www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Di Mei 14, 2024 4:04 pm
nog eens invoeren

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
panzer




Geregistreerd op: 12-7-2004
Berichten: 61
Woonplaats: Wuustwezel

BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2004 9:21 pm    Onderwerp: nog eens invoeren Reageer met quote

Ik heb een voorschot op een kever gegeven. Hij is in ooit ingeoerd geweest van uit Duitsland maar nog nooit ingeschreven geweest in Belgiƫ.
De overeenkomst is dat de verkoper er een inschrijvingsbewijs voor aanvraagt. Kan hij er een op mijn naam vragen daar ik de wagen niet ingevoerd heb? Hoe zit het met de keuring? Laat ik hem dat ook best afhandelen want er is nog een administratieve keuring bij zeker?
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
JHC
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 4-1-2004
Berichten: 1476

BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2004 10:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Daar hij nog niet ingeschreven geweest is in Belgie zult gij hem niet op uw naam kunnen inschrijven tenzij die mens hem met garageplaten gaat keuren maar dan kunnen ze bij den DIV moeilijk gaan doen (ben er zeker van) omdat de invoering niet op uw naam staat.

Adminstratieve keuring zal denk ik wel gebeuren maar zonder demontage, ze zullen motor nr enz ook nazien.
Kan ook zijn da ze het niet doen daar de wagen maar van Duitsland komt en dus van in de Europese unie.
Ik heb onlangs een nieuwe autoremork gekocht in Duitsland en heb deze dan ook maar gewoon moeten invoeren en laten keuren, geen demontage of administratieve keuring, enkel moet de hoofdverdeler (die toevallig in Belgie zit Confused ) mij binnen de drie maand een officieel gelijkvormigheidsattest leveren, heb nu de keuring ondergaan met een fax van een gelijkvormigheidsattest Very Happy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group