www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Mrt 29, 2024 8:44 am
vw- kever

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
aircooled dude
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 4-2-2004
Berichten: 190
Woonplaats: Hechtel, Limburg

BerichtGeplaatst: Di Sep 28, 2004 6:33 pm    Onderwerp: vw- kever Reageer met quote

hallo,
Ik heb ooit eens een paar tijdschriften gekocht van vw scene maar deze noemde vw kever en ging dus enkel en alleen over kevers enz, vw scene daarentegen gat ook over gewone vw's. Weet er iemand of deze (vw-kever magazine) nog bestaat. Confused

_________________
Bezoek ook http://rbairbrush.startje.be
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
keverfreak
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 50
Geregistreerd op: 13-12-2003
Berichten: 735
Woonplaats: Outgaarden - Belgiƫ

BerichtGeplaatst: Di Sep 28, 2004 6:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik weet dat vw-scene wel nog bestaat; heb er thuis verscheidene liggen, maar vw-kever heb ik ook niet meer gevonden, dus ik vrees ervoor Crying or Very sad
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
J.G.
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 4-2-2004
Berichten: 713
Woonplaats: Diest

BerichtGeplaatst: Di Sep 28, 2004 6:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb hier twee aparte nummers liggen speciaal aan de kever gewijd van de vw-scence. Ze komen alleen in het voorjaar ergens uit.
_________________

www.carsthestars.be
Vw Luchtpomper member
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
daverke
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 27-7-2004
Berichten: 634
Woonplaats: lochristi

BerichtGeplaatst: Di Sep 28, 2004 6:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

de vw scene verschijnd elke maand.
de vw kever verschijnt maar 1 keer in het jaar Crying or Very sad Crying or Very sad en is alleen verkrijgbaar in januari en februari Crying or Very sad
dus moet je telkens een jaar wachten vooraleer er een nieuw nummer is Rolling Eyes
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
aircooled dude
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 4-2-2004
Berichten: 190
Woonplaats: Hechtel, Limburg

BerichtGeplaatst: Di Sep 28, 2004 6:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

zo lang wachten, Sad Sad en dat zijn zo'n toofe magazines, deze moesten ze meermaals uitbrengen Shocked
_________________
Bezoek ook http://rbairbrush.startje.be
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
daverke
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 27-7-2004
Berichten: 634
Woonplaats: lochristi

BerichtGeplaatst: Wo Sep 29, 2004 6:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

aircooled dude schreef:
zo lang wachten, Sad Sad en dat zijn zo'n toofe magazines, deze moesten ze meermaals uitbrengen Shocked


kep eens gelezen dat ze overwegen om het toch meer uit te brengen.
maar ja, ik denk dat hun redactie meer inzit met waterpompers dan met luchtgekoelden. je moet maar eens in de vw scene bladeren als er 20 vw in besproken worden zijn er altijd maar 2,3 of soms 4 luchtgekoelden bij.
dus zit je met 17 waterpompers Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

ze zouden beter 10 waterpompers en 10 luchtgekoelden nemen, dan was iedereen content Smile
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group