www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Apr 25, 2024 12:15 pm
Proficiat VW-gasten !!!!

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
danimieghem



Leeftijd: 72
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Wo Sep 22, 2004 11:21 pm    Onderwerp: Proficiat VW-gasten !!!! Reageer met quote

Hi allemaal...

Even voorstellen : Dani, 37, uit Aalst, IT'er, en sinds een kleine 2 maand kever-eigenaar (blauw '71er cabrio'ke van GVR overgenomen) en nu al in hart en nieren verslingerd aan de aircooled wereld en volop aan het plannen en tunen. Ik ga nog ne freak worden zeggen mijn vrienden. Ik heb in een vorig leven zelf 6 jaar bij VW in Vorst gewerkt, maar dan wel als computerfreak en niet aan de autookes mogen sleutelen. De VW microbe zat er al zeker 20 jaar in maar de euro-tekens (toen nog Bfr'kes) wilden niet mee. Nu eindelijk droom in vervulling, dus ikke zo fier als een gieter die ze juist gevuld hebben, klaar om op de plantjes te gaan pissen Razz

Ik ben ook al enkele jaren motorrijder in hart en nieren, maar nu moeten die nieren gedeeld worden met de "bug" en dat valt goed mee. Elk één nier en een stuk van het hart.... Rolling Eyes

In de motorwereld gaat het er joviaal en vriendschappelijk aan toe, maar wat ik hier in een week tijd heb gelezen en meegemaakt, dat spant de kroon ! Blijkbaar zijn jullie één grote familie (jaja, clichéééé ik weet het Confused ) Het is echt leuk om dat te beleven als "newbie" in de keverwereld! Iedereen in de weer voor iedereen en allen met één gezamelijke passie : VW. Ik heb zelfs al een paar leuke en vooral handige tips en weetjes gekregen van mensen die ik van haar noch pluimen ken... COOL !!!


DOE ZO VOORT HEE GASTEN (en gastinnekes) Alvast een dikke pluim voor jullie allen en "may the force be with you !"
Razz Laughing Cool Laughing Razz

Kevers zijn te mooi om te laten uitsterven, zelfs meikevers ! En ook al de andere VW-aircooled diertjes moeten blijven...

_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
aircooled dude
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 54
Geregistreerd op: 4-2-2004
Berichten: 190
Woonplaats: Hechtel, Limburg

BerichtGeplaatst: Do Sep 23, 2004 9:05 am    Onderwerp: . Reageer met quote

Welkom bij de club Laughing
_________________
Bezoek ook http://rbairbrush.startje.be
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
omenf1




Geregistreerd op: 3-9-2004
Berichten: 35
Woonplaats: nevelestraat 17, 9850 Hansbeke

BerichtGeplaatst: Vr Sep 24, 2004 8:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

van harte welkom, heb hier ook nog zie zo lang geleden m'n tweede thuis gevonden Wink
greetz Damien

_________________
VW GOLF 1 GTi originele staat gezocht
damienallo@hotmail.com
www.allocanopy.be
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group