www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Wo Mei 15, 2024 3:38 am
papieren?

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
caferacerken
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 42
Geregistreerd op: 13-3-2005
Berichten: 223
Woonplaats: geraardsbergen

BerichtGeplaatst: Za Mrt 26, 2005 8:10 pm    Onderwerp: papieren? Reageer met quote

hallo,

ben momenteel bezig aan body-off van kever 74'. Toen ik hem heb gekocht waren er geen papiren bij... Ik heb wel paieren bijgekregen van andere kever 73' dus roze kaart, gva en schouwingsbewijs, zelfs zat er een stuk uitgeslepen plaatje bij met de nummer in van de bij horende papiren. Als ik papieren wil aanvragen wat moet er dan gebeuren? loont het misschien de moeite om het plaatje met de andere nummer in te lassen? dit is waarschijnlijk niet wettelijk maar misschien loont het wel de moeite om de administratieve rompslomp te vermijden?

Alvast bedankt!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
danimieghem



Leeftijd: 22
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Za Mrt 26, 2005 10:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

chassisnummers verplaatsen en inlassen is altijd een risico.
Misschien komen ze d'er nooit achter, maar ALS ze je snip-snapppen, dan hang je er zwaar aan voor een boete..... en kan je je wagen afzetten denk ik .

Je kan altijd proberen natuurlijk. En by the way, je weet nooit wie er hier allemaal mee leest hee !!!

_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
beestje
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 29
Geregistreerd op: 14-11-2004
Berichten: 6566
Woonplaats: Vl Brabant

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 27, 2005 12:49 am    Onderwerp: Reageer met quote

ja, nog zo ne slimme....doe zo verder Embarassed Embarassed
tip, ik zou dat nrplaatje op men vooruit lassen ,met glasbaggetten..komt nooit meer los !! Cool
rudi.

_________________
het leven is als een dames slip !
kort & vol verrassingen !
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
boenkkever
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 9-7-2004
Berichten: 473
Woonplaats: Heist op den Berg

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 27, 2005 1:31 am    Onderwerp: papieren? Reageer met quote

Misschien kan ik helpen.
Heb nog een chassis staan van 73 met wat werk aan.Hier zijn alle papieren bij.Mag weg voor een vriendenprijsje.Bij interesse kan ik je foto's mailen
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
caferacerken
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 42
Geregistreerd op: 13-3-2005
Berichten: 223
Woonplaats: geraardsbergen

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 27, 2005 9:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

de verleiding is natuurlijk groot als je alles bij de hand hebt... Kga het toch maar ni doen denk ik, het risico is misschien niet zo groot maar kdenk dat ik wel altijd met benauwd gevoel zou rondrijden...
Misschien is die chassis van jou wel iets? Je mag mij evt wel paar foto's doorsturen als je wil. Wat versta je onder vriendenprijsje?

Alvast bedankt!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
boenkkever
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 9-7-2004
Berichten: 473
Woonplaats: Heist op den Berg

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 28, 2005 7:30 pm    Onderwerp: Papieren ? Reageer met quote

Pb verzonden
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group