www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Mrt 29, 2024 2:52 pm
speedster naar de keuring?
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
dolle



Leeftijd: 50
Geregistreerd op: 18-2-2008
Berichten: 2478
Woonplaats: Beringen

BerichtGeplaatst: Za Jan 03, 2009 4:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Kijk Lucas ik heb mijn keverke veranderd en aangepast naar mijn wensen maar als ik er zo mee naar de keuring ga kan ik al dadelijk omdraaien en terug naar huis rijden ook al is het kwam ophanging,remmen,chassis,technis,banden en al de rest volledig vernieuwd en inorde en dus ook veiliger...
Waarom steek ik er dan zoveel geld in toch niet met de bedoeling om mezelf met ne onveilige auto in de prak te rijden???!!!!!!
Wat ik dan niet begrijp in dit apenland is dat je met ne oldtimer waar je moet voor oppassen als je instapt dat je voeten niet terug op de weg staan gekeurd word zonder problemen maar ne auto waar andere remmen en wat bredere banden met hogere snelheidsindex en wat verlaagd technis NIET in orde is?????????
Zo ook verlicht moet er niet staan op ne oldtimer want je mag er niet mee rijden in de donkere maar als je rond 10u vertrekt en je bent een half uurtje aan het rijden en het begint te regen zodat je je licht zou moeten kunnen opzetten moet dat bij ne oldtimer NIET!!!!
WAAR ZIT HIER DAN DE VERKEERSVEILIGHEID?????????????????????

_________________
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam MSN messenger Ads
dolle



Leeftijd: 50
Geregistreerd op: 18-2-2008
Berichten: 2478
Woonplaats: Beringen

BerichtGeplaatst: Za Jan 03, 2009 4:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

En als het hier goed gelezen heb dan zijn verlaagde auto's onveilig!
Waarom rijden de rally en circuit piloten dan met wagen die verlaagd of zelf bijna op de grond liggen als deze toch niet veilig zijn???????????
Die zijn misschien van die piepo's die hun leven moe zijn??????????
Nu ja het zal wel aan mij liggen wat ik ben ook een van die piepo's die niks van ne auto ken alleen weet hoe ik hem moet starten en ermee te rijden.

_________________
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam MSN messenger Ads
_Pascal_
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 16-9-2006
Berichten: 1509
Woonplaats: Tessenderlo

BerichtGeplaatst: Za Jan 03, 2009 4:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

verlaagd en verlaagd is twee in mijn ogen... ik denk dat een rat kever die op de grond hangt met een zelf gemaakte as zonder dempers enzo totaal niet te vergelijken is met die rally en race verlagingen waar jij het over hebt

voor de rest vind ik ook dat het op zijn duits zou mogen... je mag verbeteren maar die verbeteringen moeten dan wel gekeurd worden

_________________
What doesn't kill you makes you smaller. ~Super Mario

1964 kever ragtop
1965 1500S square
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
dolle



Leeftijd: 50
Geregistreerd op: 18-2-2008
Berichten: 2478
Woonplaats: Beringen

BerichtGeplaatst: Za Jan 03, 2009 4:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

_Pascal_ schreef:
verlaagd en verlaagd is twee in mijn ogen... ik denk dat een rat kever die op de grond hangt met een zelf gemaakte as zonder dempers enzo totaal niet te vergelijken is met die rally en race verlagingen waar jij het over hebt

voor de rest vind ik ook dat het op zijn duits zou mogen... je mag verbeteren maar die verbeteringen moeten dan wel gekeurd worden


PASCAL DAAR BEN IK NU 1000% MEE AKKOORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als het hier in Belgiƫ was als in duitsland dan kan ik die van mij zelfs dagelijks laten keuren!!!!!!!

_________________
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam MSN messenger Ads
golf16v
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 44
Geregistreerd op: 2-2-2004
Berichten: 1731
Woonplaats: Hoeselt

BerichtGeplaatst: Za Jan 03, 2009 11:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

bugske1300 schreef:
@golf16v, rijdt die golf aan dees kantten rond, heb er hier eens eentje gezien die 's nachts eens mee is gaan sprinten, dacht een blauwe en de motorkap stond open naar achteren toe, anders pastte de blok nie! greetz!


vr6 blok krijgt ge zonder problemen in ne golf, ken zelfs ene met R32 blok in zijne (wel in NL) en die zijn kap ligt nog mooi toe

maar degene die ik het over had , is ne grijze. en die heeft nooit snachts sprintjes gedaan, was hij iets te kostbaar voor






