www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Mei 03, 2024 1:11 am
zwart / beige 1303 cabrio voor huwelijk

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Huwelijken - Aanbod Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
kristofdg
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 50
Geregistreerd op: 26-12-2003
Berichten: 409
Woonplaats: Lichtervelde

BerichtGeplaatst: Zo Feb 10, 2008 1:35 pm    Onderwerp: zwart / beige 1303 cabrio voor huwelijk Reageer met quote

Beste

Jullie gaan trouwen en zoeken een leuke kever cabrio als trouwwagen, aarzel dan niet mij te contacteren voor meer gegevens en meer foto's

Liefst aanvraag via e-mail met een korte beschrijving van het traject en wat er verwacht wordt van de kever!

groeten
kristof
0476/68 99 10
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
heljid




Geregistreerd op: 20-5-2008
Berichten: 6

BerichtGeplaatst: Di Mei 20, 2008 2:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Voor ons huwelijk op 21 juni 2008 zijn wij op zoek naar een kever (cabrio). Het is enkel van 14 uur tot 16.30 uur.Wij wonen in peer en zouden enkel naar het gemeentehuis en enkele foto's in het park willen maken.

Is het mogelijk om naar ons e-mail adres enkele foto's te sturen? Graag ook met vermelding van je vraagprijs.

Hadouch

hadoucheljid@yahoo.com
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
TomOosterlinck




Geregistreerd op: 2-3-2010
Berichten: 34

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 03, 2010 7:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo,

wij trouwen op 4 september in Ardooie (West Vlaanderen) en zouden dit heel graag doen in oldtimers.
We hebben vooral interesse in de Volkswagen Kever of transporter. Maar dit mag ook in andere oldtimers zijn.
Graag had ik geweten als je dan nog vrij bent en hoeveel het kost om een oldtimer te huren?
Mail mij aub terug!

Groeten,
Tom Oosterlinck en Laurien Feys
Oosterlincktom@hotmail.com
Laurien_feys@hotmail.com
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
bylske




Geregistreerd op: 27-4-2010
Berichten: 13

BerichtGeplaatst: Di Apr 27, 2010 3:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hallo,

Wij zijn op zoek naar kevers voor onze trouw op 20/8/2011.
Is het mogelijk om enkele foto's door te sturen + de kostprijs van een kever?
wij wonen in west-vlaanderen; Kortrijk; Avelgem

groetjes Ilse

ilsebyls@hotmail.com
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Lies J



Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 6-8-2010
Berichten: 20
Woonplaats: Leuven

BerichtGeplaatst: Di Aug 10, 2010 2:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo,

Ik ben op zoek naar een Kever te huur op zondag 29/08 zonder bestuurder...
Mijn vriend is een enorme Kever fan maar heeft er op dit moment zelf geen meer, daarom wilde ik hem als verjaardagscadeau (35J) een dagje met een Kever geven. De bedoeling zou zijn om de Haspengouwroute te rijden die normaal gereden werd door Herbietours, toerisme Haspengouw(+/-70KM). Het gaat hier dus om rustige baantjes geschikt voor Kevers. Aangezien Herbietours zelf geen kevers meer te huur kunnen aanbieden zoek ik dus een Kever voor 1 dag, zonder chauffeur. Ikzelf ben van regio Leuven maar waar we de Kever zouden kunnen ophalen speelt op zich niet echt een rol.

Kan jij me helpen om het perfecte verjaardagscadeau waar te maken?

Prijs over een te komen, waarborg is geen probleem.

Hopend op je snelle reactie!
Groeten!

Lies
email op lies.janssens123@telenet.be
Ps je kan mijn post ook vinden op Huwelijken – Vraag
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Huwelijken - Aanbod Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group