www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Ma Mei 13, 2024 2:38 pm
ZONDAG 24/4 : nationale MucoDag
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Binnenland Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jeanke
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 42
Geregistreerd op: 20-1-2005
Berichten: 620
Woonplaats: rotselaar

BerichtGeplaatst: Zo Apr 24, 2005 8:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

sorry aan ieder onder jullie.
heb spijt dat ik er niet bij was, ben namelijk een beetje griepaal en ik kan da die giegelende bende kinderen niet aandoen om hun dag te verpesten door morgen ook ziek te vallen hé.
daardoor de weerhouding van mijn yellow eagel met spijt in het hart want had graaaaaag speciaal voor de kids men carreke es wille opblinke.


greetz jeanke Twisted Evil

_________________
www.vwluchtpompers.be
www.carsthestars.be
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
de-roze-kever-oilsjt



Leeftijd: 11
Geregistreerd op: 20-6-2004
Berichten: 5627
Woonplaats: Geraardsbergen 4ever

BerichtGeplaatst: Zo Apr 24, 2005 9:14 pm    Onderwerp: . Reageer met quote

Crying or Very sad ik heb dus weer iets gemist, snik snok maare ik moest werken Crying or Very sad
da is de shit als ge met zes collega's zijdt en er enen langdurig ziek is door operatie en nog twee andere op cursus zijn : t zijn altijd dezelfde die moeten invallen dan Twisted Evil
en dan nog met men lievelingskabouters : daar zou men dochterke ook wel willen bij geweest zijn !
volgend jaar !!!
@zwietslasj : ge ziet er zo gelukkig uit nevenst da blond ding ?? wa zegt uwen appelsien daarvan ? hahahaa
de kinderen zullen wel gelukkig geweest zijn en goe droog weer Wink
prima initiatief bro dani

aircooled greetz

_________________
my VW is really a pregnant rollerskate !!!

a dirty mind is a terrible thing to waste...


rij al 33 jaar met deze kever...
www.delrue.be
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
B52man
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 24-12-2003
Berichten: 1450
Woonplaats: Dendermonde

BerichtGeplaatst: Ma Apr 25, 2005 12:33 am    Onderwerp: Reageer met quote

Amaaaaaaaaaaaaaaaai, da was de max, na een near-crash en een crash (hoop dat dat rap en goed in orde komt) dan toch met ons groepke aangekomen. Ik stond nog niet stil of der was al iemand dolenthousiast om mee te rijden. Das toch fijn dat kinderen zo enthousiast kunnen zijn.

En da kinderen zo enthousiast kunnen zijn kunt ge hieronder op de foto's wel zien. Volgend jaar zeker weer, Tanja komt dan toch ook eh? Misschien Ann Van Elsen ook vragen? hint hint.



Zoals jullie kunnen zien heeft Tanja het hart op de juiste plaats eh.


Das pas een coole laan

De voorzitter heeft de vergadering geopend
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
De Lays
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 7-2-2004
Berichten: 2244
Woonplaats: Lubbeek - VLB

BerichtGeplaatst: Ma Apr 25, 2005 5:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ging uiteindelijk ni gaan, maar kheb nog een gat in de namiddag gevonden dus maar snel even naar Woluwe met den Benz.

De luchtpompers zaten allemaal bij elkaar dus die hadden we snel gevonden. Weeral wa nieuw volk gezien ook Cool , maar Tania die hebben we gemist Confused , ik moest al terug vertrekken want s'avonds was het nog werkendag...

Maar al bij al zag het er zeer geslaagd uit, volgende keer proberen we der met de kever bij te zijn.

Greetz Karl

_________________
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
krism
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 26-12-2004
Berichten: 481
Woonplaats: Heusden (Destelbergen)

BerichtGeplaatst: Ma Apr 25, 2005 9:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja het was inderdaad een hele leuke toffen dag, met het weer hebben we het ook getroffen het zonneke was van de partij !
En gelukkige gezichtjes gezien na de ritjes....

Ik heb ook een paar fotootjes genomen, te zien on line door te klikken op het album mucodag 2005 ==>
http://pg.photos.yahoo.com/ph/tientje_kever/my_photos

Greetz
Kristien
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Binnenland Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 van 6

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group