www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mei 02, 2024 12:44 pm
verzekering, inschrijving

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
doorsneeman




Geregistreerd op: 20-10-2004
Berichten: 2
Woonplaats: lochristi

BerichtGeplaatst: Wo Okt 20, 2004 9:38 pm    Onderwerp: verzekering, inschrijving Reageer met quote

Ik wil een volkswagen t3 bus waarin ik mense kan vervoere en ook als camper mag gebruike. Wat voor bus zoek ik dan, en als wat laat ik hem dan inschrijven, verzekeren?
_________________
the artist formely just dreaming about da buz
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam MSN messenger Ads
jurgengerits
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker



Geregistreerd op: 14-8-2004
Berichten: 167
Woonplaats: houthalen

BerichtGeplaatst: Wo Okt 20, 2004 9:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

direct doen bij de keverclub verzekering...

hanteren een megabelachelijke regel die er voor staat dat de bedragen niet deelbaar zijn

dwz dat als je je daar nu laat verzekeren je de vollepot betaald en er maar tot de 3 e maand van 2005 van kan genieten om dan weeral de vollepot te betale. prachtige zaak toch Twisted Evil Twisted Evil


succes SmileSmile

_________________
i dont drive fast, i fly low
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
huggy bear
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 3-6-2004
Berichten: 679
Woonplaats: Aalst

BerichtGeplaatst: Do Okt 21, 2004 5:12 am    Onderwerp: Reageer met quote

Je kan je ook verzekeren bij Erard zie www.oldtimersweb.be bij deze zijn de bedragen ook ondeelbaar maar ze lopen wel van januari tot januari dus dit kan (gezien we al eind oktober zijn) wel beter uitkomen.

En volgens mijn persoonlijke mening ook beter aangezien je een echte verzekeringsmakelaar hebt die je iedere dag kan bereiken bij problemen.

Wat de vraag over het busje betreft zou ik zeggen ene met zetels in Cool Cool , nee zonder zeveren daar ben ik nog niet genoeg in thuis om je op te antwoorden.
Maar er zijn hier zeker genoeg mensen die je daar een antwoord op kunnen geven.

VW Greetz,
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
doorsneeman




Geregistreerd op: 20-10-2004
Berichten: 2
Woonplaats: lochristi

BerichtGeplaatst: Do Okt 21, 2004 7:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

bdank voor de reacties, nog een vraagje?
Mag ik met een camper mensen vervoeren of isdat slechts 2 personen, en kost het meer om een camper te verzekere ipv een gewone transport.

_________________
the artist formely just dreaming about da buz
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam MSN messenger Ads
B52man
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 24-12-2003
Berichten: 1450
Woonplaats: Dendermonde

BerichtGeplaatst: Do Okt 21, 2004 7:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben der niet zeker van maar ik denk dat ge zoveel mensen moogt vervoeren of der plaatsen op uw papieren hebt.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
cabrio 75
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 21-12-2003
Berichten: 630

BerichtGeplaatst: Do Okt 21, 2004 8:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik mag in mijn Westfalia van 1969 vier personen vervoeren volgens de verzekering , eigenlijk zijn er 6 zit plaatsen in maar mag max 4 personen vervoeren Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
beetlejuice
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 22-12-2003
Berichten: 581

BerichtGeplaatst: Do Okt 21, 2004 8:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

cabrio 75 schreef:
ik mag in mijn Westfalia van 1969 vier personen vervoeren volgens de verzekering , eigenlijk zijn er 6 zit plaatsen in maar mag max 4 personen vervoeren Wink

ik heb de mijnen voor 5 of 6 pers laten verzekeren, 'k wee nimeer just Embarassed
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group