www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Wo Mei 22, 2024 12:06 pm
niet ophaleen in derde versnelling!

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
deve



Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 13-2-2007
Berichten: 2
Woonplaats: bever

BerichtGeplaatst: Zo Dec 14, 2008 10:24 am    Onderwerp: niet ophaleen in derde versnelling! Reageer met quote

hallo ik had eerst het probleem dat mijn motor in derde versnelling niet wil ophalen en sputerd ! nu het ik zo een modulle ontsteking geplaatst met het gedacht dat da zou beter zijn maar nu heb ik het volgende voor wil niet meer in eerste en tweede vertrekken hij sputterd en wil niet vooruit en als ik dan wat pomp gaat hij erdoor nu trekt hij! wel in derde en vierde en gaat hoog in toeren ! maar kan er niet mee vertrekken in eerste en tweede! heeft iemand dit ook al meegemaakt ??? mvg deve
_________________
ben ook vw freek !
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam MSN messenger Ads
VwCruiser1973
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 18-9-2008
Berichten: 777

BerichtGeplaatst: Ma Dec 15, 2008 1:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mischien uwe acceleratiesproeier in uwe carb eens uitblazen? Die kan verstropt zitten, heb ik ook meegemaakt!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
deve



Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 13-2-2007
Berichten: 2
Woonplaats: bever

BerichtGeplaatst: Ma Dec 15, 2008 11:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

oke dat zal ik eens proberen ! tis naamelijk dat ik een nieuwe carbu gezet heb maar ik heb die nog niet open gedaan , maar zal het toch eens nazien ! toch bedankt ! deve
_________________
ben ook vw freek !
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam MSN messenger Ads
VwCruiser1973
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 18-9-2008
Berichten: 777

BerichtGeplaatst: Di Dec 16, 2008 1:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

deve schreef:
oke dat zal ik eens proberen ! tis naamelijk dat ik een nieuwe carbu gezet heb maar ik heb die nog niet open gedaan , maar zal het toch eens nazien ! toch bedankt ! deve

Als ge hem dan toch gaat openmake, kijkt dan de rest van uw sproeierkes ook eens na. Ge kunt ook een revisiesetje carburator gaan halen, kheb da toen ook gedaan, zit alles in wa ge nodig hebt; pakkingen, sproeierkes, ... en da kostte mij toen nog geen €5 (d8 dat het 3 was)

Veel succes nog en hou ons op de hoogte Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group