www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mei 23, 2024 7:33 am
Schuco : welke schaal is dat ?

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Miniaturen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
bloemme



Leeftijd: 54
Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 3356
Woonplaats: 3071 Erps-Kwerps

BerichtGeplaatst: Do Mei 24, 2012 7:51 am    Onderwerp: Schuco : welke schaal is dat ? Reageer met quote

kan er iemand me zeggen welke schaal dat schuco is , of hebben die verschillende schalen .

Want als ik ze naast een brekina 1/87 zet , zijn ze precies iets groter.


En moest er iemand nog site's hebben waar ge bv per model kunt kijken welke miniaturen er uit gebracht zijn , zou dit ook welkom zijn ( heb deze vraag nog gesteld in andere topic )

dees is enkel om bv te zien of ik er nog veel ontbreek van een bepaalde uitvoering . bv heb in mijn collectie 1/87 fridolins een 13 tal zitten , heb weet van nog 6 andere uitvoeringen ervan . wil ik gewoon weten als ik die 6 erbij koop of dat ik ze dan allemaal heb of ontbreek ik er dan nog 1 ofnog 20 hé

_________________
Yves -Steffy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
danimieghem



Leeftijd: 62
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Do Mei 24, 2012 9:37 am    Onderwerp: Reageer met quote

schuco heeft verschillende schalen, Yves.
De schaal waar jij het over hebt is wslk een 1:72.

_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
bloemme



Leeftijd: 54
Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 3356
Woonplaats: 3071 Erps-Kwerps

BerichtGeplaatst: Do Mei 24, 2012 10:03 am    Onderwerp: Reageer met quote

en hotwheels ?
_________________
Yves -Steffy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
bleu bug
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 27-11-2009
Berichten: 843
Woonplaats: INGELMUNSTER

BerichtGeplaatst: Do Mei 24, 2012 11:36 am    Onderwerp: Reageer met quote

zou dit geen 1:60 zijn.
_________________
wat heb je aan een motor met veel paardekracht als er een ezel achter het stuur zit.
vw kever van'71**sold**
vw t2b bus van'73
vw kever van'59
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
<Giovanni>



Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 24-9-2005
Berichten: 91
Woonplaats: Sint-Truiden

BerichtGeplaatst: Do Mei 24, 2012 4:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

het beste is zelf een lijstje aanmaken van wat er bestaat. Is een redelijk werk I know maja. Ik kijk altijd op modelcarworld.com en bij nasshan.com dan heb je de meeste gehad (denk ik)
post anders eens een foto van de verschillen maar ik denk ook dat het schaal 1/72 gaat zijn
en hotwheels en matchbox zijn 1/64
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
sylvie vandeput



Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 22-3-2011
Berichten: 210

BerichtGeplaatst: Do Mei 24, 2012 4:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Idd hotwheels en matchbox zijn 1/64. Dat lijstje maken lijkt mij een goed idee, van wat bestaat of wat je al hebt, kan helpen bij het verder uitbreiden van de collectie. Maar er kruipt veel tijd in Embarassed
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
bloemme



Leeftijd: 54
Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 3356
Woonplaats: 3071 Erps-Kwerps

BerichtGeplaatst: Do Mei 24, 2012 6:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

wat bedoelen jullie mee lijstje maken ? Ik weet welke ik heb en ik weet er nu een 6tal op ebay staan die ik nog niet heb , maar buiten die tesamen wil ik weten of er nog andere uitgebracht zijn .

Alvast bedankt voor de schalen

_________________
Yves -Steffy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
<Giovanni>



Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 24-9-2005
Berichten: 91
Woonplaats: Sint-Truiden

BerichtGeplaatst: Do Mei 24, 2012 6:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik schuim wat site's af zoals de site's van de fabrikant, online winkels en vooral ebay. Een volledige lijst van alles wat er ooit is gemaakt van een merk/model zal je denk ik niet snel vinden. Dus je gaat zelf wat moeten zoeken het kan zijn dat je met die fridolin modellen die je hebt en die die op ebay staan al alles hebt he? Deze zijn niet veel gemaakt in 1/87 zo te zien (heb even snel snel gezocht)
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
bloemme



Leeftijd: 54
Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 3356
Woonplaats: 3071 Erps-Kwerps

BerichtGeplaatst: Do Mei 24, 2012 7:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

tis dat wat ik graag had geweten hé !

Is mijn collectie (als ik de 6 bijkoop ) kompleet of ontbreek ik er 1 of 100 bij wijze van spreken .

Maar alvast bedankt voor de reactie's .

_________________
Yves -Steffy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Miniaturen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group