Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
dolle
Leeftijd: 50 Geregistreerd op: 18-2-2008 Berichten: 2478
Woonplaats: Beringen
|
Geplaatst: Za Jan 03, 2009 4:09 pm Onderwerp: |
|
|
Kijk Lucas ik heb mijn keverke veranderd en aangepast naar mijn wensen maar als ik er zo mee naar de keuring ga kan ik al dadelijk omdraaien en terug naar huis rijden ook al is het kwam ophanging,remmen,chassis,technis,banden en al de rest volledig vernieuwd en inorde en dus ook veiliger...
Waarom steek ik er dan zoveel geld in toch niet met de bedoeling om mezelf met ne onveilige auto in de prak te rijden???!!!!!!
Wat ik dan niet begrijp in dit apenland is dat je met ne oldtimer waar je moet voor oppassen als je instapt dat je voeten niet terug op de weg staan gekeurd word zonder problemen maar ne auto waar andere remmen en wat bredere banden met hogere snelheidsindex en wat verlaagd technis NIET in orde is?????????
Zo ook verlicht moet er niet staan op ne oldtimer want je mag er niet mee rijden in de donkere maar als je rond 10u vertrekt en je bent een half uurtje aan het rijden en het begint te regen zodat je je licht zou moeten kunnen opzetten moet dat bij ne oldtimer NIET!!!!
WAAR ZIT HIER DAN DE VERKEERSVEILIGHEID????????????????????? _________________
|
|
Naar boven |
|
|
dolle
Leeftijd: 50 Geregistreerd op: 18-2-2008 Berichten: 2478
Woonplaats: Beringen
|
Geplaatst: Za Jan 03, 2009 4:13 pm Onderwerp: |
|
|
En als het hier goed gelezen heb dan zijn verlaagde auto's onveilig!
Waarom rijden de rally en circuit piloten dan met wagen die verlaagd of zelf bijna op de grond liggen als deze toch niet veilig zijn???????????
Die zijn misschien van die piepo's die hun leven moe zijn??????????
Nu ja het zal wel aan mij liggen wat ik ben ook een van die piepo's die niks van ne auto ken alleen weet hoe ik hem moet starten en ermee te rijden. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
_Pascal_ Flat4Free Junkie
Leeftijd: 40 Geregistreerd op: 16-9-2006 Berichten: 1509
Woonplaats: Tessenderlo
|
Geplaatst: Za Jan 03, 2009 4:22 pm Onderwerp: |
|
|
verlaagd en verlaagd is twee in mijn ogen... ik denk dat een rat kever die op de grond hangt met een zelf gemaakte as zonder dempers enzo totaal niet te vergelijken is met die rally en race verlagingen waar jij het over hebt
voor de rest vind ik ook dat het op zijn duits zou mogen... je mag verbeteren maar die verbeteringen moeten dan wel gekeurd worden _________________ What doesn't kill you makes you smaller. ~Super Mario
1964 kever ragtop
1965 1500S square |
|
Naar boven |
|
|
dolle
Leeftijd: 50 Geregistreerd op: 18-2-2008 Berichten: 2478
Woonplaats: Beringen
|
Geplaatst: Za Jan 03, 2009 4:32 pm Onderwerp: |
|
|
_Pascal_ schreef: | verlaagd en verlaagd is twee in mijn ogen... ik denk dat een rat kever die op de grond hangt met een zelf gemaakte as zonder dempers enzo totaal niet te vergelijken is met die rally en race verlagingen waar jij het over hebt
voor de rest vind ik ook dat het op zijn duits zou mogen... je mag verbeteren maar die verbeteringen moeten dan wel gekeurd worden |
PASCAL DAAR BEN IK NU 1000% MEE AKKOORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als het hier in Belgiƫ was als in duitsland dan kan ik die van mij zelfs dagelijks laten keuren!!!!!!! _________________
|
|
Naar boven |
|
|
golf16v Flat4Free Junkie
Leeftijd: 44 Geregistreerd op: 2-2-2004 Berichten: 1731
Woonplaats: Hoeselt
|
Geplaatst: Za Jan 03, 2009 11:50 pm Onderwerp: |
|
|
bugske1300 schreef: | @golf16v, rijdt die golf aan dees kantten rond, heb er hier eens eentje gezien die 's nachts eens mee is gaan sprinten, dacht een blauwe en de motorkap stond open naar achteren toe, anders pastte de blok nie! greetz! |
vr6 blok krijgt ge zonder problemen in ne golf, ken zelfs ene met R32 blok in zijne (wel in NL) en die zijn kap ligt nog mooi toe
