www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Apr 27, 2024 10:10 am
Clubdag-meeting te DENDERMONDE
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Binnenland Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
busje
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 23-12-2003
Berichten: 959
Woonplaats: buggenhout

BerichtGeplaatst: Zo Aug 07, 2005 8:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

JJ dit is een onverwacht, zo een snelle service, dank u wel makker.

Hierbij wil ik iedereen die aanwezig was, alsmede de leden van de club nogmaals hartelijk bedanken, jullie hebben er met zijn allen een geslaagde meeting van gemaakt.

Het was zoals Cabrio 75 geschreven heeft een familiale gezellige meeting.

Ook wil ik de buitenlandse aanwezigen , Nederlanders en Duitsers bedanken voor hun aanwezigheid.

Niettegenstaande de enkele buien, hebben we er het beste van gemaakt en positieve geluiden gehoord van de bezoekers, aan de kleine onregelmatigheden gaan we zeker werken, en gaan er voor zorgen dat deze meeting volgend jaar nog beter zal worden.

_________________
www.vwluchtpompers.be

Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
Guy
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 22-5-2004
Berichten: 1218
Woonplaats: 9120 Beveren-Waas

BerichtGeplaatst: Zo Aug 07, 2005 8:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
Ik heb juist de foto's gezien..ziet er inderdaad een toffe bedoening uit.Spijtig dat ne mens ni op 2 plaatsen tegelijk kan zijn he...


Sommigen kunnen da blijkbaar wel Shocked ofwel heeft den B52man een tweelingsbroer Laughing
Schoon foto's mannen Wink
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
pix912
Webmaster
Webmaster


Leeftijd: 82
Geregistreerd op: 1-11-2003
Berichten: 1031
Woonplaats: Oostende

BerichtGeplaatst: Zo Aug 07, 2005 9:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Foto's kun je hier uploaden: http://www.flat4free.be/mxBB/index.php?page=3&smartor_mode=album_cat&cat_id=30
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
danimieghem



Leeftijd: 82
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Zo Aug 07, 2005 9:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Luchtpompers... JAMMER dat ik niet zoals B52man op 2 plaatsen kon zijn. Ik had graag ook Dendermonde gedaan en was het eerst van plan om na de middag af te komen, maar met de drukte in Blankenberge en vooral met de zin van de kleinste chef van het gezin is het er ni mee rvan gekomen. Jammer dat de 2 mzeetings samen vielen, maar volgend Luchtpompers event ben ik er zeker bij !!!!

EN.... hadden de datums niet ongelukkig gevallen, dan had het waarschijnlijk een trio-organisatie kunnen worden... Nu was het in Blankenberge Barn en KCB en door jammerlijke omstandigheden in Dendermonde de "pompers" solo, volgende keer alle 3 samen ? Dan gaan de spetters uren in het rond vliegen !

_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
theVWbarn
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor



Geregistreerd op: 3-10-2004
Berichten: 6292
Woonplaats: Hulst

BerichtGeplaatst: Zo Aug 07, 2005 10:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:

EN.... hadden de datums niet ongelukkig gevallen, dan had het waarschijnlijk een trio-organisatie kunnen worden... Nu was het in Blankenberge Barn en KCB en door jammerlijke omstandigheden in Dendermonde de "pompers" solo, volgende keer alle 3 samen ? Dan gaan de spetters uren in het rond vliegen !



Weer wat bijgeleerd. Ik dacht toch echt The VW barn presents.

_________________
Meer info en foto's contacteer ons via thevwbarn@outlook.com of via Facebook: https://www.facebook.com/pages/The-VW-Barn/215074978668921?ref=hl
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
danimieghem



Leeftijd: 82
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Ma Aug 08, 2005 8:53 am    Onderwerp: Reageer met quote

OOPS....... Heb ik me dan zoooo erg vergist DOn ?
Waren toch ook KCB'ers aan het werk ? Of hadden die enkel hun BARN muts op ?
Bij deze dan mijn gemeende 'scuses !

Zal 't nooit nooit meer doen, ik was nu zo enthousiast dat alles zo goed draaide samen ....

_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
theVWbarn
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor



Geregistreerd op: 3-10-2004
Berichten: 6292
Woonplaats: Hulst

BerichtGeplaatst: Ma Aug 08, 2005 9:04 am    Onderwerp: Reageer met quote

tis nikske.

We hebben idd enkele middelen van de belgische keverclub mogen gebruiken. Wij zijn daar BARN member Koen erg dankbaar voor.
Ook natuurlijk Seba en Sofie

_________________
Meer info en foto's contacteer ons via thevwbarn@outlook.com of via Facebook: https://www.facebook.com/pages/The-VW-Barn/215074978668921?ref=hl
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
danimieghem



Leeftijd: 82
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Ma Aug 08, 2005 9:10 am    Onderwerp: Reageer met quote

awel ja, dat bedoelde ik met samenwerking hee doppie... ik had me misschien wel verkeerd uitgedrukt, ik ben natuurlijk niet zo mondig hee ... SmileSmileSmile

En geef toe, zo een mega meeting met de 3 samen, dat zou toch knallen hee, nog meer dan blankenberge en dendermonde elk apart, gewoon een mega meeting.

_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
De Lays
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 7-2-2004
Berichten: 2244
Woonplaats: Lubbeek - VLB

BerichtGeplaatst: Ma Aug 08, 2005 11:53 am    Onderwerp: Reageer met quote

Layske en de vriendin hebben hun weeral kostelijk geamuseerd... veel gelachen, goe gegeten ... Arrow met dank aan de mensen van de Boonwijkfeesten voor het gratis maal !

Voor de rest weeral op zoek met Tonio en Gertje weg naar de mooiste bollides om die dan een prijske aan te rijken.

Voor de rest wil ik de organisatie van de VW luchtpompers bedanken voor een perfecte dag en een mooie rondrit en het wedstrijdje motorblok demonteren niet te vergeten. Veel werk gebeurde op de achtergrond... proficiat !

Thx guys, ik kom volgend jaar zeker terug mosselen eten Twisted Evil

De foto's zijn nu uiteraard online op http://www.bugland.be


Thx guys, ik kom volgend jaar zeker terug mosselen eten Twisted Evil

Lays Wink

_________________
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
Doc*181
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 3-1-2004
Berichten: 3652
Woonplaats: Kluisbergen

BerichtGeplaatst: Vr Aug 12, 2005 7:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

...en het verslag natuurlijk de site van de luchtpompers Twisted Evil
_________________
http://www.vwluchtpompers.be
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Binnenland Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Pagina 12 van 12

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group