www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 6:37 pm
Hoe en wat post ik in Binnenland.

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    www.flat4free.com forum index -> Binnenland Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
DVF'er Tim
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 13-1-2004
Berichten: 334

BerichtGeplaatst: Zo Okt 21, 2007 3:00 pm    Onderwerp: Hoe en wat post ik in Binnenland. Reageer met quote

Vanwege de recente vraag naar een keihard bewind op het forum Shocked Twisted Evil , stel ik volgende regels voor in het Binnenland forum:
    -Gelieve voor het plaatsen van een nieuw topic er eerst de zoekfunctie op na te slaan. Als er al een topic over dezelfde meeting is, gebruik dan die!

    -Als je een meeting aankondigt, vergeet dan vooral niet de datum vooraan te vermelden, dat is dan nog zo handig.

    -Lange strings over wie waar vertrekt en om hoe laat plaats je liefst als nieuw topic per regio. Eenmaal de meeting voorbij is, zullen die dan gewist worden. Plaats er dus geen eeuwige liefdesverklaringen in, want die ben je kwijt.

    -Heb je foto's van een meeting, plaats de links en foto's zeker onder het topic van desbetreffende meeting. Maar plaats de link ook onder de nieuwe sticky voor foto's.

Ik hoop dat er niet teveel ontevredenheid is over deze nieuwe regels? Laat het anders gerust weten en we kunnen ze nog aanpassen naar een versie die iedereen bevalt.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    www.flat4free.com forum index -> Binnenland Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group