www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 10:54 pm
stel jezelf voor...
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 70, 71, 72 ... 79, 80, 81  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Fieux
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 30
Geregistreerd op: 2-6-2013
Berichten: 29
Woonplaats: Bissegem

BerichtGeplaatst: Di Jun 04, 2013 7:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dale schreef:
Welkom Robbe! Veel succes met het sparen. Wink
Kan je ondertussen al rustig uitpluizen wat je juist wil kopen.


Jup inderdaad.. Heb geluk dat mijn 2 schoonbroers elk een kever hebben, we gaan samen naar de meetings. Maar sta toch verstelt hoe ver men met hun kever gaat (qua "restylen" dan).. Haast en spoed is zelden goed Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Bjorns
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 6-6-2013
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: Vr Jun 07, 2013 8:42 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ah het voorsteltopic eindelijk gevonden!Very Happy Goed daar gaat ie: mijn naam is Bjorn, ben 25 en ik kom uit Kampen. Ik hou van alles wat met auto's te doen heeft, mijn vader had vroeger altijd wel een projectje (opknappers) en daarbij was ik natuurlijk ook niet weg te slaan. Heb nu zelf eindelijk de tijd, ruimte en het geld om zelf iets te beginnen, en een kever is voor mij altijd ultiem geweest, dus het feest kan beginnen! Omdat er vast nog wel vragen van mijn kant komen en dat ik altijd naar inspiratie opzoek ben, heb ik me hier maar eens aangemeld om te kijken wat jullie allemaal beweegt!
_________________
Het is weer van dat weer..
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Rags
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 32
Geregistreerd op: 4-6-2013
Berichten: 1
Woonplaats: Riemst, Limburg

BerichtGeplaatst: Zo Jun 09, 2013 7:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo, ik ben Dieter, ben 21 en kom uit Riemst.
Heb mij hier uiteindelijk ook maar eens geregistreerd, ik lees al langere tijd mee.
Ik heb nog geen kever, maar ik zou graag ene willen opmaken. Nu ben ik er nog voor aan het sparen, maar ook niet echt plaats ervoor voor het moment.
Dat zou dus ook de eerste keer dat ik auto zou opmaken, vroeger enkel wat aan brommers gesleuteld.
En het zou dus een heel proces worden om alles te leren Very Happy Dus lees ik hier maar veel om toch al wat bij te leren.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Checkerpig
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 11-12-2004
Berichten: 51
Woonplaats: Merelbeke

BerichtGeplaatst: Di Jun 11, 2013 8:37 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hey, Stephen hier. Ben 48j en was hevige luchtgekoelde VW fan in de jaren 90. Liefst reed ik met mijn Karmann Ghia (die toen nog geen oldtimer was!) en had het virus zwaar te pakken. Zo kende ik de serienummers van bijna alle stukken uit het hoofd. Maar ik heb ook een T2b westy en een kever gehad. Met de KG leuke meetings gedaan in UK, Nld en Zwitserland. Knutselen deed ik ook. In avondschool haalde ik mijn diploma carrosserie. Heel typisch voor veel VW freaks begon ik originele documenten en schaalmodellen te verzamelen... Begin 2000 werd ik echter gebeten door de fietsmicrobe. Ik begon zo'n 12u per week te trainen, soms wedstrijden te rijden. De VWs begonnen stof en roest te vergaren.

Recent besloot ik een van mijn KGs te verkopen en doordat ik de koper wat begeleidde in de KG 'wereld' kwam de liefde en fascinatie een beetje terug... Wie weet zet ik mijn '69 KG weer in orde om met mijn vrouw uitstapjes te maken in het weekend. Het zal deze keer echt bij 1 auto en 1 reservemotor blijven! Voor je het weet kweken die onderdelen en staat je garage, zolder, etc weer vol dozen met stukken-die-je-voor-die-prijs-echt-niet-kan-laten-liggen...

