www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Apr 18, 2024 10:01 pm
vraagje over velgen

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
kever-rider
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 18-3-2004
Berichten: 168
Woonplaats: Hooglede

BerichtGeplaatst: Za Okt 02, 2004 4:04 pm    Onderwerp: vraagje over velgen Reageer met quote

hallo mag ik met een kever 1303 bj'74 janten steken van 195/65 r15 H , 185/65 r15 T

gelieve zo vlug mogelijk te reageren

_________________
it's not a car ! it's my volkswagen !!

kever_rider
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Guy
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 22-5-2004
Berichten: 1218
Woonplaats: 9120 Beveren-Waas

BerichtGeplaatst: Za Okt 02, 2004 4:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

T'is te zien voor oldtimerkeuring geen probleem maar voor de normale keuring voor dagelijks gebruik denk ik niet dat je met die brede banden door de keuring geraakt want tegenwoordig is het de moeite op de keuring ,maar wat er veel gedaan word is naar de keuring gaan met de originele banden dan heb je geen probleem als ze nog goed zijn natuurlijk.
De velgen zelf passen zeker op een 1303 van 74 de mijne is ook een 1303 van 74 Cool
Grtz,
Guy
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
kever-rider
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 18-3-2004
Berichten: 168
Woonplaats: Hooglede

BerichtGeplaatst: Za Okt 02, 2004 4:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

guy heb je ooit met die velgen naar de keuring geweest want mijn vader wil dat ik regelmentair ga rijden met mijn binnen paar jaar prachtige afgewerkte kever
greets terre

_________________
it's not a car ! it's my volkswagen !!

kever_rider
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Guy
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 22-5-2004
Berichten: 1218
Woonplaats: 9120 Beveren-Waas

BerichtGeplaatst: Za Okt 02, 2004 4:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dinsdag stonden ze erop toen de garage met Z-plaat ermee naar de keuring zijn gereden dat was voor een oldtimer keuring en geen probleem Wink
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
cox911
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 21-12-2003
Berichten: 471
Woonplaats: huizingen

BerichtGeplaatst: Za Okt 02, 2004 6:52 pm    Onderwerp: velgen Reageer met quote

heb zelf 195 65 r15 steken voor en achter... geen probleem voor de keuring geweest ( geen oldtimer maar dagelijkse auto! ) ga wel de voorste veranderen naar 175 65 r15 . maar 185 gaat er ook wel door.

dus geen probleem.

vw greeetzzz

_________________
flat 4 power..
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
53
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 21-9-2004
Berichten: 777
Woonplaats: Leuven

BerichtGeplaatst: Za Okt 02, 2004 8:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bij mij hebben ze voor de dagelijkse keuring gezegd dat er op ne kever geen verschil mag zitten met vooraan en achteraan, maar blijkbaar verschilt da van keuringstation tot keuringsstation, Wa een apeland is da hier Laughing
_________________
kzal er nog wel spijt van krijgen maar kheb den herbie dan toch maar verkocht
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
erwin
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 1436
Woonplaats: sint-pieters-leeuw

BerichtGeplaatst: Zo Okt 03, 2004 12:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

op de schouwing heeft men mij verteld , dat een voertuig van voor 99 mag uitgerust zijn met een andere banden/ velg maat (opvoorwaarde dat ze max 5% verschillen met de originele bandenmaat )
ze gaan ervan uit dat een voertuig van voor 99 reeds met die banden naar de schouwing is geweest, voor de wetswijziging, en toen niet is afgekeurd
voertuigen die na 99 voor de eerste keer naar de keuring gaan (als ze 4 jaar worden),moeten voorzien zijn van de comforme bandenmaat

ben zelf naar de keuring geweest met een golf cabrio van 91 met bandenmaat 205/45x 16, en dat gaf geen probleem (viel binnen de 5%)

erwin
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group