www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 4:52 pm
2nd WATER & AIR in Goes

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Buitenland Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Tuurke



Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 1-6-2004
Berichten: 53

BerichtGeplaatst: Vr Apr 10, 2009 9:24 pm    Onderwerp: 2nd WATER & AIR in Goes Reageer met quote

Beste Volkswagen liefhebbers..

Naar aanleiding van het succes en de gezilligheid van vorig jaar presenteerd Team Golf Vrienden jullie de 2nd Water & Air meeting 2009

De meeting zal plaatsvinden op 14 Juni 2009 van 10:00 tot 16:00, op de zelfde locatie als vorig jaar ( locatie, Bleukens truck en bus tegenover de Mac donalds)

Er zullen voldoende foods and drinks aanwezig zijn onder het genot van een goed achtergrond muziekje van onze DJ.
Ook zullen er weer diverse stands aanwezig zijn met diverse VW onderdelen, zowel nieuw als gebruikt.
En er is voor het geval moeder natuur ons in de steek laat ook een Dry Area, zodat we toch (droog) van jullie VW`s kunnen genieten.

Net als vorig jaar hebben we ook weer een Show en Shine met daarin de top 3 van de meeting,
waarin iedere bezoeker automatisch met zijn of haar auto mee doet voor 1 van de te verdelen prijzen.

we hopen jullie natuurlijk ook dit jaar weer van een mooie en zonnige dag te kunnen voorzien met weer een schitterende suprise bij binnenkomst, en niet te vergeten de kleintjes onder ons kunnen zich uitleven op het Luchtkussen..


de leden van Team Golf Vrienden, heten jullie welkom op 14 Juni

www.teamgolfvrienden.nl


_________________
Type 2B bus.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
mix
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 6-4-2005
Berichten: 742
Woonplaats: heinkenszand (nl)

BerichtGeplaatst: Vr Apr 10, 2009 9:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik denk dat ik even kom kijken , is een thuiswedstijd Wink
_________________
2007 mk v gti
1957 ovaal(sold)
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
VWnitiaans
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 6-8-2008
Berichten: 113
Woonplaats: Schellebelle

BerichtGeplaatst: Zo Apr 12, 2009 10:57 am    Onderwerp: Reageer met quote

zijn er hier nog vlamingen die eens tot in Goes willen afzakken ?

Ik heb alvast veel interesse om eens een kijkje te gaan nemen

grts

_________________
NO RISK NO FUN
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Tuurke



Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 1-6-2004
Berichten: 53

BerichtGeplaatst: Ma Jun 01, 2009 8:41 am    Onderwerp: Reageer met quote

Up Very Happy de voorbereidingen zijn in volle gang beloofd een topdag te worden!
_________________
Type 2B bus.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
tinusg60



Leeftijd: 48
Geregistreerd op: 10-1-2006
Berichten: 24
Woonplaats: wemeldinge

BerichtGeplaatst: Zo Jun 07, 2009 7:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

van de week de laatste bespreking gedaan, het belooft weer een geweldige dag te worden, we hebben ook nog wat animatie voor de kids verzorgd dus daar hoef je ook niet voor thuis te blijven, dus ik zou zeggen komt allen naar goes in zeeland
_________________
groeten martin

71 t2a westy tin-top
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
billabug
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 28-1-2009
Berichten: 401
Woonplaats: Turnhout

BerichtGeplaatst: Zo Jun 07, 2009 11:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wil hier precies ook wel is een kijkje gaan nemen, nog mensen die er heen rijden vanuit belgelandje? Cool
_________________
Slow and low thats the way my beetle must go!!

Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Playerette
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 34
Geregistreerd op: 14-6-2008
Berichten: 114
Woonplaats: Moerkerke

BerichtGeplaatst: Ma Jun 08, 2009 5:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Als ik het haal met te blokken voor men examens wil ik wel eens in mijn kever springen
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Buitenland Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group