Mvg
Stephen
Merelbeke/Gent
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
germanaaizer
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor



Geregistreerd op: 18-5-2013
Berichten: 297
Woonplaats: witgoor,dessel

BerichtGeplaatst: Di Jun 11, 2013 5:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Helleu, Gunther checking in (ben al een tijdje lid ondertussen) Ik ben 29 jaar en afkomstig van witgoor-dessel, de broer van Hooli hier ook actief op het forum. Het is ook hierdoor dat ik meer en meer interesse begon te krijgen in een eigen luchtgekoelde VW Smile Qua techniek ben ik nog ne redelijke noob dus zal mn broer veel van zn kennis moeten overdragen Laughing Een aantal weken geleden heb ik mijn eerste kever (spaarkever van bouwjaar 1975) gekocht. Momenteel staat ie nog wel effe stil vanwege ne kleine tegenvaller toen ik hem nog maar pas had, maar er is gelukkig niks onherstelbaar naar de zak. De uiteindelijke bedoeling is om hem te herstellen in zn oude glorie en vooral ervan te genieten!!

Grtn
germanaaizer
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Michielvw
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 31
Geregistreerd op: 13-6-2013
Berichten: 921
Woonplaats: Vliermaalroot

BerichtGeplaatst: Do Jun 13, 2013 11:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hey,

Ik ben michiel ben een student autotechnologie. Was op zoek achter een mini of een vw kever om mee rond te rijden in het weekend. Men eerste keuze was een kever maar ze zijn niet altijd makkelijk te vinden voor een laag bedrag. Heb toch 8 maand gezocht naar de juiste kever. De meesten waar ik naar ben gaan kijken waren er veel slechter aan toe dan dat de verkoper zei.
En heb nu men eerste luchtgekoelde vw gekocht. Het is een kever van het bwj 64 Dickholmer met een 1600cc enkelpoorts blok.

Zelf zal ik nog veel moeten leren want weet nog niet zo veel over een kever maar aldoende leert men.

Mvg
Michiel
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
wimpie
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 87
Geregistreerd op: 26-1-2004
Berichten: 8991
Woonplaats: Hoogerheide N.L.

BerichtGeplaatst: Ma Jun 17, 2013 1:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Checkerpig schreef:
Het zal deze keer echt bij 1 auto en 1 reservemotor blijven! Voor je het weet kweken die onderdelen en staat je garage, zolder, etc weer vol dozen met stukken-die-je-voor-die-prijs-echt-niet-kan-laten-liggen...
Mvg
Stephen
Merelbeke/Gent


Klinkt bekend Laughing Maar in Wanroij toch weer wat meegepakt. Een spelingsvrije originele Bosch 009 voor 5 euro die onderin een bak met vettige rommel ligt laat ik toch niet liggen Wink

_________________
Water is om in te zwemmen en gas is om op te koken.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
wimpie
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 87
Geregistreerd op: 26-1-2004
Berichten: 8991
Woonplaats: Hoogerheide N.L.

BerichtGeplaatst: Ma Jun 17, 2013 1:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom. Koop eerst maar eens een vraagbaak en lees die ook. Daar leer je veel van,en als het dan nog niet lukt kan je het hier op F4F altijd vragen He !
_________________
Water is om in te zwemmen en gas is om op te koken.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
nielsvdb
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 30
Geregistreerd op: 4-7-2013
Berichten: 49
Woonplaats: Bellegem

BerichtGeplaatst: Wo Jul 10, 2013 8:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hey iedereen,

ben zo juist een week de trotse bezitten van een kevertje.
Was nu en dan eens aan het rondneuzen op het net en toen ik een mooie kever tegen kwam voor redelijk lage prijs ben ik eens gaan kijken.
Sinds dien heb ik mijn blauw kevertje van 74. Het is een 1200 motor die er in zit. Kevers zijn de max gewoon omdat je er zelf gemakkelijk aan kan werken.
Zou ook graag wat meetings ofzo meedoen maar vindt er niet direct hier in de buurt.

mvg,
Niels
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
wimpie
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 87
Geregistreerd op: 26-1-2004
Berichten: 8991
Woonplaats: Hoogerheide N.L.

BerichtGeplaatst: Wo Jul 10, 2013 9:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Start die motor en rij er naar toe He Wink
_________________
Water is om in te zwemmen en gas is om op te koken.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 70, 71, 72 ... 79, 80, 81  Volgende
Pagina 71 van 81

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group