www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Mei 11, 2024 9:57 pm
vraagje inschr.

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
mohawk




Geregistreerd op: 15-1-2004
Berichten: 2
Woonplaats: landbouwstraat 27 9220 Hamme

BerichtGeplaatst: Do Jan 15, 2004 10:30 pm    Onderwerp: vraagje inschr. Reageer met quote

Hoi kevertjes . Ik heb me een vw kever van 1968 gekocht en als ik die inschrijf als old timer mag ik dan s'nachts rijden ? En hoe zit dat met de afstand dat ik mag rijden . Is dat een min. van straal ( km) in omgeving .
Ik vraag dat omdat ik al verschillende antwoorden gehad heb . Confused
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
xstijnx




Geregistreerd op: 4-1-2004
Berichten: 74

BerichtGeplaatst: Do Jan 15, 2004 11:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

volgens mij is dit afhankelijk van je keuring enerzijds, en de verzekering anderzijds.

Laat je je wagen als oldtimer keuren, dan ben je aan de bekende beperkingen gebonden (tussen zonsop- en zonsondergang, straal van 25 km, enkel in kader van een evenement of testrit). Als je de wagen gewoon laat keuren dan gelden deze beperkingen niet.

Daarnaast heb je de voorwaarden die de verzekering met zich meebrengt. In vele gevallen zal een 'oldtimerverzekering' dezelfde beperkingen meebrengen (welk nut heeft het verzekerd te zijn op een moment dat je eigenlijk toch de baan niet op mag). De verzekering die je via deze club en flamey kan aangaan heeft deze beperkingen echter niet, maar men veronderstelt wel dat de wagen puur als hobbywagen wordt gebruikt...

yow!

_________________
you are what you fight for
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
elektrik
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker



Geregistreerd op: 26-12-2003
Berichten: 140
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: Vr Jan 16, 2004 12:22 am    Onderwerp: Reageer met quote

even als extra: de 25km tellen vanaf de garrage van de wagen.
_________________
Wie weet met welke maat van moeren de versnellingsbak aan de neus vast zit?.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
piet
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 3-1-2004
Berichten: 422
Woonplaats: as

BerichtGeplaatst: Zo Jan 25, 2004 6:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

mijn wagen is nu oldtimer gekeurd maar omdat ik bij een keverclub ben mag ik wel s'nachts rijden van de verzekering maar nie van de politie dus als ik een ongeval zou krijgen blijf ik verzekert maar ge kunt wel een boete krijgen als ze u snachts tegenhouden. naar het werk moogt ge wel nie rijden das wel minder :s maarja groetjes piet
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Ads
Nonkel Pol
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker



Geregistreerd op: 7-12-2003
Berichten: 177
Woonplaats: Hasselt

BerichtGeplaatst: Zo Jan 25, 2004 7:12 pm    Onderwerp: keuring Reageer met quote

Dag,
Ik heb mijn kever 1962 als gewone wagen ingeschreven. Ik heb een gewone nummerplaat (geen "O" plaat). Hiervoor moet ik elk jaar naar de technische controle. De verzekering neem ik via de club. Op die manier rij ik waar en wanneer ik wil, zonder enige beperking. Voor de prijs van een technische controle moet je het niet laten. Bovendien is de wagen gekeurd, wat ook een zekerheid is.

Groeten,
Eddy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group