maar degene die ik het over had , is ne grijze. en die heeft nooit snachts sprintjes gedaan, was hij iets te kostbaar voor
_________________ VW golf 1 gti Pirelli
VW 1303 cabrio German Look
www.golf1gti.tk |
|
Naar boven |
|
|
golf16v Flat4Free Junkie
Leeftijd: 44 Geregistreerd op: 2-2-2004 Berichten: 1731
Woonplaats: Hoeselt
|
Geplaatst: Za Jan 03, 2009 11:54 pm Onderwerp: |
|
|
_Pascal_ schreef: | verlaagd en verlaagd is twee in mijn ogen... ik denk dat een rat kever die op de grond hangt met een zelf gemaakte as zonder dempers enzo totaal niet te vergelijken is met die rally en race verlagingen waar jij het over hebt
voor de rest vind ik ook dat het op zijn duits zou mogen... je mag verbeteren maar die verbeteringen moeten dan wel gekeurd worden |
alle "eintragungen in fahrzeugbrief" zijn uiteraard ook niet gratis he, denk dat der veel zijn die daar het geld nog nietmeer voor hebben, want die tunen maar en veranderen maar constant om de man te zijn, maar voor de rest hebben ze niets
Gelijkenis met bestaande personen berust op toeval _________________ VW golf 1 gti Pirelli
VW 1303 cabrio German Look
www.golf1gti.tk |
|
Naar boven |
|
|
golf16v Flat4Free Junkie
Leeftijd: 44 Geregistreerd op: 2-2-2004 Berichten: 1731
Woonplaats: Hoeselt
|
Geplaatst: Zo Jan 04, 2009 12:00 am Onderwerp: |
|
|
dolle schreef: | En als het hier goed gelezen heb dan zijn verlaagde auto's onveilig!
Waarom rijden de rally en circuit piloten dan met wagen die verlaagd of zelf bijna op de grond liggen als deze toch niet veilig zijn???????????
Die zijn misschien van die piepo's die hun leven moe zijn??????????
Nu ja het zal wel aan mij liggen wat ik ben ook een van die piepo's die niks van ne auto ken alleen weet hoe ik hem moet starten en ermee te rijden. |
tis zoals pascal zegt, verlagen en verlagen is twee he
dit was mijn golfke indertijd (driehoeken op 1cm van de grond en originele lip schuurde over de grond als ik gewoon reed)
zo reed ik der dagelijks mee rond en zo stak ik der ook dagelijks mee vast
qua wegligging echt een gocart, maar met zoiets moet ge niet circuit op gaan
wil niet weten waar ik zou gelegen hebben als ik over de curbs zou rijden met dat ding toen
enige wat ge over zo een verlaging kunt zeggen: tis HARD en voor de rest niet veel want schokdemper kunt ge het nietmeer noemen
op een normale laagte ==> 200% beter dan originele ophanging ja _________________ VW golf 1 gti Pirelli
VW 1303 cabrio German Look
www.golf1gti.tk |
|
Naar boven |
|
|
dolle
Leeftijd: 50 Geregistreerd op: 18-2-2008 Berichten: 2478
Woonplaats: Beringen
|
Geplaatst: Zo Jan 04, 2009 11:11 am Onderwerp: |
|
|
Ja Wim dat bedoel ik nu he er zijn er altijd die overdrijven mijn kever ligt ook laag nu maar ik kan er nog deftig mee rijden ga nu niet zeggen dat ik tegen 50 over ne vluchtheuvel moet gaan maar ik kan er nog deftig over en heb nog steeds vering ook al ligt hij behoorlijk hard.
Maar ja Wim jij en weten waar we over praten als we zeggen dat we alles hebben aangepast he. Ale da denk ik toch of zijn wie ook piepo's?
_________________
|
|
Naar boven |
|
|
scodam Flat4Free Stamgast
Leeftijd: 135 Geregistreerd op: 19-1-2004 Berichten: 435
Woonplaats: Avelgem
|
Geplaatst: Zo Jan 04, 2009 12:06 pm Onderwerp: |
|
|
Gaat dit topic nu over "keuring speedster"of "verlagen Golf/Kever"
_________________ T2A '67
Apal L '68
Wawa 400 Sl '71
Kever '76 R.I.P |
|
Naar boven |
|
|
golf16v Flat4Free Junkie
Leeftijd: 44 Geregistreerd op: 2-2-2004 Berichten: 1731
Woonplaats: Hoeselt
|
Geplaatst: Zo Jan 04, 2009 12:59 pm Onderwerp: |
|
|
kunt misschien ne pb sturen naar de leiding om te vragen of ge moderator moogt worden :d _________________ VW golf 1 gti Pirelli
VW 1303 cabrio German Look
www.golf1gti.tk |
|
Naar boven |
|
|
|
|