www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Apr 19, 2024 10:18 pm
vouwdak kever

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
verokim




Geregistreerd op: 21-1-2004
Berichten: 52
Woonplaats: who knows

BerichtGeplaatst: Do Feb 09, 2012 8:29 am    Onderwerp: vouwdak kever Reageer met quote

hallo,

iemand een idee waar ik het origineel materiaal van een vouwdak van een kever nog kan krijgen. Ik bedoel daarmee de buitenkant. Tegenwoordig wordt dit vervangen door Sonnenland stof, maar ik vraag me af of het originele ook nog ergens te koop is?
Iemand tips of adressen dan hoor ik het graag.
Grts
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
zimmeke
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 25-4-2006
Berichten: 2289
Woonplaats: Grove Lock Marina, leighton buzzard (England)

BerichtGeplaatst: Do Feb 09, 2012 9:38 am    Onderwerp: Reageer met quote

http://www.vwheritage.com/vw_parts_Headlining-Sunroof_act_page.render_pageID_852_lang_EN_country_GB.htm

Als je snel besteld kan je dat hier laten afleveren en dan kan ik het meepakken naar Ninove voor u. Dan bespaar je die £27 verzendkosten toch al Wink

_________________
beetle ragtop 1958 old school
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
aircc



Leeftijd: 48
Geregistreerd op: 12-10-2005
Berichten: 153
Woonplaats: Pulle - Zandhoven

BerichtGeplaatst: Do Feb 09, 2012 10:27 am    Onderwerp: Reageer met quote

Leverbaar in Duitse kwaliteit & makelij , zowel PVC zoals origineel met de gelaste naden , als in Sonnenland , en in verschillende kleuren .
Ook te krijgen in allerlei USA materialen (brol) , maar daar houden we ons niet mee bezig !!

_________________
"Anyone can try to restore a car back to its original condition , but a car can only be original once "


www.aircooledclassics.be
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Yahoo messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group