www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Zo Apr 28, 2024 10:08 am
2 vragen
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
erwin
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 91
Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 1436
Woonplaats: sint-pieters-leeuw

BerichtGeplaatst: Di Jun 20, 2006 8:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

wel tim heeft al 1 antwoord gegeven
2; ze woont op het zelfde adres
3 ;ik heb 3 wagens op mijn naam , en er zijn 3 personen met een rijbewijs
4 ;omdat ik haar heb opgegeven als hoofd bestuurder , en ze zo niet illegaal rijd met een wagen die ze zogezegd sporadisch gebruikt, ter compensatie gaat haar bonus ook naar beneden



als ze beslist te verhuizen gaat de verzekering op haar naam

erwin
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
timdemesel
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 20-6-2004
Berichten: 1292
Woonplaats: lede

BerichtGeplaatst: Di Jun 20, 2006 8:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:

als ze beslist te verhuizen gaat de verzekering op haar naam

en blijft haar bonus lager...

_________________
vw 1302

Hoezo oranje??
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Jantje
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 31-5-2006
Berichten: 234
Woonplaats: Mol

BerichtGeplaatst: Di Jun 20, 2006 9:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

are mercie voor den uitleg, tis hier in dat apen(papier)-landje nie altyd even simpel

grtz jantje

_________________
1303 Cabrio 1975
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
timdemesel
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 20-6-2004
Berichten: 1292
Woonplaats: lede

BerichtGeplaatst: Di Jun 20, 2006 9:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

de simpelste manier is bij uw verzekerings agent gaan en daar vragen voor u is alle mogelijkheden te geven... op uw naam op die van u ouders, dagelijks classic car...

en dan gewoon is kijken samen met uw ouders en ge vind wel een oplossing Wink en ge weet direct alle beperkingen

_________________
vw 1302

Hoezo oranje??
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
laurierheymans
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 29-5-2006
Berichten: 608
Woonplaats: Outer - Ninove

BerichtGeplaatst: Di Jun 20, 2006 10:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Normaal gezien ging onze verzekeraar dat dus doen voor mij. Zo alle mogelijkheden presenteren.
Met voor en nadelen.

Ma tot nu toe nog steeds niets gehoord van hem sorry :s
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
timdemesel
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 20-6-2004
Berichten: 1292
Woonplaats: lede

BerichtGeplaatst: Di Jun 20, 2006 10:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik ben ook eerst is bij de concurentie gegaan en dan eens gebeld Wink dag nadien was hij er dan opeens wel Confused raar hoe da allemaal zo snel kan gaan Wink
en vintage speed van hier opt forum ook eens aanspreken Exclamation als je een keverliefhebber verzekeraar wil...

_________________
vw 1302

Hoezo oranje??
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Hangover



Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 17-5-2006
Berichten: 93
Woonplaats: Brugge

BerichtGeplaatst: Wo Jun 21, 2006 8:04 am    Onderwerp: Reageer met quote

Yo mannen,

ik wou ook iets zeggen. Mijn pa is namelijk een verzekeraar. Ik heb dit soort van conversaties dus al geregeld gehoord. Alles wat hier gezegd is klopt volledig. Maar eigenlijk is er maar een simpele reden waarom een verzekering op de naam van de jongere moet staan en niet op naam van de ouders.

Dat is omdat de ouders niet voor de rest van hun leven zouden moeten betalen als hun zoon of dochter iets zou uitsteken met die auto.

Zelf heb ik geen auto, door de simpele reden dat mijn pa me enkel een verzekering wil geven op mijn naam. Wat ik wel kan begrijpen en ik mag toch met de zijne rijden (ook als 2e bestuurder btw).

Nu over hoeveel dat die verzekering zou kosten. Noorman is hier laatst geweest en die wou een offerte voor op zijn naam. En als ik me niet vergis kwam dat op 750 euro.

Om als tweede bestuurder te worden ingeschreven zou dat inderdaad rond die 100 euro liggen.

Het kan zeker zijn dat je andere prijzen vind. MAAR over het algemeen zijn de prijzen gelijk. Is door bonden vastgelegd. Dit wil dus zeggen als de verzekering goedkoper is. Dan heb je veel kans dat je niet in alle gevallen verzekerd bent en dat vele soorten schade niet zullen vergoed worden. (Vandaar dat een oldtimer verzekering zo goedkoop is).

