www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 1:32 pm
12v batterij in 6v kever
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Doka071
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 23-8-2006
Berichten: 3929
Woonplaats: Bilzen

BerichtGeplaatst: Zo Apr 01, 2007 9:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Om nog maar van uwe dynamo te zwijgen die gaat een 12V batterij proberen te laden met 7V DAT gaat vonken geven
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
VintageSpeed
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 14-7-2005
Berichten: 1382
Woonplaats: Westerlo (B)

BerichtGeplaatst: Ma Apr 02, 2007 11:43 am    Onderwerp: Reageer met quote

jep slecht idee! Ik heb m'n 6volt kever nekeer gestart met startkabels met ne 12volt Golf en beide batterijen waren er eigenlijk wel zo goed als aan. Ik zou het zeker niet doen
_________________
62rag & 65split
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
lucas
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 100
Geregistreerd op: 27-12-2003
Berichten: 2359
Woonplaats: Oostende

BerichtGeplaatst: Ma Apr 02, 2007 12:13 pm    Onderwerp: Re: 12v batterij in 6v kever Reageer met quote

arnovw schreef:
hoi,
ik heb een kever van 1974 op 6v en nu is de batterij stuk gegaan,ik heb er nu een van 12v in gezet omdat de nieuwe 6 v batterij pas woensdag binnen is.

nu was mijn vraag kan het kwaad dat ik 2 dagen rij met een 12v batterij? in een 6v kever?


Is je brandblusapparaat in orde? Laughing
Wacht tot woensdag Gvd! Je zal gans je electriciteit kapot maken!

_________________
150.000 km met de kever!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
danimieghem



Leeftijd: 87
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Ma Apr 02, 2007 12:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik zou ook gewoon even afwachten hoor. Je gaat een pak MEER kosten hebben dan dat een nieuwe batterij kost en je riskeer je kever in de fik te steken. Moest het zo eenvoudig zijn, dan bolden alle 6 volt kevers nu al rond met een 12V batterij er in....

Ge moet uwe koffizetapparaat, uwen tv en dvd speler en uwe radio thuis eens op 380 volt ipv 220 schakelen, en ge zult zien waarom er hier zo fel gereageerd wordt Shocked 't zal wel warmkes worden in uw huisje, dat wel... en ge zou zelfs kunnen bezoek krijgen van een aantal vriendelijke mensen met ne grote rode kamion met een "draad" aan waar water uit komt Twisted Evil

Geduld is een schone deugd, ook voor een kevereigenaar, ook voor ne 6 volt'er Wink

_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
arnovw



Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 1-4-2007
Berichten: 7

BerichtGeplaatst: Ma Apr 02, 2007 3:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

wagen vandaag gekeurd met geleende batterij en alles perfect in orde

bedankt aan iedereen voor de goeie raad

projectje op www.streettuners.be
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group