www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Ma Jun 17, 2024 8:12 am
Richtlijnen lassen voor de autokeuring
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Khepry



Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 2-11-2007
Berichten: 23
Woonplaats: Kalmthout

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 09, 2008 10:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

kijk da is nu es iets bruikbaar.

ik heb het aan ons vader latne zien en hij denkt (voor 80% zeker) da het da papierke is da er bij de keuring zelf tegen de muur hangt.

let the welding begin !

thx manne
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Ads
Jinx




Geregistreerd op: 17-6-2007
Berichten: 23

BerichtGeplaatst: Di Mrt 11, 2008 12:02 am    Onderwerp: Reageer met quote

de vraag is... in hoeverre controleren ze da. ne mooi afgewerkte las ziede ni, en al zeker ni als er een laagske primer over sta...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Timmei
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 11-4-2005
Berichten: 382
Woonplaats: Ninove

BerichtGeplaatst: Di Mrt 11, 2008 10:27 am    Onderwerp: Reageer met quote

hangt ervan af waar ge naar de keuring gaat, ik heb het voor gehad me mijne fiesta, daar was achteraan aan gelast aan de kokerbalken, en in het ene keurstation hebben ze er niets over gezegt en bij het andere een jaar later deden ze heel moeilijk! voral omda daar over gespoten was, en ik heb gezegt da ik nie zonder verf op mijnen ato ging rond rijden want da ik dan nie zou kunnen volgen me plaatjes in te lassen, ze hebben er dan maar een opmerking op gezet!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Jinx




Geregistreerd op: 17-6-2007
Berichten: 23

BerichtGeplaatst: Di Mrt 11, 2008 11:49 am    Onderwerp: Reageer met quote

ma da was een herkeuring na een opmerking da er een gat was ergens? Dan moete ze der wel naar zien he... Als da nooit op papier heeft gestaan zulle ze der misschien ni zo naar kijken.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Timmei
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 11-4-2005
Berichten: 382
Woonplaats: Ninove

BerichtGeplaatst: Di Mrt 11, 2008 3:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

nene, ik had gezien dat er een gat in was voor ik naar de schouwing ging! eerst gelast en proper gemaakt en proper afgewerkt.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Khepry



Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 2-11-2007
Berichten: 23
Woonplaats: Kalmthout

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 12, 2008 8:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

beter initieel juist doen dan achteraf spijt, daarom da ik er ook achter zocht ipv alles gewoon af te lassen :p
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Ads
Top shop speedster driver
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 25-7-2006
Berichten: 1017
Woonplaats: Langstraat 26 2270 Herenthout

BerichtGeplaatst: Do Mrt 13, 2008 2:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

En het inlassen van nieuwe kokerbalken, staat daar iets overbeschreven?
_________________
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group