Hoop dat je er iets aan had,

Greetz
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Celf
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 31-3-2005
Berichten: 5025
Woonplaats: Westmeerbeek (regio Aarschot)

BerichtGeplaatst: Wo Jun 21, 2006 8:15 am    Onderwerp: Reageer met quote

Tja, moest ge iets zwaar voor krijgen moet in 9 van de 10 gevallen toch zowiezo de ouders afbetalen. Ik zou wel eens willen weten welke jongere metene zoveel geld heeft of kan lenen... Dat zijn trouwens dingen die je onderling wel kan afspreken met je ouders, net omdat het je ouders zijn. Als ge die al niet meer kunt vertrouwen Mr. Green

Trouwens, 750 euro voor een 1300tje met rond de 40 pk vind ik wel sterk overdreven....
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Hangover



Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 17-5-2006
Berichten: 93
Woonplaats: Brugge

BerichtGeplaatst: Wo Jun 21, 2006 8:46 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ja Celf, maar die prijs wordt niet enkel berekent op de auto. Die 750 euro is ook gebaseerd op het feit dat ze hier geen enkele verzekering hebben en de verzekeringsmaatschappij heeft een streng jongerenbeleid. En vergeet ook niet dat je voor alles verzekerd bent. zolang je maar in je recht bent natuurlijk. Zelf heb je gezegd dat je een speciale verzekering hebt bij AXA waar alle belangrijke dingen inzitten. Al goed en wel, maar als er iets gebeurd dat niet onder die termen valt kan je het zelf betalen.

Er kwam hier laatst een kerel bij ons aan de deur. Gast van 21 jaar die al een tijdje werkte. Had volledig opgezette auto. Met prachtige velgen. Hij met hetzelfde idee als ieder verstandig mens heeft zich een verzekering aangeschaft bij Fortis. Op mama's naam met hem als hoofdbestuurder. Je kent het verhaal. En dan had Fortis nog wat van de prijs kunnen doen.

Wat is er gebeurd. Die kerel stond ergens geparkeerd naast zo'n verplaatsbaar bord. En dat bord is omgevallen terwijl hij weg was (zegt hij) Dat bord heeft een grote kras gemaakt van aan zijn dak tot op zijn schone zwarte velgskes. Belt die zijn verzekeraar bij Fortis. Antwoord: dat valt niet onder jou termen. Je bent niet verzekerd voor dit soort van ongeval. Vraag me nu niet wat het was want ik ben niet de verzekeraar van de familie.

Maar wat ik na al die jaren wel weet is dat als je minder betaalt je ook minder terug krijgt van de verzekeraars.

Maar Celf als het een troost mag wezen. De verzekeringsmaatschappijen zijn aan het kijken om hun tarieven sterk te laten dalen binnenkort. Er is zelfs al sprake van geweest in het nieuws tijdje geleden. Want het is niet fair dat alle jongeren moeten gestraft worden door die enkele ambetanterikken die geen 25 jaar willen worden en tegen een boom willen vlammen.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Celf
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 31-3-2005
Berichten: 5025
Woonplaats: Westmeerbeek (regio Aarschot)

BerichtGeplaatst: Wo Jun 21, 2006 8:58 am    Onderwerp: Reageer met quote

Die verzekering bij AXA waar alle belangrijke dingen inzitten is voor mijn kever Wink

Voor de golf heb ik een volledige verzekering (nu wel geen omnium natuurlijk), ook wel bij de axa. Diene heeft 55 pk en daar betaal ik rond de 500 euro voor. En dat is wel een heleboel minder dan een 1300tje in een kever. En zelfs dan zijn er nog steeds mensen die zeggen dat dat eigenlijk al te veel is. Ik weet niet juist meer hoeveel het was, maar iemand van mijn leeftijd heeft nen bonus malus van rond de 10 dacht ik... elke logisch nadenkende mens weet da dat gewoon veel te veel is Surprised

Als ge voor dingen wilt verzekert zijn zoals palen die omver vallen, moet ge al nen omnium pakken, toch? Ik ken in ieder geval maar weinig verzekeringen die zulke schade zullen terugbetalen. In ieder geval, over omvallende palen etc maak ik me momenteel niet al te druk, want mijne auto is nog eens ni zoveel waard als da ge da zou moet laten maken Mr. Green

ach.. verzekeringen... da zijn zo van die dingen waar ge toch zowiezo over blijft klagen, want tis nooit goedkoop genoeg Mr. Green
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group