www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Wo Mei 15, 2024 5:11 am
Wat MOET er in?
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Westy73
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 15-12-2003
Berichten: 2704
Woonplaats: WOB-city

BerichtGeplaatst: Wo Jan 19, 2005 12:33 pm    Onderwerp: zetels Reageer met quote

kging just het zelfde zeggen.

Vaste kuipzetels met een tuimelmechanisme dat VERGRENDELbaar is, das toegestaan. Je mag de kuipzetels tijdens het rijden niet los naar voor kunnen duwen.

Greetz,

_________________
WEER EEN BUMPERKLEVER VOOR MIJ...
VAGetariër 66 %
Two beer or not two beer.... ....Shakesbeer
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
keverinnetje
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 42
Geregistreerd op: 18-1-2005
Berichten: 131
Woonplaats: vremde (antwerpen)

BerichtGeplaatst: Wo Jan 19, 2005 12:53 pm    Onderwerp: wat moet erin Reageer met quote

achterbank is niet verplicht, het is toegelaten om vaste sparco's of zo te plaatse maar dan moet de achterbank der volledig uit inclusief gordels
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Busje komt zo!
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 24
Geregistreerd op: 21-3-2004
Berichten: 2388

BerichtGeplaatst: Wo Jan 19, 2005 2:22 pm    Onderwerp: Re: re Reageer met quote

keverzot schreef:
t geen er zeker in moet is een blonde me dikke tette en nen minirok aan, helpt altijd

mss is in de koopjeskrant kijken als ge zo niks hebt liggen


En de Will kan het weten zenne,
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
vwg3c
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 6-12-2004
Berichten: 194
Woonplaats: Wuustwezel

BerichtGeplaatst: Wo Jan 19, 2005 6:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zou er toch mee oppassen zenne.
Kuipzelels mogen indien deze geen belemmering vormen voor het bereiken van de ruimte achter de B-stijl. Meestal kan je een vaste kuip niet ver genoeg naar voor klappen door belemmering van de voorruit of dakhemel. Of er nu een achterbank inzit of niet maakt niet uit. Shocked Achterbank eruit halen is op de keuring niet hetzelfde als achterbank eruit halen en niet meer terug kunnen zetten. Dus de bevestigingspunten en gordelpunten moeten ook vernietigd zijn. Crying or Very sad
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
selen1003
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 25-4-2006
Berichten: 1266
Woonplaats: erpe-mere (bambrugge)

BerichtGeplaatst: Wo Jan 19, 2005 6:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Voor alle problemen te vermijden zal ik der denk ik alles inzetten, tprobleem is alleen da ik 1ne zetel mankeer Laughing En ik kan sparco's kopen met gordels en onderstel en alles bij voor maar 100€ en das wel verleidelijk maja Razz

Als iemand nog zo ne zetel heeft, laat het mij dan maar weten Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group