www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 9:35 pm
Kever Winter Festijn 2014
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Buitenland Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
DDW
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 21-3-2010
Berichten: 336
Woonplaats: Overmere

BerichtGeplaatst: Zo Jan 05, 2014 9:42 am    Onderwerp: Reageer met quote

Wij vonden het ook minder dan in Rosmalen.In de autotron was het qua sfeer veel beter. Er waren veel minder stands dit jaar, maar desondanks toch enkele zaken gevonden aan goede prijzen.
Ik heb vier originele werkplaatshandboeken gekocht in ongebruikte staat voor een heel scherpe prijs.
Catering was daar ondermaats, 2 frituren en op 2 plaatsen kon je een wafel kopen die aan een servet plakte
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
tommeke



Leeftijd: 48
Geregistreerd op: 1-4-2006
Berichten: 84
Woonplaats: Nazareth

BerichtGeplaatst: Zo Jan 05, 2014 10:10 am    Onderwerp: Reageer met quote

Het was zeker zo goed niet als in Rosmalen ,en veeel minder standhouders, men moest ze ver uit elkaar zetten om de zaal te kunnen vullen. Waarschijnlijk duurder dan in Rosmalen om er een standje te kunnen opzetten zeker ? Enige pluspunt was voor de parking voor de luchtgekoelde.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
pdp
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie



Geregistreerd op: 3-3-2004
Berichten: 1186
Woonplaats: Kruishoutem

BerichtGeplaatst: Zo Jan 05, 2014 12:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

NA groot half uur aan te schuiven aan de kassa, kwam ik binnen en dacht, whauw ze spraken van 3 zalen... wat gaat dat hier zijn man!
Gelijk bij één van de eerste kraampjes zie ik liggen wat ik zoek... dacht YES wat een beurs, het belangrijkste gekocht, en de 2 andere dingen dacht ik dat ga ik nog even afwachten of ik geen betere koop kan doen...
Maar vanaf dan is het beginnen tegen vallen. Wat goed was, dat was heel duur.
Ik mistte de hobbyisten die er stonden met wat ze nog liggen hadden.
Ik vermoed dat het standgeld heel duur was, en daardoor iedereen zijn prijzen wat moest omhoog doen...
Qua gezelligheid kan het niet tippen aan Rosmalen.
Nu ik was geschroken dat het die ene ruimte was, de andere zaal was de binnenparking... op zich leuk, maar vond het toch een teleurstelling.
Maar is de eerste maal, ik hoop dat het volgend jaar beter is.
Toch vrees ik dat er volgend jaar veel mensen deze beurs aan zich zullen laten voorbij gaan!

_________________
Vw ovaal 1957
Vw 1964
VW t2a 1971
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
JOEPIE



Leeftijd: 33
Geregistreerd op: 10-2-2009
Berichten: 30
Woonplaats: Budel

BerichtGeplaatst: Zo Jan 05, 2014 1:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

T was dit jaar wel anders inderdaad, maargoed wat plaatjes Wink

De heenweg, lekker op tijd Smile


En voor de rest was het weer veel stoffige kratjes met veel, vaak nog stoffigere, meuk! Hetzelfde verhaal als in het autotron alleen was het daar iets gezelliger. Maar wat niet is kan nog komen, het was vooral weer leuk om wat bekenden te zien.

Heb wat plaatjes geschoten maar er stond niet veel speciaals.



















Er staat nog wat meer op mijn Flickr-pagina hier: http://www.flickr.com/photos/jmcranenbroek/sets/72157639397671323/

Kan iedereen voor zichzelf beslissen of het volgend jaar nog te ver is en hij/zij iets denkt te missen :thumbright:

_________________
Very Old Lowered Kustom Sedan With A Great Engine Noise
Mijn foto's op Flick: http://www.flickr.com/photos/jmcranenbroek/collections/72157629772960994/
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
nilstielen
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 32
Geregistreerd op: 23-10-2010
Berichten: 1186
Woonplaats: Bocholt

BerichtGeplaatst: Zo Jan 05, 2014 1:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Rosmalen was inderdaad veel gezelliger en daar was meer sfeer, maar deze plaats heeft zeker potentieel om te groeien en minstens even goed te worden als Rosmalen Smile
_________________
Aircooled Junkies
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
FrankBus
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 90
Geregistreerd op: 29-6-2008
Berichten: 2292
Woonplaats: Heusden-Zolder

BerichtGeplaatst: Zo Jan 05, 2014 3:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Toch gezellig wat kunnen snuffelen en ook nog gevonden wat ik nergens kon vinden Very Happy
Voor den eerste keer in ne 181 meegereden , thanks Kurt , was a nice ride ! Cool
Maar Rosmalen was voor mij ook wel plezanter ...

_________________
Mistabuzdriver
T2a'68 Sold
Spaar '75
T1 ' 58
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
cris_blitz
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 88
Geregistreerd op: 25-4-2004
Berichten: 1208
Woonplaats: Limburg

BerichtGeplaatst: Zo Jan 05, 2014 3:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

.
22e KWF in Maastricht
op 04-05 januari
45 Stuks in't groot ...




.

_________________
>>> BUGGY BOYS BELGIUM <<<
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
air-mike
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 3-2-2004
Berichten: 1204
Woonplaats: Hoeselt

BerichtGeplaatst: Zo Jan 05, 2014 6:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Voor mij was het super en gezellig, weer heel wat kunnen bijpraten. ok het was wat minder druk. Maar vond het super om alle luchtgekoelde bezoekers in een overdekte hal te kunnen zien.
En onderdelen, tja iedereen weet ondertussen wat ze kosten en waard zijn...De tijd van koopjes is alang voorbij.

_________________
1965 vw bug convertible
1966 T1 microbus
1983 T3 westfalia joker
1981 911 SC Targa

https://www.facebook.com/retrotrouwvervoer

Fuchs & WheelS
https://www.facebook.com/pages/Fuchs-wheels/929673853712862
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
koentyy
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 9-2-2011
Berichten: 346
Woonplaats: Riemst

BerichtGeplaatst: Zo Jan 05, 2014 7:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Vandaag geweest, ik vond het persoonlijk beter als 2 jaar geleden. Vorig jaar kon ik helaasniet.
Dat de onderdelen duurder worden is een trend wat al veel langer bezig is. Maarja de prijzen van de wagens ook. 10 jaar geleden kocht je een samba voor een 10.000 euro. En nu voor die zelfde wagen 100.000euro.

_________________
Volkswagen t1 1965
Fiat 500 1959
Porsche 356 1962
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
koenLemmens
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 28-8-2013
Berichten: 198
Woonplaats: Buggenhout

BerichtGeplaatst: Zo Jan 05, 2014 8:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wij zijn zaterdag geweest en zoals zovelen hiervoor al gezegd hebben, minder gezellig dan in Rosmalen, maar misschien heeft dat ook te maken met de afwachtende houding van velen?
niet goedkoop (2 volwassenen, kind van 4 en kind van 2 + P ticket : 40€...) maar toch leuke dag gehad en wat geld uitgegeven Smile
Wel positief dat de aircooled bezoekers hun wagen binnen konden parkeren.

_________________
- 1956 Dubbeldeur Panel

Lemmens Interior Service
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Buitenland Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 5 van 7

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group