www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Mrt 29, 2024 12:06 am
krabbeli
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Buitenland Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
den stoker
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 48
Geregistreerd op: 9-6-2005
Berichten: 4297
Woonplaats: ham

BerichtGeplaatst: Ma Jul 23, 2007 7:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

effe mijn mening, want ik denk dat wij er het allereerst aangekomen waren,
wij zijn na vorige week (de meeting in doornik) rechtstreeks doorgereden naar diekirch, op een 17 km van de meeting, daar zijn wij op de camping gebleven tot donderdag, toen zijn wij naar de meeting gegaan, ondertussen waren wij dinsdag al eens afgezakt naar het terrein,
wij mochten een plaatske afmaken (in totaal was onze groep ongeveer een 20 a 22 wagens groot),
toen wij dinsdag vroegen wanneer we mochten arriveren werd er mij verteld, geen enkel probleem op donderdag, alles is dan reeds open en klaar, (doushes, wc's, toog, en zoverder),
toen wij er donderdag met de eerste groep arriveerden kwam er het eerste probleem : er waren twee kleine vw lt's bij,
dus die mochten onder geen enkele voorwaarden binnen, zij wilden met veel plezier 50 euro betalen, maar NEEN, op een onvriendelijke manier werd ons nogmaals gezegd (de lt's ER UIT),
wij gezegd dat we dit begrepen maar ons toch vragen gesteld hoe het kwam dat er wel T 3'es op mochten, reactie van de organisatie, dit komt omdat de eerste T 3'es nog luchtgekoeld waren,
toen kwamen ze met een oplossing dat we op een plaats mochten staan waar de lt's aan de andere kant mochten staan van de omheining en we mochten een hekje openzetten (een heel klein beetje), dus heel gezellig met mekaar praten tussen de tralies door,
toen ze door hadden dat we echt een grote groep hadden werden ze plots (sommige, niet allemaal) een beetje vriendelijk,
oke, wij toch een beetje water bij de wijn gedaan en de oplossing aanvaard : wij zijn echt geen moeilijke mensen !
wij dus alles opgezet en klaargemaakt voor een tof weekend, iedereen lekker gezweet : wij dus naar de douches ! volgende tegenslag : oei sorry, douches zijn pas open op vrijdagavond (dinsdags werd ons anders meegedeeld, maar die dat gezegd had wist plotseling weer van niets meer !) dus daar stonden we donderdagmiddag zwetend met geen douches),
dan zien we plots op vrijdag tussen de t2 club uit nederland eenT4 staan, raar want er mocht niets op het terrein blijven ! alleen een borg betalen en vlug laden en lossen), wij dus verhaal halen bij het bestuur, die keken al zo van, komde nu weeral zeuren mannen !
nogmaals : wij zijn geen moeilijke mensen want ik vind regels goed maar dan wel voor iedereen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb er een vito zien staan die evenveel als ons betaalden maar wel op terrein mochten blijven !
en dan smeren ze jan 75 euro aan zijn broek ????? voor een puck en een wagen ? dit is er echt over vind ik,
op het ganse weekend heb ik slechts 2 mensen gevonden die vriendelijk waren en een goede dag tegen me zeiden,
ik knik altijd en zeg altijd iets tegen iedereen smorgens (dat weet iedereen !!),
als je dan als organisatie nog niet de moeite kunt vinden om eens nen goeie dag terug te zeggen, is voor mij de leute er smorgens al vroeg af,
ik was er drie jaar geleden ook en dat was heel anders !
binnen drie jaar valt het samen met een frans treffen en dan ga ik zowieso naar daar, en dan hoop ik dat ze hun lesje geleerd hebben,
want dit treffen is en voorbeeld hoe het volgens mij niet moet, geloof me vrij , een vriendelijke crew lokt mensen, ipv zoals nu ze weg te jagen,
jammer want ik zag naar dit treffen al een half jaar uit !!
wat ook jammer is dat ze trofee's geven aan mensen van de eigen club, dit is waarschijnlijk heel eerlijk verlopen maar er zijn toch veel mensen bij die zich hier veel vragen bij stellen !
misschien is mijn mening te scherp maar dit is gewoon mijn reisverslag eigenlijk !
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
ratty
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 22-9-2004
Berichten: 1636
Woonplaats: Geel(oosterlo)

