Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Rule09 Flat4Free Junkie
Leeftijd: 42 Geregistreerd op: 2-6-2007 Berichten: 3838
|
Geplaatst: Zo Jul 03, 2011 6:10 pm Onderwerp: |
|
|
30euro voor 3 dagen valt wel mee ma voor 1 dag zeker te veel!
Ma wel de moeite! VET treffe!
Binne 2 jaar zeker terug!! |
|
Naar boven |
|
|
liberator42 Flat4Free Stamgast
Leeftijd: 140 Geregistreerd op: 27-6-2009 Berichten: 328
|
Geplaatst: Zo Jul 03, 2011 6:23 pm Onderwerp: |
|
|
Gelukzak _________________ Helpende hand in bange dagen !!!
Buses are Not getting older, they just getting lower.
No fear, I'm here
No gutz No glory
Value is what a damn fool will pay for it !!! |
|
Naar boven |
|
|
kurt181 Flat4Free Junkie
Leeftijd: 48 Geregistreerd op: 7-10-2010 Berichten: 2820
|
Geplaatst: Zo Jul 03, 2011 6:36 pm Onderwerp: |
|
|
Ik was mijn portefeulle aant nemen voor te betalen,deed die persoon teken da ik moest doorrijden .Dacht dan zal het voor te betalen iets verderop zijn,ma da was dus de inkom(bleek achteraf) EBI was dus voor mij en mijne maat GRATUIT tenzij de inkom zondagmiddag om 12u30 gedaan is.Ik had wel een geel bandje aan (LIVESTRONG)puur toeval overigens
Wat de organistie betreft,da kon idd stukken beter
Ma wa een vette bakken binnen _________________
|
|
Naar boven |
|
|
fraisecrasee
|
Geplaatst: Zo Jul 03, 2011 6:43 pm Onderwerp: |
|
|
vette we!
drags heel goed!
leuke sfeer, volgend jaar sparen en binnen 2 jaar terug!
_________________ heusschen.mike@gmail.com |
|
Naar boven |
|
|
fraisecrasee
|
Geplaatst: Zo Jul 03, 2011 6:43 pm Onderwerp: |
|
|
fraisecrasee schreef: | vette we!
drags heel goed!
leuke sfeer, volgend jaar sparen en binnen 2 jaar terug!
|
_________________ heusschen.mike@gmail.com
Laatst aangepast door fraisecrasee op Di Jul 05, 2011 9:10 pm, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
|
<Giovanni>
Leeftijd: 41 Geregistreerd op: 24-9-2005 Berichten: 91
|
Geplaatst: Zo Jul 03, 2011 9:19 pm Onderwerp: |
|
|
ben thuis van dag 2 was zeker de moeite en binnen 2 jaar zal ik er zeker weer zijn. Maar dan met de luchtgekoelde bus |
|
Naar boven |
|
|
T 66 Flat4Free Rakker
Leeftijd: 54 Geregistreerd op: 24-3-2007 Berichten: 142
|
Geplaatst: Zo Jul 03, 2011 9:38 pm Onderwerp: |
|
|
ik vond het ook de moeite ... heel vet treffen maar de santaire voor zieningen op de campings liet te wensen over ... binnen 2 jaar terug present... |
|
Naar boven |
|
|
bussie Flat4Free Rakker
Leeftijd: 50 Geregistreerd op: 4-1-2005 Berichten: 109
|
Geplaatst: Ma Jul 04, 2011 10:14 am Onderwerp: |
|
|
Wij waren er ook al van vrijdag voor het hele weekend. En dan is de prijs inderdaad aanvaardbaar. Wel jammer van de Goody Bags. Mijn kameraad was er al op donderdag en bleek dat ze toen al op waren. Vrijdagochtend zijn ze voor de zekerheid nog eens langs de ingang gepasseerd en toen hebben ze er wel eentje kunnen bemachtigen. Schijnt dat de verdeling van de bags naar de verschillende uitdeelpunten in het hoonderd gelopen was.
Voor de rest inderdaad weinig sanitair op de camping (of toch vast een heel eind stappen, wat voor kids die dringend moeten toch niet zo evident was).
Volgens heeft de organisatie de opkomst totaal onderschat, want de vrijdag hebben ze zelf nog 2 extra camping-terreinen moeten laten klaarstomen. Vandaar dat de boer inderdaad zijn gras nog moest afrijden.
Ik denk wel dat de organisatie op de hoogte is van deze zaken en hopelijk onthouden ze die voor binnen 2 jaar, want ik zal er zeker weer zijn ! Was een VETTE MEETING ! Zeer schoon grief gezien ! _________________ VW Forever |
|
Naar boven |
|
|
theVWbarn Flat4Free Junkie - Sponsor
|
Geplaatst: Ma Jul 04, 2011 2:05 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb me eigenlijk aan vrij weinig gestoord. Niks eigenlijk.
Wij doen wel redelijk wat muziekoptredens en zijn het eigenlijk wel gewoon om met bonnekes enzo te betalen. Er was in ieder geval genoeg.
Om te douchen even aanschuiven. Beetje kou maar direct fris en fruitig dus dat was wel lekker.
WC's idem dito. Even wandelen en we konden knallen.
Wel kan ik me voorstellen dat er iets meer wc-kes voor de vrouwkes aanwezig zouden mogen zijn. Wij zaten op de camping waar de bosmaaier nog doorheen moest en ik hoorde toch bijna alle vrouwen wel klagen elke keer dat ze een plaske moesten gaan doen. Wij mannen hangen 'm zelfs rijdende uit het raam als dat echt nodig is
De onvriendelijkheid van de organisatie........ tjah, die mensen zullen het ook druk hebben..... Als we dan zelf maar onze dikke vette smile opzetten en gewoon lekker doorgaan met genieten.
Dat zo'n weekendje poen kost weten we allemaal. Ik heb ook zelden zo'n bunch of topcars bij elkaar gezien, daar heb ik graag iets meer voor over
Mij zien ze daar absoluut elke keer terug _________________ Meer info en foto's contacteer ons via thevwbarn@outlook.com of via Facebook: https://www.facebook.com/pages/The-VW-Barn/215074978668921?ref=hl |
|
Naar boven |
|
|
theVWbarn Flat4Free Junkie - Sponsor
|
Geplaatst: Ma Jul 04, 2011 2:21 pm Onderwerp: |
|
|
2Ugly schreef: | + dat we zijn toegekomen in tegenovergestelde richting op den dragstrip |
whahahahahah Da was gewoon schitterend bro ! Was idd effekes een foutje van die kerel maarja, we hebben het dan toch meegemaakt.
Gewoon vanuit tegenovergestelde richting nietsvermoedend komen aancruisen tussen de tribunes van DE MEET _________________ Meer info en foto's contacteer ons via thevwbarn@outlook.com of via Facebook: https://www.facebook.com/pages/The-VW-Barn/215074978668921?ref=hl |
|
Naar boven |
|
|
|
|