www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Zo Apr 28, 2024 1:00 pm
Opgepast voor Freerange...
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
JayCee
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 21-3-2006
Berichten: 608
Woonplaats: Kruishoutem

BerichtGeplaatst: Ma Jul 18, 2011 7:15 am    Onderwerp: Reageer met quote

man, wat een verhaal! Hopelijk loopt het goed af, en ik denk zeker niet dat het een overdreven reactie is, want gij zijt gene ruziestoker op't forum!
_________________
'74er Cal Look... Sold
'59er Speedster Sold (thank god)
'60er Ragtop... Sold
'78er Derby LS... Sold
'65er Resto-Cal look... Sold
'77er Derby LS... Sold
'65er Little Black Devil... Sold
'56er Ovali in progress (keeper)
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Baertje



Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 5-7-2011
Berichten: 5
Woonplaats: Oostrozebeke

BerichtGeplaatst: Ma Jul 18, 2011 7:58 am    Onderwerp: Reageer met quote

Notch '66 schreef:
Baertje schreef:
mss wist freerange zelf niet in welke staat de vooras was


free da nie weten?? Rolling Eyes Laughing


kan ik niet weten e Very Happy
kben nog maar nieuw op het forum Smile
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Baertje



Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 5-7-2011
Berichten: 5
Woonplaats: Oostrozebeke

BerichtGeplaatst: Ma Jul 18, 2011 8:00 am    Onderwerp: Reageer met quote

rud helsen schreef:
dieje vraagt voor het rotste stuk ijzer nog hoereveel geld!

en zij er maar zkr van da em goe genoeg wist wa em aant verkopen was!!!


Very Happy goed om te weten Very Happy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
rud helsen
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 20-4-2009
Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: Ma Jul 18, 2011 8:33 am    Onderwerp: Reageer met quote

Baertje schreef:
rud helsen schreef:
dieje vraagt voor het rotste stuk ijzer nog hoereveel geld!

en zij er maar zkr van da em goe genoeg wist wa em aant verkopen was!!!


Very Happy goed om te weten Very Happy


vorig jaar in spa vroeg ik bij hem wat een olieslinger koste voor aan de steekassen... 20€ zei hij. ik: ale man ik heb hem daar zien liggen voor 5€! ... ik moest begot nog rap zijn om hem voor te zijn want hij zou em nog voor menne neus wegkopen die van 5€!

@ Yannick; doe gewoon heel dieje boel terug en vraagt u 150€ terug... en hou de draagarmen gewoon voor alle miserie + naft dieje ge er aan verspilt hebt !!

_________________
5-7-15 VAG-DAY 2015 Schriek
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
free range
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 19-4-2005
Berichten: 893
Woonplaats: waregem

BerichtGeplaatst: Ma Jul 18, 2011 9:20 am    Onderwerp: Reageer met quote

als je zo denkt me zwart te maken verkeerd volgens mij heb je iets gekocht bekeken en goedgekuerd en na 4 weken gemaild uw as is slecht.
als ik iets koop en ik kom thuis en dan ondek ik dat slecht is dan moek ook nie terug gaan spreek uit ervaring zelfs met auto's voorgehad.

je hebt men telnummer ook je kan me bellen doe je niet je staat gewoon in chimay met paar vrienden voor me en ge zegt dan ook niets want uwen maat staat te drijgen tegen me.

dus daar haal je ook niks mee uit

reden dat ik niemand meer laat naar men huis gaan is omdat ik aan het verbouwen ben en er niemand meer laat komen in het verleden zijn veel te veel mens en bij me geweest

als je denkt dak nie mail ik mail u jij mij terug maar kom soms maar 1 keer halfuurtje op internet omwille dat ik geen internet heb in mijn huis daarom staan bij mijn advertentie's tel nummer

_________________
vintage parts

Verzending van stukken mogelijk.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
free range
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 19-4-2005
Berichten: 893
Woonplaats: waregem

BerichtGeplaatst: Ma Jul 18, 2011 9:21 am    Onderwerp: Reageer met quote

rud helsen als je iets goedkopen vind koop het dan en maak daar geen trallala van ik zoek altijd het geodkoopste dat noemen vrije markt
_________________
vintage parts

Verzending van stukken mogelijk.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Glassee
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 34
Geregistreerd op: 6-4-2007
Berichten: 4401
Woonplaats: Oud-Turnhout

