www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Apr 18, 2024 11:13 am
stel dat...

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
yellow 1300
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 16-3-2004
Berichten: 370
Woonplaats: brasschaat

BerichtGeplaatst: Di Okt 19, 2004 9:58 pm    Onderwerp: stel dat... Reageer met quote

ik heb nu eens een vraag se,

stel je hebt een ongeval met je luchtgekoelde Crying or Very sad ( k hoop dat k da nooit hoef mee te maken) en je bent in je recht maar den auto zit zwaar ineen, heeft die na al die jaren dan eigelijk nog een waarde of is dat zogoed als niets als ze moete uitbetalen?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
B52man
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 24-12-2003
Berichten: 1450
Woonplaats: Dendermonde

BerichtGeplaatst: Di Okt 19, 2004 10:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Guden tip: laat nu je auto schatten door een erkend expert, dan heb je iets om op te staan, dat blijft +- 7 jaar geldig en scheelt een hele hoop miserie ingeval van een ongeluk.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Gertje Weg
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 7-1-2004
Berichten: 1966
Woonplaats: MOORSLEDE

BerichtGeplaatst: Di Okt 19, 2004 10:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk dat als je daar nog iets van terug wil zien in centen je de wagen vooraf moet laten schatten door een beëdigd schatter. En dan nog. Mijn broer had jaren geleden een accident met zijn 1303. Hij kreeg van de verzekering 20 000 BEF en het wrak ging naar de verzekering. Een schone manier om aan een interessant wrak te geraken voor een kleine prijs, als je 't mij vraagt.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
yellow 1300
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 16-3-2004
Berichten: 370
Woonplaats: brasschaat

BerichtGeplaatst: Di Okt 19, 2004 10:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

tjah misschien daar dan tochmaar eens achter horen,
is dat nen groten kost zonen schatter?
en ware vinde zo iemand?

grtzzz
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
pepe
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 25-12-2003
Berichten: 659
Woonplaats: Lier

BerichtGeplaatst: Di Okt 19, 2004 10:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

yellow 1300 schreef:
tjah misschien daar dan tochmaar eens achter horen,
is dat nen groten kost zonen schatter?
en ware vinde zo iemand?

grtzzz


niet ver uit je buurt:
Auto-expert Luc Cordemans
Begonialaan 8 2970 S'GRAVENWEZEL
tel: 03/685.18.64 fax: 03/685.07.76
cord.cami@classicspaddock.com

Zelf heb ik mijn wagen daar 2 jaar geleden laten schatten. het expertiseverslag was zeer kompleet en correct opgesteld. De waarde vermeld op het verslag komt mijn inziens vrij goed overeen met de werkelijke waarde in geval van verkoop. Hoeveel ik voor deze dienst betaald heb kan ik me niet direkt herinneren, maar het was alleszins betaalbaar, zeker omdat dit verslag zowiezo wel gedurende enkele jaren kan gebruikt worden als richtlijn in geval van schade of ongeval.
Let wel: wagens die volledig origineel zijn worden steeds hoger in waarde geschat dan wagens die getuned of gepersonaliseerd zijn.

mvg,
PP
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
erwin
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 1436
Woonplaats: sint-pieters-leeuw

BerichtGeplaatst: Wo Okt 20, 2004 9:18 am    Onderwerp: Reageer met quote

het is beter het voertuig te laten schatten, maar dan nog kan de expert doen wat hij wil, er is namelijk geen katalogus waarde meer voor het voertuig
mijn ervaring leert dat de meeste experts wel rekening houden met de staat en verzamelwaarde van het voertuig
onlangs heb ik met een expert onderhandeld over een scirocco 2 die total loss was: bekomen voertuig bleef bij mij en kreeg dik €2000 om hem al dan niet te herstellen ,hij was van oordeel dat het voertuig het waard was ,gezien zijn staat en zeldzaamheid

erwin
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
air-mike
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 3-2-2004
Berichten: 1204
Woonplaats: Hoeselt

BerichtGeplaatst: Wo Okt 20, 2004 4:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Je kan je wagen laten schatten maar de verzekering van de tegenpartij is maar 7 maanden verplicht dit schattingsverslag aan te nemen.
Dus om de 7 maanden laten schatten lijkt mij toch wat aan de duure kant.

_________________
1965 vw bug convertible
1966 T1 microbus
1983 T3 westfalia joker
1981 911 SC Targa

https://www.facebook.com/retrotrouwvervoer

Fuchs & WheelS
https://www.facebook.com/pages/Fuchs-wheels/929673853712862
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
53
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 21-9-2004
Berichten: 777
Woonplaats: Leuven

BerichtGeplaatst: Wo Okt 20, 2004 4:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hangt veel af van uw verzekeringsagent als hij moeite wil doen hebt ge geen schattingsverslag nodig.
Aangezien dat dit toch maar tijdelijk is, en nog over te discussieren valt vind ik dit vrij nutteloos.
Vooral hopen da ge niks ernstig voor krijgt zeker Confused

_________________
kzal er nog wel spijt van krijgen maar kheb den herbie dan toch maar verkocht
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
B52man
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 24-12-2003
Berichten: 1450
Woonplaats: Dendermonde

BerichtGeplaatst: Wo Okt 20, 2004 7:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

B52man schreef:
Guden tip: laat nu je auto schatten door een erkend expert, dan heb je iets om op te staan, dat blijft +- 7 jaar geldig en scheelt een hele hoop miserie ingeval van een ongeluk.
Dit is mij verteld geweest bij verzekeringen Erard, dus denk wel dat dat klopt, dacht dat dat +- 5000BEF, dus 125€ was.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group