www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 11:30 pm
Splits at the lake spijlbustreffen NL 23-24-25 September
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Buitenland Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
tiki



Leeftijd: 42
Geregistreerd op: 2-8-2010
Berichten: 47
Woonplaats: Moerbeke

BerichtGeplaatst: Zo Sep 25, 2011 7:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

En die van mij... https://picasaweb.google.com/118395107543879988421/24092011SplitsAtTheLake?authuser=0&feat=directlink

Leuk dat ik de mensen zag met wie ik tijdens Splitbus Nation mocht meerijden... Een beetje verrast dat jullie me nog herkenden Wink

_________________
http://www.tiki-computing.be
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
hajee




Geregistreerd op: 10-7-2005
Berichten: 34

BerichtGeplaatst: Ma Sep 26, 2011 6:41 am    Onderwerp: Reageer met quote

afgelopen zaterdag met de bus naar Nuenen gereden, voor het splits at the lake spijlbustreffen..
internationaal bezocht, en rond de 100 bussen bij elkaar.. mooi gezicht, en mooie lokatie.. de weergoden hadden het ook goed geregeld!

mijn eerste serie van de foto's...
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.253135984728482.59628.100000962480274&l=a10f230d8f&type=1

part 2:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.253395174702563.59693.100000962480274&l=2ded902d77&type=1











lowered bus line-up..15 stuks..

zondagmorgen..






Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Cornetto



Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 3-1-2007
Berichten: 33
Woonplaats: Nodderwaak

BerichtGeplaatst: Ma Sep 26, 2011 8:56 am    Onderwerp: Reageer met quote

Nice!
tegen volgende zomer men buske ook is in orde maken! Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
luc



Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 11-11-2005
Berichten: 11
Woonplaats: Schriek

BerichtGeplaatst: Ma Sep 26, 2011 8:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mooie foto's,

voor mij één van de mooiste meetings,
geweldige locatie en zeer relaxte sfeer
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
VolksWouter



Leeftijd: 44
Geregistreerd op: 11-2-2006
Berichten: 36
Woonplaats: Omgeving Den-Haag

BerichtGeplaatst: Zo Okt 02, 2011 10:04 am    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn weekend startte afgelopen vrijdag om 06:45 's ochtends.
Douchen , tanden poetsen ,ontbijten en gauw de camper ophalen in Scheveningen.
Thuis voor de deur alle kastjes gevuld en op het laatste moment nog een gasfles geregeld omdat ik er achter kwam dat er geen stroom aanwezig was op de camping.


Vrijdag avond was zeer gezellig en koud ik had alleen maar twee korte broeken en 4 paar slippers meegenomen... :tongue3:
Gelukkig was er vuur op het strand en is mijn rijdende slaapplek de "Rituele verbranding" misgelopen.


Mijn zaterdag ochtend begon met een flinke hoofdpijn en dat kwam omdat ik van alles door elkaar had gegeten denk ik.
Patat , Shoarma en pizza.. Very Happy Very Happy
's Middags ben ik zeker 4 uur bezig geweest met het jureren van alle bussen.
Prijzen waren er voor 3 categorieën.
Deze onderstaande bus nam de prijs voor "Best of Show" mee naar huis.


Deze onderstaande Barndoor uit 1952 nam de prijs "Most special bus" mee naar huis.
Deze bus had een Westfalia campingbox in zijn laadruimte staan welke in opdracht van het Westfalia museum zijn gereproduceerd.
Er zijn maar 3 van deze kits dus de kans dat je een tweede barndoor tegen komt met zo'n campingkit op een meeting is nihill.


Van Alan Partridge zijn wit-gele Samba ben ik opzoek naar een foto voor op de website van het spijlbustreffen , wie kan mij hier aan helpen?

Altijd al gedacht , waar heb ik nauw last van??.. Very Happy Very Happy

Van deze panel omgebouwd naar EZ camper was ik helemaal weg , wat een gaaf ding!
De eigenaar wees mij op de Heilige van Guatemala op zijn dak.
XXXMarcelXXX thanks voor het mogen beklimmen van je dakrek!

Heb nu geen tijd meer om mijn foto's verder uit te zoeken.

Voor diegene die meer willen zien: http://www.flickr.com/photos/wouterduijndam/sets/72157627631435075/

Ook heb ik 3 dagen gefilmd en ben ik 2 dagen bezig geweest met monteren.
Ik ben als amateur erg tevreden over de kwaliteit van het filmpje.

Link
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Buitenland Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group