BerichtGeplaatst: Ma Jul 18, 2011 9:35 am    Onderwerp: Reageer met quote

free range schreef:
als je zo denkt me zwart te maken verkeerd volgens mij heb je iets gekocht bekeken en goedgekuerd en na 4 weken gemaild uw as is slecht.
als ik iets koop en ik kom thuis en dan ondek ik dat slecht is dan moek ook nie terug gaan spreek uit ervaring zelfs met auto's voorgehad.

je hebt men telnummer ook je kan me bellen doe je niet je staat gewoon in chimay met paar vrienden voor me en ge zegt dan ook niets want uwen maat staat te drijgen tegen me.

dus daar haal je ook niks mee uit

reden dat ik niemand meer laat naar men huis gaan is omdat ik aan het verbouwen ben en er niemand meer laat komen in het verleden zijn veel te veel mens en bij me geweest

als je denkt dak nie mail ik mail u jij mij terug maar kom soms maar 1 keer halfuurtje op internet omwille dat ik geen internet heb in mijn huis daarom staan bij mijn advertentie's tel nummer


4 weken? No way, kijk is naar de datas van alle mails die ik naar u gestuurd heb.

In chimay heb ik u aangesproken en alles nog is uitgelegd. Gij beloofde mij om direct te antwoorden zodat we tot een oplossing kunnen komen. Chimay is nu 2 weken geleden en we zijn er nog niet uit...

Ben er zeker van dat als iemand via uw adv. Reageert dat ge sneller antwoord.
Telefoonnummer heb ik niet meer. Maar ik had idd kunnen kijken naar uw ads. Daar zit ik wat fout...

Maar ik denk toch dat dit spelleke al lang genoeg heeft geduurd. Ik heb u veel tijd gegeven

_________________
Get In, Sit Down, Shut Up, & Hold On
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
rud helsen
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 20-4-2009
Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: Ma Jul 18, 2011 9:43 am    Onderwerp: Reageer met quote

free range schreef:
als je zo denkt me zwart te maken verkeerd volgens mij heb je iets gekocht bekeken en goedgekuerd en na 4 weken gemaild uw as is slecht.
als ik iets koop en ik kom thuis en dan ondek ik dat slecht is dan moek ook nie terug gaan spreek uit ervaring zelfs met auto's voorgehad.
je hebt men telnummer ook je kan me bellen doe je niet je staat gewoon in chimay met paar vrienden voor me en ge zegt dan ook niets want uwen maat staat te drijgen tegen me.

dus daar haal je ook niks mee uit

reden dat ik niemand meer laat naar men huis gaan is omdat ik aan het verbouwen ben en er niemand meer laat komen in het verleden zijn veel te veel mens en bij me geweest

als je denkt dak nie mail ik mail u jij mij terug maar kom soms maar 1 keer halfuurtje op internet omwille dat ik geen internet heb in mijn huis daarom staan bij mijn advertentie's tel nummer


en dan moete da bij een ander ook maar flikken ??? Rolling Eyes als heel de wereld zo gaat denken gaan we hier rap aan ons eind zijn ...

één woord: geldklopperij!

_________________
5-7-15 VAG-DAY 2015 Schriek
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
free range
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 19-4-2005
Berichten: 893
Woonplaats: waregem

BerichtGeplaatst: Ma Jul 18, 2011 9:50 am    Onderwerp: Reageer met quote

ik verkoop in staat dat het zich bevind foto van de as die ik verkocht heb zie je dit niet rutex was eraf omwile dat je wilde zien dat ze rot was en dit heb je bekeken als je naar roesealer had willen komen in de plaats van naar waregem had je wel tot aan mijn oude loods geweest maarje het was nog verder rijden daarmee dak ze mee gedaan had naar mijn huis
_________________
vintage parts

Verzending van stukken mogelijk.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Glassee
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 34
Geregistreerd op: 6-4-2007
Berichten: 4401
Woonplaats: Oud-Turnhout

BerichtGeplaatst: Ma Jul 18, 2011 10:11 am    Onderwerp: Reageer met quote

free range schreef:
ik verkoop in staat dat het zich bevind foto van de as die ik verkocht heb zie je dit niet rutex was eraf omwile dat je wilde zien dat ze rot was en dit heb je bekeken als je naar roesealer had willen komen in de plaats van naar waregem had je wel tot aan mijn oude loods geweest maarje het was nog verder rijden daarmee dak ze mee gedaan had naar mijn huis


Rutex was er niet af. Dit heb ik gedaan!

Vind het trouwens wel straf dat je nu wel kan antwoorden...

_________________
Get In, Sit Down, Shut Up, & Hold On
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 2 van 8

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group