www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Apr 19, 2024 4:59 pm
Bezoek aan Wolfsburg
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
cabrio 75
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 21-12-2003
Berichten: 630

BerichtGeplaatst: Wo Sep 08, 2004 3:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ikke en ons madam ook als het dit jaar voor december zou zijn , wij hebben onze kleinkinderen bij ons van begin december
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
J.G.
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 4-2-2004
Berichten: 713
Woonplaats: Diest

BerichtGeplaatst: Wo Sep 08, 2004 3:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik stel mij ook kandidaat, probeer het liefst te regelen tijdens de schoolvakanties. Dan kan ik het beste verlof krijgen. Allé, je zie maar.

Succes nog met de organisatie Very Happy

_________________

www.carsthestars.be
Vw Luchtpomper member
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
beetlejuice
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 22-12-2003
Berichten: 581

BerichtGeplaatst: Vr Sep 10, 2004 11:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

count me in Cool
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
kever1956
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 26-12-2003
Berichten: 263
Woonplaats: Schelle

BerichtGeplaatst: Za Sep 11, 2004 9:11 am    Onderwerp: Reageer met quote

Zou het misschien geen goed idee zijn om dit volgend jaar te doen (april - mei) en er een drie of vier daagse van te maken met onze eigen keverkes. Verbijf kan dan misschien op een camping?

Groeten Geert
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
beetlejuice
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 22-12-2003
Berichten: 581

BerichtGeplaatst: Za Sep 11, 2004 8:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

kever1956 schreef:
Zou het misschien geen goed idee zijn om dit volgend jaar te doen (april - mei) en er een drie of vier daagse van te maken met onze eigen keverkes. Verbijf kan dan misschien op een camping?

Groeten Geert

ik zie dat wel zitten, 'k had zelf ook al iets in die aard voorgesteld Wink
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
elektrik
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker



Geregistreerd op: 26-12-2003
Berichten: 140
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: Zo Sep 12, 2004 12:24 am    Onderwerp: Reageer met quote

das nog beter, in ieder geval ik wil mee. maar da van die camping vindt ik ook nog toffer
_________________
Wie weet met welke maat van moeren de versnellingsbak aan de neus vast zit?.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
bloemme



Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 3356
Woonplaats: 3071 Erps-Kwerps

BerichtGeplaatst: Vr Sep 24, 2004 7:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

alle tonio hoe zit het ?
weet ge al iets ?

_________________
Yves -Steffy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
53
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 21-9-2004
Berichten: 777
Woonplaats: Leuven

BerichtGeplaatst: Vr Sep 24, 2004 9:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik wil ook wel mee, als ik kan vrij krijgen tenminste Confused
_________________
kzal er nog wel spijt van krijgen maar kheb den herbie dan toch maar verkocht
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
danimieghem



Leeftijd: 42
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Vr Sep 24, 2004 10:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ALLooookes....

Wolfsburg ligt inderdaad een kleine 600 km van Brussel. En das een heeeel eind rijden, zelfs op duitse wegen. Ik ben er vroeger regelmatig geweest aangezien ik bij VW in Vorst werkte en projekten deed met de Duitse kollega's. Minstens 1 keer per maand over en weer.

Het VW museum op zich is leuk, maar als je ECHT iets wil zien, dan zou je moeten kunnen een rondleiding doen in de fabrieken. 5 jaar geleden werkten daar +/- 40.000 (jaja, zo veel) mensen ! Dat is een stad op zich, met eigen elektriciteitscentrale en al.

Nu weet ik niet of ze daar nu nog rondleidingen doen, maar daar ben je al rap een hele dag aan kwijt, dat is met een bus BINNEN de fabriek te doen. Ik kan wel eens informeren bij mijn ex collega's, maar vrees er een beetje voor. Ik ken trouwens een heeeel leuk hotelletje in de buurt dat niet te duur is (ik betaalde daar toen ongeveer 1600 Bfr per nacht met ontbijt) in Flechtorf, op 10 km van WOB stad. Gezellig ding, en meestal vol met Belgen die in Vorst werken. Ik zal alvast eens mijn antennes uitsteken en horen of hte nog mogelijk is. Het leukste daar was destijds de "omgekeerde wereld" waar ze alles wat mnormaal manueel gedaan wordt aan een auto, met speciale robotten deden. Je kan er met wat geluk ook prototypes zien !

Een leuke avonduitstap (als je dan toch een bus mee hebt) is een bezoekje aan Maagdenburg (van die halve bollen, remember) of naar de vele pittoreske dorpjes in de buurt.

Ik volg de evolutie hier wel en als ik iets kan doen... let me know !
Met een caravaan kevers bollen lijkt me wel leuk maar het is verdomd ver hoor !!!! Trek dan maar 2 dagen extra uit voor de heen- en terugrit, want er zal er altijd wel eentje tussen zitten met pech onderweg. Niet dat ik jullie kevers minacht, maar ik ken dat : de wet van Murphy. Zou me trouwens niet verwonderen als de mijne eerst van al de geest zou geven, want ik trek ongeluk aan. Hoewel, wetende van waar mijn cab komt, heb ik er vertrouwen in .... Cool

AirCooled Greetz
Dani

_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
zotte kever
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 50
Geregistreerd op: 1-2-2004
Berichten: 1012
Woonplaats: Walenweg 164, 9600 Ronse

BerichtGeplaatst: Za Sep 25, 2004 3:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo iedereen,

Ben vandaag nog eens gaan zien om het bezoek aan Wolfsburg te realiseren.
Ik had gedacht om er 3 dagen en 2 nachten van te maken en dit 27-28-29 december.
Een van de hotels in de directe buurt van alles is :
http://www.freehotelsearch.com/freehotelsearch_com/hotelInfo.jsp
Deze is heel goed gelegen maar is wel niet zo goedkoop.

Mochten er nog mensen zijn die hotels kennen in de buurt zet ze er maar bij.

De prijs voor de bus is afhankelijk voor het aantal mensen die meegaan, dus hoe meer hoe goedkoper he.


Nog andere suggesties qua datum, aantal dagen, hotel enz.....?




Groetjes Tonio.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group