BerichtGeplaatst: Ma Jul 23, 2007 8:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

AMEN TO THAT


mor we hebben toch een prijs gewonnen he maat Smile

_________________
Bus t2 '72
eriba pan '74

Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
den stoker
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 48
Geregistreerd op: 9-6-2005
Berichten: 4297
Woonplaats: ham

BerichtGeplaatst: Ma Jul 23, 2007 8:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ja, da is woa ! en toch hadden ze jouw bijna vergeten he !
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Herbie53
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 7-1-2004
Berichten: 5072
Woonplaats: 9340 lede ovl

BerichtGeplaatst: Ma Jul 23, 2007 9:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

den stoker ik kan me bijuw reis verslag 100% aansluiten ik was der ook al van de donderdag avond

gr wim

_________________
1302LS cabrio 1970
T2b 1977
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
friekske
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 28-2-2005
Berichten: 3370
Woonplaats: laakdal

BerichtGeplaatst: Ma Jul 23, 2007 9:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik sluit me volledig aan bij de uitleg van den stoker.
voor ons was het de eerste keer en meteen ook de laatste krabbeli.
ik heb me wel te pletter geamuseerd met de mensen van BUG BROTHERS en FUNKY VW DRIVERS. Razz .

_________________
http://www.apalclub.be/
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
bus 61



Leeftijd: 50
Geregistreerd op: 25-7-2005
Berichten: 231
Woonplaats: Laakdal

BerichtGeplaatst: Di Jul 24, 2007 7:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

NIE WIEDER!!!!
_________________
President of the Bug-Brothers.

http://bugbrothers.be/index.html
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Nonkel Pol
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker



Geregistreerd op: 7-12-2003
Berichten: 177
Woonplaats: Hasselt

BerichtGeplaatst: Do Jul 26, 2007 11:33 am    Onderwerp: Krabelli Reageer met quote

Ik ben er dit jaar voor het eerst geweest. Op zaterdagnamiddag aangekomen. Aan de ingang 20 eurokes en dan : trek uw plan.
Ik ben op zoek gegaan naar een plaatsje om mijn kever te zetten. Ik heb het terrein afgereden en volgens mij was er enkel camping en geen aparte plaats voor de niet-kampeerders. Uiteindelijk stond ik aan de uitgang en ben ik terug binnen gereden. Ik vroeg waar ik nu eigenlijk moest gaan staan, antwoord : ga maar ergens staan. Uiteindelijk stond ik tussen de tenten van de kampeerders.
Na een eerste wandeling over het terrein vond ik de parking die bedoeld was voor de Show & Shine. De preselecties gebeurden tussen 18 en 20 uur ! De geselecteerden moesten dan op zondag terugkomen om rond 13 uur de prijsuitreiking af te wachten.
Op het terrein was er niemand van de organisatie om aanwijzingen te geven en om de deelnemers deftig op te stellen.
Een grote chaos. Ik ben zondag niet teruggekeerd en het was ook mijn laatste keer dat ik er geweest ben.
Eddy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Herbie53
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 7-1-2004
Berichten: 5072
Woonplaats: 9340 lede ovl

BerichtGeplaatst: Do Jul 26, 2007 7:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

AMEN
_________________
1302LS cabrio 1970
T2b 1977
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
vwpatje
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 42
Geregistreerd op: 13-12-2003
Berichten: 1002
Woonplaats: wuustwezel

BerichtGeplaatst: Do Jul 26, 2007 10:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ook voor ons, de eerste en laatste keer!!!

(het was ons merk ni hé Razz Razz ) Wink

_________________
T4 engine@bus
MEMBER OF THE JUPTEAM
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Buitenland Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 8 van 8

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group