www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 8:58 pm
sierstrip in rubber voorruit

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Michel1



Leeftijd: 96
Geregistreerd op: 8-9-2008
Berichten: 15
Woonplaats: Boutersem

BerichtGeplaatst: Ma Nov 10, 2008 10:12 pm    Onderwerp: sierstrip in rubber voorruit Reageer met quote

Heeft iemand ooit een nieuw sierstrip gestoken in de rubber rond de voorruit ??? graag bevinding en hoe best te werk gaan ... reactie naar 4516131@gmail.com => of via de site.
bedankt,
Michel
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
65erke
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 11-5-2004
Berichten: 2494
Woonplaats: tienen

BerichtGeplaatst: Ma Nov 10, 2008 10:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ls het metalen sierlijsten zijn eerst de sierlijsten in de rubber steken best me beetje dreft ofzo en dan de rubber metsierlijst in over de ruit trekken
tis een pruts werkske ma me een beetje geduld goe te doen

_________________
'67 Splash sunroof
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Michel1



Leeftijd: 96
Geregistreerd op: 8-9-2008
Berichten: 15
Woonplaats: Boutersem

BerichtGeplaatst: Ma Nov 10, 2008 10:37 pm    Onderwerp: sierstrip in rubber voorruit Reageer met quote

Begrepen en bedankt maar het raamzit nog in de kever en ik zou dus zo de oude vergeelde strip willen verwijderen en vervangen door een nieuwe!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
oval56
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 50
Geregistreerd op: 15-5-2007
Berichten: 528
Woonplaats: sint - katelijne - waver

BerichtGeplaatst: Ma Nov 10, 2008 11:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

het gaat beter en sneller gaan als je de ruit er gewoon uit haalt en zo de sierlijst plaatst en dan de ruit er terug in .

grtz g

_________________
aircooled cars are like a virus , once you got it it stays
www.windowtinters.be
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
65erke
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 11-5-2004
Berichten: 2494
Woonplaats: tienen

BerichtGeplaatst: Di Nov 11, 2008 10:20 am    Onderwerp: Reageer met quote

idd in menne kever destijds heb ik der ook de ramen voor uitgehaald
_________________
'67 Splash sunroof
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Michel1



Leeftijd: 96
Geregistreerd op: 8-9-2008
Berichten: 15
Woonplaats: Boutersem

BerichtGeplaatst: Di Nov 11, 2008 10:34 am    Onderwerp: sierstrip in rubber voorruit Reageer met quote

OK, bedankt allemaal. Maar is dit niet gevaarlijk bij een 1303 (bolle ruit) om die daar uit te halen. Breken die niet vlug wanneer ik die daar ga uitduwen.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group