www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 11:21 pm
Duitse autofestival op het TT circuit in Assen

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Buitenland Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
screwloose



Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 13-3-2007
Berichten: 31
Woonplaats: hoofddorp

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 09, 2008 2:59 pm    Onderwerp: Duitse autofestival op het TT circuit in Assen Reageer met quote

Hallo, ik heb deze even snel gecopierd vanuit de keversite, gaat iemand vanuit hier daar nog naar toe?


Quote:
Afgelopen jaren ben ik bijna altijd geweest naar het door Automaxx georganiseerde Duitse autofestival op het TT circuit in Assen. Betreft zoals wel duidelijk zal zijn auto's van duitse afkomst. Het mooiste deel (voor mij althans) is de sprint die daar wordt gehouden op het lange rechte stuk voor de tribune langs. Erg gaaf om daar te staan met honderden mensen die naar je kijken. Je rijdt tegen BMW's, Golfjes, Corsa's.
Het kost niet veel en je mag zoveel keren sprinten als je wilt. Vorige jaar was ook de bekende duitse opa met zijn oranje kever erbij. Helaas net verloren tegen hem

Kijk maar even op de site van Automaxx. Het zou leuk zijn als nog meer kevers zouden racen. Ben ik niet meer alleen met opa...

Datum is zondag 16-03-08. Weekend na de eerste dag vrijrijden op Circuit van Zandvoort.


en dan effies een direct linkje voor het gemak:
http://www.keversite.nl/forum/viewtopic.php?f=13&t=17737
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Hitzoeker




Geregistreerd op: 30-12-2005
Berichten: 15
Woonplaats: Hollywood

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 12, 2008 10:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Als het weer mee zit kom ik met de zwarte ovaal sprinten
_________________
Nieuw talent gezocht? Gelieve zich aan te melden met cv via pb?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
screwloose



Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 13-3-2007
Berichten: 31
Woonplaats: hoofddorp

BerichtGeplaatst: Do Mrt 13, 2008 2:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

kicken!!
sprint met een ovaal...hoop dat je wat mooi plastic zoekrijd!! Twisted Evil

_________________
ok, ik ben er! wat zijn je andere twee wensen?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Buitenland Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group