www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Wo Apr 24, 2024 8:23 am
veiligheidsgordels achterin westy
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
mek



Leeftijd: 50
Geregistreerd op: 5-1-2004
Berichten: 26
Woonplaats: kuurne

BerichtGeplaatst: Wo Mei 17, 2006 12:15 pm    Onderwerp: kinderstoel vastzetten met spanriemen Reageer met quote

Hallo,

Deze topic heb ik zo'n klein jaar geleden ook al gestart.
Toen bleek er niet veel anders op te zitten dan verder te doen zoals ik al bezig was (en trouwens nog steeds doe) in m'n Westfalia T2a van 1971.

Ik maak de kinderstoelen vast met spanriempjes. Die riempjes gaan door de gaten van de stoel zelf en zo onder de bank en terug.
Zo kan je de stoel perfect fixeren op de Westfalia achterbank.

De kinderstoelen zelf zijn uitgerust met riemen, zodat mijn dochters in hun stoel vast zitten met de riemen van de autostoel.

Het is wel een vrij omslachtig werkje, want als je wil slapen in het busje, moet je steeds die stoelen losmaken en 's morgens als je weer wil rijden, moet je de stoelen opnieuw vastmaken.

Dus als er een oplossing is met gordels, die ook wettelijk toegelaten is, ben ik daar zeker in geïnterresseerd.
Want mijn dochtertjes zullen niet eeuwig kunnen in zo'n kinderstoel met riemen blijven zitten. Ze worden stilaan wat groter ...

Tot op heden heeft de autokeuring eigenlijk nog nooit gecontroleerd of ik wel gordels zitten heb achteraan...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
erwin
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 71
Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 1436
Woonplaats: sint-pieters-leeuw

BerichtGeplaatst: Wo Mei 17, 2006 7:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

in een t2 b zitten in elk geval gaten met schroefdraad onder de achterbank, is het in elk geval bij mij , daar zitten 2 puntsgordels in bevestigd

kijk eens onder je bank, er zouden een 4 tal plastiek dopjes kunnen zitten

erwin
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group