www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 5:46 pm
WIE WEET HIER VAN?????????????
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
timdemesel
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 20-6-2004
Berichten: 1292
Woonplaats: lede

BerichtGeplaatst: Wo Okt 08, 2008 6:11 am    Onderwerp: Reageer met quote

philipke schreef:
Ik hou men kevertje bewust op gewone nummerplaten omdat ik niet wil gebonden zijn aan de O-plaat-reglementering.

Moet ik nu iets ondernemen of niet?

Philipke.

neen

_________________
vw 1302

Hoezo oranje??
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Martenni
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 29
Geregistreerd op: 17-1-2004
Berichten: 813
Woonplaats: Kalmthout

BerichtGeplaatst: Wo Okt 08, 2008 6:26 am    Onderwerp: Reageer met quote

Gewoon elk jaar naar de keuring gaan.
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
cab 67
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 89
Geregistreerd op: 19-8-2006
Berichten: 191
Woonplaats: beverlo

BerichtGeplaatst: Wo Okt 08, 2008 2:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

kever3 schreef:
scodam schreef:
kever3 schreef:
raey schreef:
vraagje

op myn inschryvingsbewys staat oldtimer vermeld dus ik moet niets ondernemen???

graag reactie aub.

thanx
raey
stabroek
als je geen afgestempelde verklaring van oldtimer ooit hebt terug gekregen dan moet je alles invullen en een copie van je inschrijvingsbewijs recto verso nemen waar op staat oldtimer, zie reactie beestje, en dat allemaal opsturen met een extra omslag met postzegel naar jou adres toe, karl


En als er op je inschrijvingsbewijs geen Oldtimer staat ?
dan heb je pech en moet je terug naar de keuring, indien je geen o plaat hebt maar een gewone plaat, karl


Is dit dan wel zo"pech gehad"...lees het alleszins niet in de brief ...voorwaarden tot regularisatie.
Zelf heb ik mijn wagen in '94 ingeschreven en hebben ze mij ook geen afgestempelde verklaring gegeven, en op mijn inschrijvingsbewijs staat niet oldtimer vermeld...dit is ingevoerd bij mijn weten sinds de o-platen.
Lees toch nog maar eens aandachtig de voorwaarden...ik lees daar toch niet dat er op het inschrijvingsbewijs"oldtimer" moet staan.
Ik ga alleszins alles versturen om zo te regulariseren.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
scodam
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 130
Geregistreerd op: 19-1-2004
Berichten: 435
Woonplaats: Avelgem

BerichtGeplaatst: Wo Okt 08, 2008 5:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

cab 67 schreef:
kever3 schreef:
scodam schreef:
kever3 schreef:
raey schreef:
vraagje

op myn inschryvingsbewys staat oldtimer vermeld dus ik moet niets ondernemen???

graag reactie aub.

thanx
raey
stabroek
als je geen afgestempelde verklaring van oldtimer ooit hebt terug gekregen dan moet je alles invullen en een copie van je inschrijvingsbewijs recto verso nemen waar op staat oldtimer, zie reactie beestje, en dat allemaal opsturen met een extra omslag met postzegel naar jou adres toe, karl


En als er op je inschrijvingsbewijs geen Oldtimer staat ?
dan heb je pech en moet je terug naar de keuring, indien je geen o plaat hebt maar een gewone plaat, karl


Is dit dan wel zo"pech gehad"...lees het alleszins niet in de brief ...voorwaarden tot regularisatie.
Zelf heb ik mijn wagen in '94 ingeschreven en hebben ze mij ook geen afgestempelde verklaring gegeven, en op mijn inschrijvingsbewijs staat niet oldtimer vermeld...dit is ingevoerd bij mijn weten sinds de o-platen.
Lees toch nog maar eens aandachtig de voorwaarden...ik lees daar toch niet dat er op het inschrijvingsbewijs"oldtimer" moet staan.
Ik ga alleszins alles versturen om zo te regulariseren.



Denk ik eigenlijk ook.

