www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Apr 19, 2024 5:57 pm
3 kevers gezocht, 24/05/14, Diksmuide-Brugge

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Huwelijken - Vraag Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
kristofdg
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 50
Geregistreerd op: 26-12-2003
Berichten: 409
Woonplaats: Lichtervelde

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 26, 2014 10:11 pm    Onderwerp: 3 kevers gezocht, 24/05/14, Diksmuide-Brugge Reageer met quote

Hallo
voor vrienden ben ik op zoek naar 3 gesloten kevers voor hun huwelijk op 24/05/2014, liefst originele kevers. Indien interesse dan contact opnemen met de bruid op onderstaande tel of mail (niet met mij, geen pb)


Huwelijk : 24/05/2014 om 14.30u, in de Sint-Pieterskerk te Esen.
De bedoeling is dat de suite wagens ons brengen van mijn ouderlijk huis naar de kerk.

Adres van mijn ouders: Esenweg 121c, 8600 Diksmuide.

Adres van de kerk in Esen: Esenplein 4, 8600 Diksmuide. (ongeveer 1,5km van bij mijn ouders)

Ik vermoed dat de wagens best rond 13.30u. bij ons zijn, zodat we zeker om 14.10u. kunnen vertrekken

Na afloop van de mis (15.30u ongeveer) zouden we met zijn allen naar de feestzaal gebracht moeten worden:

Feestzaal B-IN (Site Oud Sint-Jan); Zonnekemeers 8000 Brugge

Indien jullie nog vragen hebben mag je steeds contact met ons opnemen!

Alvast bedankt!

Nathalie Dujardin
0494/434499
natdujar@scarlet.be
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
kristofdg
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 50
Geregistreerd op: 26-12-2003
Berichten: 409
Woonplaats: Lichtervelde

BerichtGeplaatst: Wo Apr 02, 2014 3:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hup
nog 2 gezocht...

alvast bedankt
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Huwelijken - Vraag Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group