www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Zo Apr 28, 2024 6:20 am
verwijderen van berichten

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Site Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
el bennito
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 48
Geregistreerd op: 12-9-2010
Berichten: 634
Woonplaats: Lovendegem

BerichtGeplaatst: Wo Okt 05, 2011 10:17 pm    Onderwerp: verwijderen van berichten Reageer met quote

ik heb een vraagje. Als je een bericht/advertentie/vraag plaatst, en je krijgt daarop een reactie waarmee je niet akkoord kan gaan, kan je deze dan verwijderen? (of laten verwijderen) Ik heb gemerkt dat mijn (ongewenste) reactie op een advertentie ineens verdwenen was, en mijn opmerking daarover ook. Of is er hier iets anders aan de hand, en is de server een beetje aan het tilt slaan...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
jimmpy
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 98
Geregistreerd op: 14-8-2010
Berichten: 462
Woonplaats: bissegem

BerichtGeplaatst: Wo Okt 05, 2011 10:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

- een bericht/advertentie/vraag die je zelf geplaatst hebt kan je zelf verwijderen
- of laten verwijderen door een moderator of beheerder van het forum
- een bericht/antwoord van iemand anders kun je zelf niet verwijderen
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
stijntje
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 17-5-2007
Berichten: 1957
Woonplaats: Berchem (antwerpen)

BerichtGeplaatst: Wo Okt 05, 2011 11:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

er wordt betaald voor deze advertentie door de poster. Dit om ze in de kijker te zetten (blikvangers).

Vermoedelijk worden deze advertenties beter gemonitord en zal niet fatsoenlijke, grove of ongewenste commentaar verwijderd worden. Dat dit ook op vraag van de verkoper kan lijkt me niet onmogelijk, de klant is immers koning.

_________________
(D)OCULAR photoblog
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
el bennito
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 48
Geregistreerd op: 12-9-2010
Berichten: 634
Woonplaats: Lovendegem

BerichtGeplaatst: Do Okt 06, 2011 6:41 am    Onderwerp: Reageer met quote

dat zou natuurlijk ook kunnen. was nochtans niets grof of onbeleefd aan. alé, mysterie opgelost dan.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Site Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group