www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Mei 10, 2024 5:33 am
keuring met 6v

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
panzer




Geregistreerd op: 12-7-2004
Berichten: 61
Woonplaats: Wuustwezel

BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2004 9:24 pm    Onderwerp: keuring met 6v Reageer met quote

Kan je met een 6v kever door een keuring voor dagelijks gebruik raken?
Iemand vertelde me dat hij zijn kever naar 12v had omgebouwd omdat hij was afgekeurd wegens te zwakke lichten op 6v.
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Gertje Weg
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 6
Geregistreerd op: 7-1-2004
Berichten: 1966
Woonplaats: MOORSLEDE

BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2004 9:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik mocht vroeger met mijn 6volterke een beetje gas bijgeven omdat mijn pinkers bleven plakken. Maar misschien was die vent in een goede bui en kever-minded ?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
gsimpe



Leeftijd: 3
Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 7

BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2004 9:34 pm    Onderwerp: 6v Reageer met quote

Die 6v heeft niets te maken met al dan niet volledige keuring. Je moet wel degelijke spiegels kopen voor je lampen. Twee weken geleden hebben wij hetzelfde probleem gekend. Andere koplampen (alleen de spiegels) geplaatst en probleem over = kever blanco gekeurd voor dagelijks gebruik.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Nonkel Pol
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker



Geregistreerd op: 7-12-2003
Berichten: 177
Woonplaats: Hasselt

BerichtGeplaatst: Wo Sep 08, 2004 11:55 am    Onderwerp: keuring 6V Reageer met quote

Beste,
6V of 12V maakt niets uit. De lichten moeten goed werken. Op de keuring weten ze ook dat 6V lampen niet zo sterk zijn dan de hedendaagse halogeen of gaslampen. De spiegels en het glas moeten goed zij en goed geregeld, dan is er geen probleem. Ik ga met mijn 6V kever al jaren naar de controle zonder opmerkingen.

Groeten
Eddy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Westy73
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 15-12-2003
Berichten: 2704
Woonplaats: WOB-city

BerichtGeplaatst: Do Sep 16, 2004 7:01 am    Onderwerp: keuring 6V Reageer met quote

Je kan hoogstens een opmerking krijgen op je groen formulier wegens onvoldoende lichtsterkte.

tip: probeer eens een 6 V halogeenlamp. Dat bestaat, en werd hoofdzakelijk gebruikt bij moto's. Nu nog de juiste maat vinden.....
Ik heb er zo in mijn 6-volterke zitten in de vorm van mistlichten.

Westy
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Nonkel Pol
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker



Geregistreerd op: 7-12-2003
Berichten: 177
Woonplaats: Hasselt

BerichtGeplaatst: Do Sep 16, 2004 2:58 pm    Onderwerp: 6V keuring Reageer met quote

Beste,

Je vindt de 6V halogeen koplampen bij de meeste kevershops (Scara-B, BBT, ...)

Groeten,
Eddy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group