www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Mei 03, 2024 6:54 pm
vw speedster

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
bertje




Geregistreerd op: 18-4-2004
Berichten: 39
Woonplaats: Ruiselede

BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2004 6:48 pm    Onderwerp: vw speedster Reageer met quote

Kan een vw-speedster zomaar als oldtimer gekeurd worden?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
JHC
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 4-1-2004
Berichten: 1476

BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2004 8:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nope,
dat zou niet meer toegelaten zijn.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
jip



Leeftijd: 44
Geregistreerd op: 24-5-2004
Berichten: 36
Woonplaats: limburg, Elen

BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2004 9:38 pm    Onderwerp: niet meer.. Reageer met quote

mmm das minder als dat zo zou zijn. maar ben je er zeker van?
waar zou ik dat te weten kunnen komen? bellen naar een keuringsstation?

ben nu volle bak aan het schuren, zou dus beter stoppen met schuren en beginnen naar een kas te zoeken...

let wel hij is reeds gekeurd geweest als oldtimer (vorige eigenaar) en toen stonde er die speedsterkit al op. maarja dat staat natuurlijk nergens op t keuringsbewijs...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
JHC
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 4-1-2004
Berichten: 1476

BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2004 9:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ben da zelfs redelijk zeker, nen kameraad van mij (oldbeetle hier op het forum) heeft onlangs zijn speedster project verkocht, hij heeft om de nieuwe eigenaar te helpen wel eerst met een andere kever naar de oldtimerkeuring moeten gaan om daarna het chassis avn deze kever te gebruiken voor de speedster.

De speedsters die reeds ingeschreven waren mogen in gebruik blijven maar alle die nog niet geregistreerd zijn op dit moment of degene die vroeger gekeurd waren en veranderen van eigenaar worden gewoonweg geweigerd op de keuring, ze keuren ze zelfs niet meer.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
jip



Leeftijd: 44
Geregistreerd op: 24-5-2004
Berichten: 36
Woonplaats: limburg, Elen

BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2004 9:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Shocked
stoppen dus.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
JHC
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 4-1-2004
Berichten: 1476

BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2004 9:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Tja, ofwel een afgedankte kever kopen, naar de oldtimerkeuring ermee en dit chassis gebruiken... echt safe zit je nog niet als je er ooit een ongeval mee voorhebt...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
de-roze-kever-oilsjt



Leeftijd: -39
Geregistreerd op: 20-6-2004
Berichten: 5627
Woonplaats: Geraardsbergen 4ever

BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2004 11:27 pm    Onderwerp: ??? Reageer met quote

da da ni meer mocht ?? da wist ik zelfs nog ni !!! Crying or Very sad
weeral een bewijs da we hier in een bananenlandje leven !!!
Belgiƫ is Absurdistan aant worden
what's next ??

_________________
my VW is really a pregnant rollerskate !!!

a dirty mind is a terrible thing to waste...


rij al 33 jaar met deze kever...
www.delrue.be
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
oldbeetle
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie



Geregistreerd op: 23-6-2004
Berichten: 1065
Woonplaats: Ter Vichten

BerichtGeplaatst: Wo Sep 08, 2004 6:59 am    Onderwerp: a Reageer met quote

om het al te zeggen, als ze in Duitsland een speedster maken, en ze gaan er mee naar de TUV keuring wordt dat als een goedgekeurde afwijking op de papieren vermeld. Dit is natuurlijk als de kit goed en prof. geplaatst is met alle nodige verstevigingen die men bij tuv nodig acht.
Als men deze auto nadien verkoopt naar Belgie zou dit geen probleem mogen zijn omdat ze voor europa alle, in 1 land goedgekeurde auto's (dus ook met toegelaten afwijkingen op gelijkvormigheid) in alle europese landen moeten toelaten. DUS OOK IN BELGIE !!!
Wil dus zeggen dat de Belgische regering zegt dat iedere mof een speedster kan maken maar dat geen ene Belg bekwaam is om dit te doen want ze scheppen niet de mogelijkheid aan de Belgen om een auto te veranderen en die gekeurd te krijgen.
Voor mijn speedster had ik de originele cabrio versterkingen gebruikt dus beter kan niet. Ik heb hier een wrak van een '67 cabrio staan waar je uw nagels tussen de deuren kan knippen als je in een put rijdt, als ik die morgen als oldtimer laat keuren kunnen ze er niks van zeggen! Dan toch liever een deftig gerestaureerde kever met speedster ombouw.
Als ik zie dat bepaalde, gehomologeerde buggy's zelfs geen versterkingen aanbrengen aan de buitenrand v/h chassis, en ditmet een polyester kaske dan vraag ik mij af wat er mis kan gaan met een speedsterombouw???
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
speedster2000
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 20-6-2004
Berichten: 892
Woonplaats: assenede

BerichtGeplaatst: Wo Sep 08, 2004 7:31 am    Onderwerp: speedster Reageer met quote

yoooow heb met mijn speedster naar de keuring geweest begin juli ook voor eerste maal voor o nummerplaat stonden met hun armen gekruist en met een gezicht Twisted Evil niet normaal komt der ne jonny bij mij en zegt dat keuren we niet JONG zen der es bij die bureauchef geweest es op die tafel geklopt en hij zij ok we zen es benieuwd voor u speedster ze hebben alles onderzocht en twas in orde was daar de eerste zeiden ze aldus moet wel lukken he dan groeten speedster
ps hij is van 1963 misschien daarom
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group