www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Mrt 29, 2024 10:19 am
71'er kever on air - Rondom op airride!
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
denmiel
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 32
Geregistreerd op: 31-7-2011
Berichten: 289
Woonplaats: Wortegem-Petegem

BerichtGeplaatst: Di Feb 25, 2014 7:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

zeer dikke kever!
_________________
VW Kever 1966
http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=78568
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Maikel_rox
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 14-12-2012
Berichten: 35

BerichtGeplaatst: Za Mrt 08, 2014 10:11 am    Onderwerp: Reageer met quote

Zoals hier eerder vermeld was er een setje dropped extensions besteld bij Erwin. Meneer de postbode heeft deze afgelopen week bezorgt dus ja raad het al. Deze er maar eens onder gesleuteld. Rondom tevreden over de aanschaf. Het setje zag er goed uit, ik kan weer wat lager, en ik heb weer wat meer veerweg en comfort erbij.

De kever ligt door montage achter een paar centimeter lager. Met de dropped extension kan ik weer lager en hoe 't nu ligt is ook nog niet maximaal wat je zou kunnen hiermee. Echter begint de ruimte tussen grond en grondplaten aardig krap te worden met geen lucht in de balgen voor. Het zelfde geld voor me carter natuurlijk. De huidige afstelling is voorlopig even prima. Het is weer een verbetering ten opzichte van de oude hoogte, en nog wel redelijk safe qua ruimte. Zaken als vlakke grondplaten en een tranny raise komen wel aan bod als de nieuwe carrosserie er op komt en dit nodig zou zijn. Eerst maar eens op naar het hoofdstuk Airride op achteras

Helaas enkel nog maar een crappy foto gemaakt:
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
denmiel
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 32
Geregistreerd op: 31-7-2011
Berichten: 289
Woonplaats: Wortegem-Petegem

BerichtGeplaatst: Za Mrt 08, 2014 8:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

pracht van een kever ligt er echt zeer schoon bij!
_________________
VW Kever 1966
http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=78568
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
len93
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 31
Geregistreerd op: 24-9-2013
Berichten: 66
Woonplaats: zonhoven

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 09, 2014 6:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

chic chic man! kunt ge nog zakken van voor ? Razz
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Maikel_rox
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 14-12-2012
Berichten: 35

BerichtGeplaatst: Di Mrt 11, 2014 1:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Thanks mannen. Voor is dit wel de max haha

Zondag MidWinterMeet van VW-SPEED.nl bezocht, dus wat betere foto van huidige set-up:

Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Maikel_rox
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 14-12-2012
Berichten: 35

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 12, 2014 3:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Goed, de terugreis vanuit Deurningen afgelopen zondag heb ik dus schijnbaar niet zonder kleerscheuren overleefd. Toen ik de kever in de schuur zetten, had ik 't al opgemerkt. Het blok lekte wat olie.. Vooraf aan de reis zoals gewoonlijk het peil gecheckt en ietsje bijgevuld, en zondagavond was het peil nog altijd netjes binnen de perken.

Gisteravond nog maar eens gecheckt en vanmiddag even het blok uitgebouwd. Zoals verwacht trof ik olie aan op plekken waar het niet hoort. Het is een first time voor mij, dus even wat foto's geschoten omdat mij wat onduidelijk was. Ik trof namelijk olie aan in de "schaal" van de versnellingsbak, maar ook links bij de ankerplaat was het goed nat.. In eerste instantie dacht ik dus krukaskeering die aan z'n eind is. Maar mogelijk is ook de pakking tussen ankerplaat en wiellager lek? Of kan de krukaskeering dermate lekken dat het enkel zo lijkt. De ankerplaat heb ik overigens nog niet los gehad, aangezien ik het eerst zeker wou weten.. Olie bij de versnellingsbak had niet die overduidelijke geur van versnellingsbak olie wat me aan het twijfelen maakte.

Iemand hier die me met wat wijsheid kan verhelderen?

Olie ankerplaat:


Versnellingsbak:


Blok/koppeling waar overigens niet veel bijzonders wat te zien:
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
beestje
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 98
Geregistreerd op: 14-11-2004
Berichten: 6566
Woonplaats: Vl Brabant

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 12, 2014 8:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

is normaal dat uw boite gaat lekken, de Swa heeft hier ergens foto's geplaatst van de schade aan de boite, door ietsje te laag liggen.

maar ik weet niet meer in welke topic, als hij dit leest kan hij zeggen waar...

_________________
het leven is als een dames slip !
kort & vol verrassingen !
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
robby
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 33
Geregistreerd op: 9-10-2013
Berichten: 10
Woonplaats: Stokkem

BerichtGeplaatst: Ma Mei 05, 2014 10:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

die velgen vanvoor is dat 4,5j of 5,5j?
kweet namelijk een set liggen ma dat zijn alle vier 5,5j.
ik had gehoord van een kameraad van mij dat je met 5,5j op de vooras tegen de fusees schuurt?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
Rubenski



Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 10-9-2012
Berichten: 702
Woonplaats: Merendree

BerichtGeplaatst: Wo Mei 07, 2014 3:45 am    Onderwerp: Reageer met quote

denk ook eerder dat het is van zo plat te liggen dat u boite het zowat opgeeft...
_________________
Seablue 1964 kever
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
flitser70
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 24-3-2013
Berichten: 67
Woonplaats: Diest

BerichtGeplaatst: Vr Mei 09, 2014 8:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Is vet zo, maar ik denk dat je er alleen maar stukken mee gaat krijgen.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 8 van 9

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group