www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Di Apr 30, 2024 12:34 pm
Top Chop keuring
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Westy73
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 15-12-2003
Berichten: 2704
Woonplaats: WOB-city

BerichtGeplaatst: Di Feb 15, 2005 12:30 pm    Onderwerp: top chop Reageer met quote

Ik denk dat ze het puur structureel bekijken.

Een dak afzagen, een stuk van tussen laten, en weer aan elkaar lassen....
Iedere las is een zwak punt, niewaar. En een topchop-dak is niet het ganse dak, maar het dak in verschillende platen weer aan elkaar gezet. Nog eens, ieder las is een zwak punt hé?

Volgens mij is dit hun grootste zorg.

Moest je er nu een rolkooi kunnen inplooien, misschien dat ze dan.....
Of laat uw vriendin een kort rokske en spannend topke aandoen en laat die met de TOPchop naar de keuring rijen.... Wink

En een ander kas opzetten, laten keuren, en weer wisselen? Wat als je een wegcontrole hebt van de mannen vant warm water, en ze u naar de keuring begeleiden?

Allemaal zaken die men indachtig moet zijn.

Westy

_________________
WEER EEN BUMPERKLEVER VOOR MIJ...
VAGetariër 66 %
Two beer or not two beer.... ....Shakesbeer
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
jeromeke
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 20-2-2005
Berichten: 1391
Woonplaats: evergem

BerichtGeplaatst: Ma Feb 28, 2005 8:31 am    Onderwerp: Reageer met quote

als uw wagen ouder is dan 15/03/68 is er geen enkel probleem hier in de keuring in gent( sint denijs westrem) heb het hier persoonlijk op mijn antwoord apparaat staan van de hoofd controleur die deze week heeft terug gebeld, verbouwingen dienen wel volgens de regels der kunst te zijn uit gevoerd zijn telfoon nr is 09 221 51 16
groetjes
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group