www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Mei 10, 2024 6:43 am
reiservaring met een luchtgekoelde vw
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Reisverslagen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
zoeloe




Geregistreerd op: 6-3-2004
Berichten: 29

BerichtGeplaatst: Di Jul 19, 2005 9:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

dit jaar voor 2 weken in juli naar de Franse Alpen geweest

Laatst aangepast door zoeloe op Vr Aug 19, 2005 10:48 am, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
vw ken



Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 2-12-2004
Berichten: 86
Woonplaats: lede

BerichtGeplaatst: Zo Jul 24, 2005 12:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

wij zijn pas terug van verlof , hebben in de regio van de Var gezeten

Laatst aangepast door vw ken op Vr Aug 19, 2005 10:54 am, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
polderbug
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 3-12-2004
Berichten: 1294
Woonplaats: Waterland-Oudeman

BerichtGeplaatst: Ma Jul 25, 2005 12:16 am    Onderwerp: Reageer met quote

Die van ons staan wel op www.curlie.tk denk ik.
Welliswaar van vorig jaar, want dit jaar blijven we voor de eerste keer thuis (huis gaat voor).
gr

_________________
Keep the bug a live!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Ads
Humby
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 13-12-2003
Berichten: 1873
Woonplaats: Hemiksem

BerichtGeplaatst: Ma Jul 25, 2005 12:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

vw ken schreef:
wij zijn pas terug van verlof , hebben in de regio van de Var gezeten , dat is de Grand Canyon de Verdon op zo een kleine 100 km van St Maxim en St Tropez , er was wel enige paniek omdat er in de geburen bosbranden waren nml in de regio Frejus , verder geen enkele kever of busken gezien , er was daar wel een oldtimer treffen en bijna allemaal franse bakken zoals DS , tractions en 4 cv , ook wel enkele Italiaanse bakken zoals Alfa's uit de jaren 60 , mooi maar spijtig genoeg niks van VW


Ik ben ook naar de regio op vakantie geweest. Naar Fréjus zelf dus. Ik heb niet zoveel van de bosbranden gezien eigenlijk. Maar de mensen die bij ons op de camping stonden hadden een paar dagen op het strand moeten gaan staan wegens de bosbranden.
Ik heb wel een aantal aircooled VW's gezien zenne. Zelfs nen belgische witte cabrio in St Maxime en enkele buskes onder weg en in Monaco.
Wat mij ook opviel waren de vele T3 buskes onderweg op de autostrade.

Er was wel degelijk een treffen in Menton (tegen Monaco) vorig weekend. Ik ben er de zaterdag een kijkje gaan nemen, maar ik was wat te vroeg want er was nog niet teveel volk, maar het was zeker al de moeite.
Foto's staan sebiet in de buitenlandse meeting sectie.

Aircooled greetz,

Humby Cool
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
lucas
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 10
Geregistreerd op: 27-12-2003
Berichten: 2359
Woonplaats: Oostende

BerichtGeplaatst: Zo Jul 31, 2005 9:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

In oktober verleden jaar, een reis naar Provence met de kever.
2800 Km op 8 dagen, via de groene banen (itinéraires bis), met een verbruik van 6.15 l/ 100 km.

Wel drie probleempjes:

De as van de naftepomp was bijna losgekomen. Herstelling te plaatse met een schroevendraaier, een hamer, op de toog van een lokale bistro (met commentaar van de locake bevolking… Wink )

De weerstand van de vlotter van de benzinetank. Een nieuw ter plaatse in een VW garage bestelt, en twee dagen later geleverd. Zou D’Ieteren dit voorbeeld kunnen volgen… Rolling Eyes

De laatste dag, vier uur onder de regen rijden, met als gevolg 1 cm water op de vloer.
Het water kwam binnen ofwel door de vooruit (de nieuwe joint stond te wachten in mijn garage), ofwel door de antenne (ik moest al lang een nieuwe plaatsen), en het afvoergatje van de deurvoet was verstopt (ik had dat werk gepland…)

Besluit : dit jaar zal ik alle nodige herstellingen voor het vertrek uitvoeren…

_________________
150.000 km met de kever!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
den stoker
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 48
Geregistreerd op: 9-6-2005
Berichten: 4297
Woonplaats: ham

BerichtGeplaatst: Ma Dec 26, 2005 10:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

wij zijn dit jaar voor de derde maal op rij naar de vwmeeting in zwitserland gegaan, wel pas voor de eerste keer met de vw, wij waren met 2 bussen, 2 kevers en 1 volgwagen, maar we hadden er dit jaar weeral regen, zeg maar gerust storm gehad.en nu hopen wij in 2006 eventueel naar tsjechie te trekken
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
peejke
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 48
Geregistreerd op: 21-1-2004
Berichten: 442
Woonplaats: Diest

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 19, 2006 1:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wel,
in navolging van onze trip in 2001 naar Zuid-frankrijk en spanje met de bay, gaan we deze zomer terug. We waren met ons vieren, een hoop campeermateriaal,2 fietsen om de mont Ventoux te beklimmen enz..
Buiten de uitlaat die we op de terugweg (Luxemburg) verloren, geen enkel probleem gekend. Ze lag wel nog niet zo laag als nu, maar ja, ben zo vorig jaar toch ook naar de VW Nationals gereden en ook geen problemen buiten de handrem die even bleef hangen, niet direct door en serieus warmlopende remmen.Af laten koelen en weer verder.
Dit jaar nog westy interieur ter in zwieren en klaar is em.
Cheers

_________________
vw single cab '57 flandria logo bus
vw T2a westy '71
vw texas brown 54 ragtop
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Reisverslagen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group