www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 11:07 pm
Voordelig mengas of lasgas voor mig/mag in regio Brugge?
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Gereedschappen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Matd




Geregistreerd op: 16-11-2011
Berichten: 4
Woonplaats: België, Regio Brugge

BerichtGeplaatst: Za Nov 19, 2011 1:47 am    Onderwerp: Reageer met quote

ghostryder schreef:
Ik heb de mijne in zedelgem gehaald en ik betaal geen borg en geen huugeld Smile omdat het voor hobby is doet die mens het zo je moet gewoon uw gas betalen aan de prijs dat hij dan staat ik betaalde 54 euro dacht i.... grtz


welke firma is dit juist? Klinkt wel interessant
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
ghostryder
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 6-9-2010
Berichten: 244
Woonplaats: Maldegem

BerichtGeplaatst: Za Nov 19, 2011 7:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Da is iemand da da achter zijn uren doet het licht op de hoofdstraat van zedelgem zal er maandag eens op letten hoe het noemt Smile
_________________
Vw One Year Only Kever 67er
Vw Notchback 70
Vw T2a westfalia 69
Vw jeans Kever 72er sold
Vw kever 1302 72er sold
Vw T2ab pick up sold
Vw Kubel sold
Vw T2b Bus 76 sold
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
ghostryder
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 6-9-2010
Berichten: 244
Woonplaats: Maldegem

BerichtGeplaatst: Ma Nov 21, 2011 8:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

kheb eens gekeken en het bist opgezocht voor u dit zou het moeten zijn Smile Primagaz verkooppunt - SASTRANS BVBA - BOUT P. ... RUDDERVOORDESTRAAT 109 8210. ZEDELGEM. > Telefoonnummer. 003250277521
_________________
Vw One Year Only Kever 67er
Vw Notchback 70
Vw T2a westfalia 69
Vw jeans Kever 72er sold
Vw kever 1302 72er sold
Vw T2ab pick up sold
Vw Kubel sold
Vw T2b Bus 76 sold
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Matd




Geregistreerd op: 16-11-2011
Berichten: 4
Woonplaats: België, Regio Brugge

BerichtGeplaatst: Ma Nov 21, 2011 8:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ghostryder schreef:
kheb eens gekeken en het bist opgezocht voor u dit zou het moeten zijn Smile Primagaz verkooppunt - SASTRANS BVBA - BOUT P. ... RUDDERVOORDESTRAAT 109 8210. ZEDELGEM. > Telefoonnummer. 003250277521



bedankt!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
ghostryder
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 6-9-2010
Berichten: 244
Woonplaats: Maldegem

BerichtGeplaatst: Di Nov 22, 2011 7:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

graag gedaan als we elkaar kunnen helpen Wink
_________________
Vw One Year Only Kever 67er
Vw Notchback 70
Vw T2a westfalia 69
Vw jeans Kever 72er sold
Vw kever 1302 72er sold
Vw T2ab pick up sold
Vw Kubel sold
Vw T2b Bus 76 sold
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
cedricv
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 13-3-2005
Berichten: 920
Woonplaats: brugge

BerichtGeplaatst: Di Jan 08, 2013 3:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb de mijne van de flam in brugge of in de stock kan je deze ook krijgen maar ik heb men fles gekocht!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
fire333
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 86
Geregistreerd op: 30-9-2005
Berichten: 268
Woonplaats: Herenthout

BerichtGeplaatst: Wo Jan 09, 2013 10:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wel, ik had hetvolgende voor ;
Ik kocht mij in 2007 een occasie Tig ( bij een regulier verkooppunt) en bedong daarbij een fles (Air Liquide ARKAL vulling 10L) met ontspanner zodat ik direct aan de slag kon gaan.
Na een 2,5 jaar was de fles leeg (als kleine hobbyist). Ik dus naar een “AL” vestiging om een vulling.
Prima, direct een andere (gevulde) fles in de koffer, de nodige ‘hier eens tekenen mijnheer’ en factuur volgt. Prima ! Factuur voor vulling in de bus – betaald – iedereen tevreden .
Eén jaar later krijg ik een factuur in de bus van de firma AL met de huur voor 1 fles van 10L gedurende 1 jaar. Hola ! Dit systeem kost mij als kleine gebruiker 110EUR/jaar en ik doe 2,5 jaar met een fles,.... dure fles !!!

Beleefde mail naar AL met bovenstaande opmerkingen, Reply ;

Het is zo dat Air liquide zijn flessen enkel in huur aanbiedt, tenzij u opteert een klein juniorflesje aan te kopen via onze verdelers. Van zodra u bij een verdeler van Air Liquide langsgaat voor een fles dan zal hij u het gas rechtstreeks aanrekenen en maandelijks krijgt u een huurfactuur via Air Liquide voor de fles.
In bijlage kan u een offerte terugvinden met onze verschillende besparingsmogelijkheden. Wij hebben zoals u in de offerte kan zien ecopasscontracten voor de huur die u kan afsluiten voor 1, 3 of 5 jaar . Daar u lange tijd toekomt met die fles raad ik u misschien best aan te opteren voor een huurovereenkomst van 3 jaar. U betaalt dan 150 EUR per drie jaar voor uw fles (excl BTW) voor de huur wat toch inderdaad een aanzienlijke besparing kan betekenen.
Wij adviseren onze verdelers ook om deze ecopasscontracten aan te bieden aan onze klanten, onze excuses als dit niet gebeurde.
Indien u interesse heeft in één van onze formules kan u ons steeds bereiken via onderstaande gegevens.
Hopende u hiermee van dienst te zijn.


Ok, Ik moet geen juniorflesje, ik wil een 10L fles dus hele handel binnengedaan (fles was zelfs niet leeg, kon mij niet schelen)

Op zoek naar een nieuwe fles, zonder huur te betalen ; firma GASCO ;
Aankoop officiele fles 10L ARGON : 203 EUR excl + vulling 32 EUR excl.
Ik ben ondertussen al een vulling gaan halen en alleen de vulling moeten betalen.

Voor mij geen firma AL meer, ook niet met de zogenoemde Juniorflesjes, sorry AL !
Hans

_________________
** 911 3.2 / 356 L&B speedster **
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Gereedschappen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group