www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Di Mei 07, 2024 3:46 am
Controle van de oldtimers (in O-plaat)
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
minty
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 27-3-2006
Berichten: 2579
Woonplaats: Axel

BerichtGeplaatst: Zo Apr 19, 2009 12:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

stijntje schreef:
@ denbeach, ik emigreer, kom bij jullie wonen Very Happy


We hebben nog een slaapkamer over hoor Mr. Green

_________________
Matthijs

Aircooled Quiz.:
http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=28510
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
spekracer
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 7-2-2007
Berichten: 359

BerichtGeplaatst: Ma Apr 20, 2009 12:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

denbeach schreef:
gewoon zoals in nederland doen, oldtimers om de 2 jaar keuren, je bent "verzekerd" van je eigen veiligheid, en je mag je kever gewoon verlagen en verbouwen ! (natuurlijk niet TE gek, hoe alle regels pressies zijn weet ik ook niet)

Keuren om de 2 jaar, kost je 40 euro, je auto blijft o.k., je mag er dagelijks mee rijden, en je mag er nog wat aan veranderen ook...

Smile



Da zou idd nen droom zijn,maja hier in den belgiek vrees ik er wa voor Confused Very Happy en dagelijks rijden zou zelf nie moeten voor mij,maar eens een zondags ritje Cool

Greetz.

_________________
Neem de auto zei men vriendin,Nee ik neem de bus wel Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
OlivierW
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 13-10-2004
Berichten: 219
Woonplaats: Kuurne

BerichtGeplaatst: Ma Apr 20, 2009 1:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ben der ook wel streng in eigenlijk.
Voor mij zou 't eigenlijk niet uitmaken, O-plaat of niet, voor mij mag alles deftig gekeurd worden.
Ben van mening dat ELKE wagen, hoe jong of oud ook, technisch in orde moet staan om op de weg te komen. daarmee bedoel ik staat van chassis, remmen, lichten, ...

Wat je ook van plan bent, o-plaat of dagelijkse, zorg altijd EERST dat hij technisch in orde is, en probeer da zo goe mogelijk zo te houden. vind veiligheid nog altijd belangrijkst. (think of the children Wink)

Is niet omda je oude auto hebt, da em wel met roestgaten mag zitten e.
vind een beetje spijtig soms dat er mensen zijn die een O-plaat keuren, omdat ze de gewone keuring niet meer doorraken, en 't werk er niet willen insteken/laten steken. (en geloof me, er zijn er veel zo.)

kom dan ook wel zot van de huidige regelkes nu. Autoke moet wel in orde staan, maar veiliger maken (bvb schijfremkes vooraan) mag dan weer niet. zie de logica niet echt. mag ook wel wat aan geschaafd worden.

k vind dan ook wel dat de O-plaat iets te veel beperkingen heeft. mogen daar wel wat soepeler in, meer km's, meer uren, ...
beperking moet er anderzijds wel nog ergens zijn, wa is anders verschil in keuring en verzekering/taxprijzen nog.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
jack daniel's



Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 20-3-2009
Berichten: 64
Woonplaats: pulle

BerichtGeplaatst: Za Mei 02, 2009 9:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

en hor zit da met een kit-car of me degene doe ne zwaardere ùotor hebben gestoken? geraakt da er nog door?
_________________
OLD NR 7 TENNESSEE WHISKY

(0\ /0)
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
jack daniel's



Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 20-3-2009
Berichten: 64
Woonplaats: pulle

BerichtGeplaatst: Za Mei 02, 2009 9:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

amai menne tekst, Embarassed wa rap getypt en te laat naar de typfouten gezien
_________________
OLD NR 7 TENNESSEE WHISKY

(0\ /0)
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
friekske
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 28-2-2005
Berichten: 3370
Woonplaats: laakdal

BerichtGeplaatst: Zo Mei 03, 2009 8:03 am    Onderwerp: Reageer met quote

of teveel aan de jack gezeten. Mr. Green
_________________
http://www.apalclub.be/
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Rule09
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 2-6-2007
Berichten: 3838
Woonplaats: beringen

BerichtGeplaatst: Zo Mei 03, 2009 10:54 am    Onderwerp: Reageer met quote

spekracer schreef:
denbeach schreef:
gewoon zoals in nederland doen, oldtimers om de 2 jaar keuren, je bent "verzekerd" van je eigen veiligheid, en je mag je kever gewoon verlagen en verbouwen ! (natuurlijk niet TE gek, hoe alle regels pressies zijn weet ik ook niet)

Keuren om de 2 jaar, kost je 40 euro, je auto blijft o.k., je mag er dagelijks mee rijden, en je mag er nog wat aan veranderen ook...

Smile



Da zou idd nen droom zijn,maja hier in den belgiek vrees ik er wa voor Confused


Greetz.


Mss ooit he, ik heb er toch goede hoop op... Confused
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
jack daniel's



Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 20-3-2009
Berichten: 64
Woonplaats: pulle

BerichtGeplaatst: Di Mei 05, 2009 9:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

friekske schreef:
of teveel aan de jack gezeten. Mr. Green



mja,da kon ook nog Smile
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
JHC
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 4-1-2004
Berichten: 1476

BerichtGeplaatst: Do Mei 07, 2009 11:34 am    Onderwerp: Reageer met quote

T'is aan de eigenaars van een klassieker om zijn gezond verstand te gebruiken denk ik.

Persoonlijk ga ik enkel nog voor volledige keuring, voor de kosten hoef je het nie te laten en geen gebruiksbeperking Wink

Grtz,
Peter
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Cisken1
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 2-5-2008
Berichten: 2345
Woonplaats: Aalst

BerichtGeplaatst: Do Mei 07, 2009 12:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

JHC schreef:
T'is aan de eigenaars van een klassieker om zijn gezond verstand te gebruiken denk ik.

Persoonlijk ga ik enkel nog voor volledige keuring, voor de kosten hoef je het nie te laten en geen gebruiksbeperking Wink

Grtz,
Peter


volledig akkoord, dan kunde tenminste op alle momenten uw schoonheid showen Very Happy

_________________
1965 Ragtop Beetle "Beatrice"

Daily: 2016 Golf Variant "Jiselle"
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 7 van 8

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group