www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Wo Mei 01, 2024 12:18 am
luchtfilter

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
trooper322




Geregistreerd op: 14-1-2004
Berichten: 19

BerichtGeplaatst: Di Jan 20, 2004 4:43 pm    Onderwerp: luchtfilter Reageer met quote

Kan het zijn dat ik de luchtfilter niet zomaar open kan krijgen? Er is een ronde cilinder met 2 klepjes, 1tje zit aan de voorkant dus dat kan ik openklikken, het andere echter zit weggestoken en ik krijg het niet volledig omhooggeklikt daar er een ander motoronderdeel in de weg zit, hoe los ik dit probleempje op?

Ik ga ervan uit dat ik het juiste onderdeel tracht open te doen want ik ben volledig nieuw mbt kevers. Het onderdeel is rond en ongeveer 12 cm hoog, en zit bovenop de motor gekoppeld aan een ander zwartkleurig onderdeel.

Ik vermoed dat de filter vuil is vanbinnen aangezien ie niet op de normale manier kan opengedaan worden. Als ik mijn kever koud start valt ie spontaan stil na een paar minuutjes en de linker uitlaat geeft wat witte rook, de rechter niet...aan wat kan dit te wijten zijn?

Ik vermoed dat ik hetzelfde probleem heb zoals die andere liefhebber hier in het forum.


Confused help...

het gaat hier om een luchtgekoelde 1300cc kever uit 73
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
keverfreak
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 50
Geregistreerd op: 13-12-2003
Berichten: 735
Woonplaats: Outgaarden - Belgiƫ

BerichtGeplaatst: Di Jan 20, 2004 5:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik zou zeggen de luchtfilter losschroeven, er zit 1 vijs op die je moet losdraaien, deze vijs zorgt ervoor dat je filter op de carbu blijft zitten, gewoon losschroeven en klaar ben je
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group