Mijn situatie :
Ingeschreven 28/04/1995 (ver voor de invoering van O-Platen)

-Roze formulier geen vermelding oldtimer.
-Geen schouwingsbewijs meegekregen.
(met ev. vermelding oldtimer)
-Gewone platen.
-Nooit aanmaning gekregen om te keuren.
-Geen formulier teruggestuurd gekregen "oldtimer"

Hoe weet men dan bij D.I.V. dat ik een oldtimer heb ?
(aangezien ik jaarlijks geen verzoek krijg om te keuren)


Scodam




Scodam


_________________
T2A '67
Apal L '68
Wawa 400 Sl '71
Kever '76 R.I.P
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
dolle



Leeftijd: 50
Geregistreerd op: 18-2-2008
Berichten: 2478
Woonplaats: Beringen

BerichtGeplaatst: Wo Okt 08, 2008 6:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wel mensen ik heb telefonische contact gehad met de contactpersoon van het BFOV en die vertelde mij dat ik niks meer moest ondernemen en zo in regel was. Telefoonnummer is terug te vinden op de site van BFOV!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam MSN messenger Ads
kever '67



Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 5-2-2004
Berichten: 24
Woonplaats: Vosselaar

BerichtGeplaatst: Wo Okt 08, 2008 7:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Je moet inderdaad de brief paar keer lezen voor je echt weet hoe het zit. Was eerst ook effe in paniek maar na de brief regel per regel te ontleden kom je er wel. Mijne is ingeschreven in 1997 met gewone plaat en na wat speurwerk tussen de papieren ook mijn oldtimerverklaring gevonden ( niet gedacht dat ik die nog had!) met stempel! Alles ok dus
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
cab 67
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 89
Geregistreerd op: 19-8-2006
Berichten: 191
Woonplaats: beverlo

BerichtGeplaatst: Do Okt 09, 2008 9:54 am    Onderwerp: Reageer met quote

scodam schreef:
cab 67 schreef:
kever3 schreef:
scodam schreef:
kever3 schreef:
raey schreef:
vraagje

op myn inschryvingsbewys staat oldtimer vermeld dus ik moet niets ondernemen???

graag reactie aub.

thanx
raey
stabroek
als je geen afgestempelde verklaring van oldtimer ooit hebt terug gekregen dan moet je alles invullen en een copie van je inschrijvingsbewijs recto verso nemen waar op staat oldtimer, zie reactie beestje, en dat allemaal opsturen met een extra omslag met postzegel naar jou adres toe, karl


En als er op je inschrijvingsbewijs geen Oldtimer staat ?
dan heb je pech en moet je terug naar de keuring, indien je geen o plaat hebt maar een gewone plaat, karl


Is dit dan wel zo"pech gehad"...lees het alleszins niet in de brief ...voorwaarden tot regularisatie.
Zelf heb ik mijn wagen in '94 ingeschreven en hebben ze mij ook geen afgestempelde verklaring gegeven, en op mijn inschrijvingsbewijs staat niet oldtimer vermeld...dit is ingevoerd bij mijn weten sinds de o-platen.
Lees toch nog maar eens aandachtig de voorwaarden...ik lees daar toch niet dat er op het inschrijvingsbewijs"oldtimer" moet staan.
Ik ga alleszins alles versturen om zo te regulariseren.



Denk ik eigenlijk ook.

Mijn situatie :
Ingeschreven 28/04/1995 (ver voor de invoering van O-Platen)

-Roze formulier geen vermelding oldtimer.
-Geen schouwingsbewijs meegekregen.
(met ev. vermelding oldtimer)
-Gewone platen.
-Nooit aanmaning gekregen om te keuren.
-Geen formulier teruggestuurd gekregen "oldtimer"

Hoe weet men dan bij D.I.V. dat ik een oldtimer heb ?
(aangezien ik jaarlijks geen verzoek krijg om te keuren)


Scodam




Scodam


zal daar wel zo geregistreerd staan...maar je kan het niet bewijzen wanneer je controle krijgt van de wegpolitie...dus alles maar opsturen om zo tot een regularisatie te komen
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
kever3
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 1-4-2004
Berichten: 1216
Woonplaats: Berchem

BerichtGeplaatst: Wo Jan 14, 2009 11:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

heb mijn papieren terug gestuurd gekregen met de nodige stempels, ben volledig in orde en kostte mij 2 postzegels en 2 copies, karl
_________________
de man die het wiel uitvond was een...........
de man die de andere drie uitvond een genie!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
cab 67
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 89
Geregistreerd op: 19-8-2006
Berichten: 191
Woonplaats: beverlo

BerichtGeplaatst: Do Jan 15, 2009 4:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

kever3 schreef:
heb mijn papieren terug gestuurd gekregen met de nodige stempels, ben volledig in orde en kostte mij 2 postzegels en 2 copies, karl


ja...de regularisatie is een feit...ook alles terug gekregen met stempel erop. Very Happy

Topic van geopend...regularisatie..staat bij administratief
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group