www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Mei 04, 2024 10:13 am
Zandstralen & poederlakken van kleine onderdelen

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Martenni
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 29
Geregistreerd op: 17-1-2004
Berichten: 813
Woonplaats: Kalmthout

BerichtGeplaatst: Wo Apr 21, 2004 2:46 pm    Onderwerp: Zandstralen & poederlakken van kleine onderdelen Reageer met quote

Ik zou een aantal kleine onderdelen willen laten zandstralen en poederlakken, zoals remankerplaten, vitessepook, handrem, e.d.

Wie kent er een goed adresje ? En aan welke prijzen kan ik mij verwachten ?
Ik zoek vooral een bedrijf waar ze ervaring hebben met oldtimeronderdelen, en waar ze de moeite willen doen om de juiste kleur te mixen.
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Nonkel Pol
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker



Geregistreerd op: 7-12-2003
Berichten: 177
Woonplaats: Hasselt

BerichtGeplaatst: Wo Apr 21, 2004 6:43 pm    Onderwerp: peoderlakken.. Reageer met quote

Ik ben bij de firma RAP in Halle geweest.
Prima werk, snel (een week) en niet te duur.
Eddy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
oldskool maq
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 14-2-2004
Berichten: 680
Woonplaats: Hoeselt

BerichtGeplaatst: Wo Apr 21, 2004 7:40 pm    Onderwerp: zandstralen Reageer met quote

de prijs van kleine onderdelen ken ik nie, ma voor een velg ist 20 euro voor zandstralen,

grtz maq
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Silver RS
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 10
Geregistreerd op: 25-3-2004
Berichten: 10175
Woonplaats: Reet

BerichtGeplaatst: Wo Apr 21, 2004 8:03 pm    Onderwerp: poederlakken Reageer met quote

In de Brazilienstraat in Antwerpen zit een firma die echt heel goed werk afleverd aan een normale prijs.

groeten

_________________
De slechte kwaliteit duurt voort als de vreugde over de lage prijs reeds lang vergeten is! Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
boone




Geregistreerd op: 11-2-2004
Berichten: 60

BerichtGeplaatst: Wo Apr 21, 2004 9:06 pm    Onderwerp: zandstralen Reageer met quote

Hallo,

in lokeren is er ook enen, je kan kiezen uit een kleurenmap welke je zelf wil, en hij is prijselijk, ik heb mijne kever laten zandstralen en dat was in orde, mijne bodem is VOLLEDIG gestraald, gemetaliseerd en gepoederlakt bij hem voor 7500 frank en die was ook perfect gedaan, hij noemt VAN ZELE MARC en staat in de gouden gids, zijn telefoonnummer is 052/ 44 82 65.

groetjes

Dieter
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Martenni
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 29
Geregistreerd op: 17-1-2004
Berichten: 813
Woonplaats: Kalmthout

BerichtGeplaatst: Do Apr 22, 2004 1:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt voor de info !
Ik zal eens informeren bij die firma's.

Ik heb wel niks gevonden in de Braziliƫstraat in Antwerpen. Heb je daar misschien een naam of telnr van Dirk ?
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Silver RS
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 10
Geregistreerd op: 25-3-2004
Berichten: 10175
Woonplaats: Reet

BerichtGeplaatst: Do Apr 22, 2004 3:25 pm    Onderwerp: poederlakken Reageer met quote

Yep, Industrial Coating 03 233 83 69

Op de Boomse stw in Aartselaar zit er ook nog ene, maar die is wel duurder

_________________
De slechte kwaliteit duurt voort als de vreugde over de lage prijs reeds lang vergeten is! Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group