www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Ma Mei 13, 2024 3:30 am
Hemelsblauwe Kever Cabrio - West-Vlaanderen

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Huwelijken - Aanbod Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Mijnkever.be




Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 50

BerichtGeplaatst: Zo Sep 03, 2006 9:51 am    Onderwerp: Hemelsblauwe Kever Cabrio - West-Vlaanderen Reageer met quote

Een prachtig gerestaureerde kever cabrio in hemelsblauw met wit dak. Ideaal voor uw trouwsuite? Neem gerust contact met me op, ik beperk me wel tot West-Vlaanderen.

Groeten

Pieterjan
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Lindsay Dobbels



Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 20-1-2007
Berichten: 2
Woonplaats: Deinze

BerichtGeplaatst: Di Feb 20, 2007 8:14 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi,

Ik ben nog op zoek naar kever Cabrio's voor ons huwelijk op 29/09/2007.
Ik woon wel in Gottem(dus da's net Oost-Vlaanderen). Feest is in Sint-Eloois-Vijve, en dat is dan weer West-Vlaanderen.
email is lindsay.dobbels@telenet.be. Kan je me de prijs eventueel meedelen?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
oldbeetle
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie



Geregistreerd op: 23-6-2004
Berichten: 1065
Woonplaats: Ter Vichten

BerichtGeplaatst: Di Feb 20, 2007 1:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dag Lindsay, kan dat zijn dat jij mij eens opgebeld hebt (via de dochter van Christian) voor enkele kevertjes op uw trouwdag?
Gelieve mij anders nog eens terug op te bellen of het nog nodig is of niet. Normaal heb ik twee kevers vast voor U (gewone, geen cabrio's), eventueel kan ik er nog bij zoeken. Laat maar iets horen. Groeten, Christophe.

_________________
Christophe.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
stdovali53
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 17-8-2005
Berichten: 278
Woonplaats: kortemark

BerichtGeplaatst: Di Feb 20, 2007 7:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

is da die cabrio uit essen van tony geweest ?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
donald




Geregistreerd op: 20-2-2007
Berichten: 4
Woonplaats: Bredene

BerichtGeplaatst: Wo Feb 21, 2007 6:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Sad

Laatst aangepast door donald op Zo Mei 13, 2007 10:06 am, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Lindsay Dobbels



Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 20-1-2007
Berichten: 2
Woonplaats: Deinze

BerichtGeplaatst: Za Mrt 03, 2007 2:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Klopt, ik heb je inderdaad eens gebeld via dochter van Christian.
We zijn dus nog steeds op zoek. Veel mensen die er nu nog eens willen over nadenken of nu pas reactie gekregen. En uiteraard vergelijken wij de prijzen ook.
Ik laat je zeker nog iets weten.
Lindsay
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
lynn



Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 12-5-2007
Berichten: 4
Woonplaats: izegem

BerichtGeplaatst: Za Mei 12, 2007 9:58 am    Onderwerp: Reageer met quote

hallo,
indien je het ziet zitten om mee te rijden op 07/07/07 in izegem-roeselare laat me dan iets weten en je prijs.
alvast bedankt!
groetjes lynn
0472271981
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
TomOosterlinck




Geregistreerd op: 2-3-2010
Berichten: 34

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 03, 2010 9:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo,

wij trouwen op 4 september in Ardooie (West Vlaanderen) en zouden dit heel graag doen in oldtimers.
We hebben vooral interesse in de Volkswagen Kever of transporter. Maar dit mag ook in andere oldtimers zijn.
Graag had ik geweten als je dan nog vrij bent en hoeveel het kost om een oldtimer te huren?
Mail mij aub terug!

Groeten,
Tom en Laurien
Oosterlincktom@hotmail.com
Laurien_feys@hotmail.com
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
bylske




Geregistreerd op: 27-4-2010
Berichten: 13

BerichtGeplaatst: Di Apr 27, 2010 2:55 pm    Onderwerp: Re: Hemelsblauwe Kever Cabrio - West-Vlaanderen Reageer met quote

Mijnkever.be schreef:
Een prachtig gerestaureerde kever cabrio in hemelsblauw met wit dak. Ideaal voor uw trouwsuite? Neem gerust contact met me op, ik beperk me wel tot West-Vlaanderen.

Groeten

Pieterjan


Ik ben op zoek naar kevers voor mijn trouw op 20/8/2011...
regio west-vlaanderen --> kortrijk --> avelgem
wat bedraagt de kostprijs van u kever?

groetjes
Ilse

Ilsebyls@hotmail.com
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Huwelijken - Aanbod Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group