar, dus efkles een klein gaatje Shocked in de bekleding maken en klaar is kees.

Ze zijn zeer degelijk en spannen goed aan. Very Happy

Veel succes met de nieuwe projecten!!!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
keverzot
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 28-3-2004
Berichten: 1599
Woonplaats: Nijlen

BerichtGeplaatst: Zo Sep 05, 2004 6:16 pm    Onderwerp: re Reageer met quote

ik heb een spanbandje rond de achterband gedaan en zo de kinderstoel in de spanband bevestigd (ben vanberoep vrachtwagenchauffeur Rolling Eyes ) ik span alle lading vast.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
panzer




Geregistreerd op: 12-7-2004
Berichten: 61
Woonplaats: Wuustwezel

BerichtGeplaatst: Zo Sep 05, 2004 7:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vermoed dat hier de achterbank bedoeld wordt, ik wil de kinderstoel liever niet aan mijn achtewiel bevestigen. Laughing
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
keverzot
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 28-3-2004
Berichten: 1599
Woonplaats: Nijlen

BerichtGeplaatst: Ma Sep 06, 2004 5:13 pm    Onderwerp: re Reageer met quote

ja juist heheh sorry he maar mij nederland sis nie zo goed ik ben pas in Belgie Rolling Eyes
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Ferry
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 20-12-2003
Berichten: 363
Woonplaats: Kempen

BerichtGeplaatst: Ma Sep 06, 2004 8:16 pm    Onderwerp: gordels Reageer met quote

En weet iemand hoe ge een kinderstoel achteraan in een 1303 cabrio kunt plaatsen ? Volgens mij kunnen achteraan geen driepuntsgordels geplaatst worden, of vergis ik mij ??

Groeten
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group