www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Apr 19, 2024 7:47 pm
Goed nieuws ivm de keuring
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
JHC
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 4-1-2004
Berichten: 1476

BerichtGeplaatst: Vr Okt 15, 2004 8:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Awel, ben dus vandaag deze 63' gaan oldtimerkeuren met de platen van mijn Dodge erop, wagen gekeurd met blanco attest en roos formulier voor aanvraag inschrijving, 3 minuten en 12euro later was ik terug buiten zonder gezaag en gezever, de keurder bevestigde NOGMAALS, dat een oldtimer met gewone platen mag gekeurd worden.

Aan al de ongelovige Thomassen ga gerust Z-platen huren of uw garagist zijn zakken vullen om uw kever gekeurd te krijgen Laughing

PS: ik ben naar het Keuringsstation in Moorsele geweest.

Doei.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
kever3
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 1-4-2004
Berichten: 1216
Woonplaats: Berchem

BerichtGeplaatst: Vr Okt 15, 2004 10:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik ben ooit naar Deurne moeten gaan in de Sant voortbekelaan,voor Antwerpen daar en nergens anders(bedoel daarmee niet naar ijzerlaan of dergelijke) voor oldtimer keuring moest ik naar daar. Keuring zonder problemen,technisch perfect maar carrosserie een dikke ramp,plus hij moest nog gekeurd worden voor invoer. En? Gekeurd.Alleen mag ik mijn oldtimer platen niet op mijn kubel zetten.(was met platen van mijn kever gekeurd ) Van de verzekering wel maar niet van onze vrienden van D.I.V. Iedere oldtimer moet een O plaat hebben ook al zet je die over van oldtimer op oldtimer.Maar hij is gekeurd moet alleen nog naar Kontich om te babbelen over DIE O PLAAT.
_________________
de man die het wiel uitvond was een...........
de man die de andere drie uitvond een genie!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
filip1963
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 50
Geregistreerd op: 18-3-2004
Berichten: 289
Woonplaats: st-jan (ieper)

BerichtGeplaatst: Za Okt 16, 2004 7:31 am    Onderwerp: Reageer met quote

en als ze het in moorsele doen zal het wel juist zijn dat het mag zonder Z-platen,want ik ben in juli geweest met mijn busje voor oldtimerkeuring en ik vond ze nogal streng mijn busje moest op de remmentestbank en de steurinrichting werd keurig nagekeken.terwijl enkele maanden eerder in ieper reden ze gewoon van binnen naar buiten en testen alzo de remmen.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam Ads
yveskes




Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 52

BerichtGeplaatst: Ma Okt 18, 2004 11:26 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb zonet naar de keuring in Aalst ( Erembodegem ) gebeld, die uitzondering voor Oldtimers geldt niet, zeiden ze.
Laatste plaat of Z-plaat, anders kan ook een oldtimer niet gekeurd worden !

Heeft nog iemand hier ervaring mee ?
of Rolling Eyes
Allen naar Moorsele dan ????
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
jaymz
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 11-1-2004
Berichten: 136
Woonplaats: Lichtervelde

BerichtGeplaatst: Ma Okt 18, 2004 4:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik peis dat ge wat geld onder tafel moet gooien in Moorsele
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Gertje Weg
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 7-1-2004
Berichten: 1966
Woonplaats: MOORSLEDE

BerichtGeplaatst: Ma Okt 18, 2004 9:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dan kunt het beter en veiliger uitgeven aan een garagist met zijn Z-plaat, denk ik Rolling Eyes
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
53
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 21-9-2004
Berichten: 777
Woonplaats: Leuven

BerichtGeplaatst: Ma Okt 18, 2004 9:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

mijne is de vrijdag in Rotselaar naar de keuring geweest(wel voor dagelijkse keuringà maar ik heb da daar gevraagd en ook voor oldtimer z-platen of laatst ingeschreven platen.
Reglement is niet veranderd, als er plaatsen zijn waar het anders wordt toegelaten is dit omdat de stationmeester het reglement ni volgt.
Da gebeurt spijtig genoeg veel te weinig Sad

_________________
kzal er nog wel spijt van krijgen maar kheb den herbie dan toch maar verkocht
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group