www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Apr 27, 2024 6:11 pm
Zoveel mogelijk kevertjes gezocht!!

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Huwelijken - Vraag Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Gast







BerichtGeplaatst: Zo Aug 03, 2008 2:27 pm    Onderwerp: Zoveel mogelijk kevertjes gezocht!! Reageer met quote

Beste vw makkers!

Een vriend van mij zal op 20 september trouwen(zaterdag)!
hiervoor zoekt hij zoveel mogelijk kevertjes voor de familie te vervoeren (ikzelf rij ook mee).

Het maakt niet uit welk model/bouwjaar/kleur het is, maar voor het koppel zoeken we nog een witte cabrio.

Indien interesse of vragen, gelieve mij in PB een aantal foto's te sturen, je telefoonnummer, en zeker de vraagprijs (hoeveel jullie vragen per dag; of kilometer, weet niet hoe dat werkt)

Ik zal jullie PB's doorgeven en indien hij in uw kever geinteresseerd is, zal hij telefonisch contact opnemen.

Bedankt!
Naar boven
Persoonlijk Foto Album
vwdude
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 34
Geregistreerd op: 30-3-2005
Berichten: 2503
Woonplaats: Lichtaart

BerichtGeplaatst: Zo Aug 03, 2008 6:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

waar vind de trouw plaats?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Gast







BerichtGeplaatst: Zo Aug 03, 2008 6:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

vwdude schreef:
waar vind de trouw plaats?

Westerlo (in de kempen)
grtz!!
Naar boven
Persoonlijk Foto Album
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Huwelijken - Vraag Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group