_________________
VW golf 1 gti Pirelli

VW 1303 cabrio German Look

www.golf1gti.tk
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Ads
golf16v
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 44
Geregistreerd op: 2-2-2004
Berichten: 1731
Woonplaats: Hoeselt

BerichtGeplaatst: Za Jan 03, 2009 11:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

_Pascal_ schreef:
verlaagd en verlaagd is twee in mijn ogen... ik denk dat een rat kever die op de grond hangt met een zelf gemaakte as zonder dempers enzo totaal niet te vergelijken is met die rally en race verlagingen waar jij het over hebt

voor de rest vind ik ook dat het op zijn duits zou mogen... je mag verbeteren maar die verbeteringen moeten dan wel gekeurd worden


alle "eintragungen in fahrzeugbrief" zijn uiteraard ook niet gratis he, denk dat der veel zijn die daar het geld nog nietmeer voor hebben, want die tunen maar en veranderen maar constant om de man te zijn, maar voor de rest hebben ze niets Wink

Gelijkenis met bestaande personen berust op toeval Laughing

_________________
VW golf 1 gti Pirelli

VW 1303 cabrio German Look

www.golf1gti.tk
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Ads
golf16v
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 44
Geregistreerd op: 2-2-2004
Berichten: 1731
Woonplaats: Hoeselt

BerichtGeplaatst: Zo Jan 04, 2009 12:00 am    Onderwerp: Reageer met quote

dolle schreef:
En als het hier goed gelezen heb dan zijn verlaagde auto's onveilig!
Waarom rijden de rally en circuit piloten dan met wagen die verlaagd of zelf bijna op de grond liggen als deze toch niet veilig zijn???????????
Die zijn misschien van die piepo's die hun leven moe zijn??????????
Nu ja het zal wel aan mij liggen wat ik ben ook een van die piepo's die niks van ne auto ken alleen weet hoe ik hem moet starten en ermee te rijden.


tis zoals pascal zegt, verlagen en verlagen is twee he

dit was mijn golfke indertijd (driehoeken op 1cm van de grond en originele lip schuurde over de grond als ik gewoon reed)





zo reed ik der dagelijks mee rond en zo stak ik der ook dagelijks mee vast Laughing

qua wegligging echt een gocart, maar met zoiets moet ge niet circuit op gaan

wil niet weten waar ik zou gelegen hebben als ik over de curbs zou rijden met dat ding toen

enige wat ge over zo een verlaging kunt zeggen: tis HARD en voor de rest niet veel want schokdemper kunt ge het nietmeer noemen

op een normale laagte ==> 200% beter dan originele ophanging ja

_________________
VW golf 1 gti Pirelli

VW 1303 cabrio German Look

www.golf1gti.tk
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Ads
dolle



Leeftijd: 50
Geregistreerd op: 18-2-2008
Berichten: 2478
Woonplaats: Beringen

BerichtGeplaatst: Zo Jan 04, 2009 11:11 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ja Wim dat bedoel ik nu he er zijn er altijd die overdrijven mijn kever ligt ook laag nu maar ik kan er nog deftig mee rijden ga nu niet zeggen dat ik tegen 50 over ne vluchtheuvel moet gaan maar ik kan er nog deftig over en heb nog steeds vering ook al ligt hij behoorlijk hard.
Maar ja Wim jij en weten waar we over praten als we zeggen dat we alles hebben aangepast he. Ale da denk ik toch of zijn wie ook piepo's?
Laughing Laughing Wink

_________________
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam MSN messenger Ads
scodam
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 135
Geregistreerd op: 19-1-2004
Berichten: 435
Woonplaats: Avelgem

BerichtGeplaatst: Zo Jan 04, 2009 12:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Gaat dit topic nu over "keuring speedster"of "verlagen Golf/Kever"

Wink

_________________
T2A '67
Apal L '68
Wawa 400 Sl '71
Kever '76 R.I.P
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
golf16v
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 44
Geregistreerd op: 2-2-2004
Berichten: 1731
Woonplaats: Hoeselt

BerichtGeplaatst: Zo Jan 04, 2009 12:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

kunt misschien ne pb sturen naar de leiding om te vragen of ge moderator moogt worden :d
_________________
VW golf 1 gti Pirelli

VW 1303 cabrio German Look

www.golf1gti.tk
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 6 van 8

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group